3000+ deel 20!
maandag 11 januari 2010 om 18:45
Begonnen als grap, maar nu niet meer weg te denken.
Iedereen is Welkom en alle onderwerpen zijn bespreekbaar.
Zowel vrolijke als trieste gebeurtenissen worden hier gedeeld.
Er gelden hier slechts drie regels:
- Persoonlijke/gevoelige informatie wordt niet gequot
- We tonen respect naar elkaar toe in elke situatie.
- verdriet wordt niet vergeleken, elk leed is leed.
Floor en BAM, we missen jullie!
3000+ is pas weer echt compleet als jullie thuis zijn.
dinsdag 12 januari 2010 om 04:05
Muur luistert geboeid
Klinkt alsof hij juist door zijn hoogbegaafdheid, waardoor hij veel gedachtes te verwerken heeft waar hij nog niet oud genoeg voor is, zich soms in zichzelf moet keren om die gedachtes te ordenen. En die buien, dat heeft iedere puber. Sterker nog, sommige pre-pubers (lees: Midi) ook
Klinkt alsof hij juist door zijn hoogbegaafdheid, waardoor hij veel gedachtes te verwerken heeft waar hij nog niet oud genoeg voor is, zich soms in zichzelf moet keren om die gedachtes te ordenen. En die buien, dat heeft iedere puber. Sterker nog, sommige pre-pubers (lees: Midi) ook
dinsdag 12 januari 2010 om 04:09
Die theorie had ik ook zo ongeveer.
Waar het bij een "gemiddeld" kind langs zich heen gaat, pikt hij kennelijk heel veel op, alleen niet alles was natuurlijk al te bevatten voor hem.
En ja, dan raak je in de knoop met de info die je wel allemaal op hebt gezogen, maar waar je eigenlijk nog te klein voor bent.
En deels karakter denk ik, het piekeren.
Waar het bij een "gemiddeld" kind langs zich heen gaat, pikt hij kennelijk heel veel op, alleen niet alles was natuurlijk al te bevatten voor hem.
En ja, dan raak je in de knoop met de info die je wel allemaal op hebt gezogen, maar waar je eigenlijk nog te klein voor bent.
En deels karakter denk ik, het piekeren.