3000+ deel 20!
maandag 11 januari 2010 om 18:45
Begonnen als grap, maar nu niet meer weg te denken.
Iedereen is Welkom en alle onderwerpen zijn bespreekbaar.
Zowel vrolijke als trieste gebeurtenissen worden hier gedeeld.
Er gelden hier slechts drie regels:
- Persoonlijke/gevoelige informatie wordt niet gequot
- We tonen respect naar elkaar toe in elke situatie.
- verdriet wordt niet vergeleken, elk leed is leed.
Floor en BAM, we missen jullie!
3000+ is pas weer echt compleet als jullie thuis zijn.

maandag 11 januari 2010 om 21:49
quote:Bloempje13 schreef op 11 januari 2010 @ 21:47:
Ik kan erg lang blijven hangen in bepaalden gedachten, omdat ik het ook aan niemand echt kwijt kan. Zo blijft het 'aanwezig' in je hoofd.
Joehoeeee we zijn hiehieeer
Gooi het dan gewoon lekker hier neer lieverd, dan ben je het toch kwijt en je krijgt prachtige objectie meningen die je helpen te relativeren.
Ik kan erg lang blijven hangen in bepaalden gedachten, omdat ik het ook aan niemand echt kwijt kan. Zo blijft het 'aanwezig' in je hoofd.
Joehoeeee we zijn hiehieeer
Gooi het dan gewoon lekker hier neer lieverd, dan ben je het toch kwijt en je krijgt prachtige objectie meningen die je helpen te relativeren.
maandag 11 januari 2010 om 21:50

maandag 11 januari 2010 om 21:54
quote:Jackyr schreef op 11 januari 2010 @ 21:52:
Het is nog helemaal geen pay-back-time voor jou
Vanavond wel... morgen misschien weer niet... en overmorgen misschien weer wel.
Zoals ik al zei: ik laat echt alles op me afkomen en neem het zoals het komt. En als ik iets de afgelopen weken heb geleerd is het wel dat ik bij elk opkomend probleem bedenk: komt tijd, komt raad en veel dingen lossen zichzelf op. En dat is ook heel erg waar gebleken
Het is nog helemaal geen pay-back-time voor jou
Vanavond wel... morgen misschien weer niet... en overmorgen misschien weer wel.
Zoals ik al zei: ik laat echt alles op me afkomen en neem het zoals het komt. En als ik iets de afgelopen weken heb geleerd is het wel dat ik bij elk opkomend probleem bedenk: komt tijd, komt raad en veel dingen lossen zichzelf op. En dat is ook heel erg waar gebleken

maandag 11 januari 2010 om 21:57
@Bianca, de ambtenarij hier heeft me (bijna) genekt en nu moet ik een strijd aangaan die me veel stress geeft.
Voor de rest is het een tamelijk ingewikkeld verhaal geworden waar ik niemand meer mee wil vermoeien
Het geeft me nu alleen het akelige gevoel een enorme sukkel te zijn die geen werk kan vinden
Nou ja, er is hier ook niets. Ik heb vandaag maar weer een stapeltje open sollicitaties op de post gedaan.
Voor de rest is het een tamelijk ingewikkeld verhaal geworden waar ik niemand meer mee wil vermoeien

Het geeft me nu alleen het akelige gevoel een enorme sukkel te zijn die geen werk kan vinden
Nou ja, er is hier ook niets. Ik heb vandaag maar weer een stapeltje open sollicitaties op de post gedaan.
wie van orde en netheid houdt, is te lui om te zoeken.