3000+ deel 20!
maandag 11 januari 2010 om 18:45
Begonnen als grap, maar nu niet meer weg te denken.
Iedereen is Welkom en alle onderwerpen zijn bespreekbaar.
Zowel vrolijke als trieste gebeurtenissen worden hier gedeeld.
Er gelden hier slechts drie regels:
- Persoonlijke/gevoelige informatie wordt niet gequot
- We tonen respect naar elkaar toe in elke situatie.
- verdriet wordt niet vergeleken, elk leed is leed.
Floor en BAM, we missen jullie!
3000+ is pas weer echt compleet als jullie thuis zijn.
dinsdag 12 januari 2010 om 14:37
allemaal.
Mijn klus van vandaag zit erop, accepts naar de bank brengen. Onderweg nog op visite geweest.
Lunaan, ik heb ook bejaardeninternet, daarom ben ik ook zo vaak mosterd op Triviant.
Hahah, ik mag het niet meer over Anne Wil hebben op het topic van Floor
Zjena
Mijn klus van vandaag zit erop, accepts naar de bank brengen. Onderweg nog op visite geweest.
Lunaan, ik heb ook bejaardeninternet, daarom ben ik ook zo vaak mosterd op Triviant.
Hahah, ik mag het niet meer over Anne Wil hebben op het topic van Floor
Zjena
wie van orde en netheid houdt, is te lui om te zoeken.
dinsdag 12 januari 2010 om 14:48
Ik ben er weer! Heb het niet ondertekend want ik wil dat er in komt dat ik een maand vrij krijg voor de bruiloft en reis. Dat is een eis (ze hebben er heul moeilijk over gedaan vandaar). Dagbehandeling is 3 dagen per week, 9 tot 12 maanden in groepsverband keihard aan mezelf werken. Ze gaan me door elkaar husselen en aan al mijn slechte/negatieve punten word gewerkt. Dus over een jaar ben ik weer de oude optimistische ik maar dan verbeterd! Zo duidelijk?
dinsdag 12 januari 2010 om 14:51
quote:lunaan schreef op 12 januari 2010 @ 14:49:
En hier mag je het OOK NIET over aw hebben, dat doe je maar lekker nij je boekenclubje op de Libel.
Heb je het wel gelezen dan?
Lijkt me echt iets voor jou om mee te schrijven
Ik weet niet meer hoe ik mijn verhaallijn verder moet laten lopen want ik weet niets over een website van Wilders en heb ook geen zin om daar op te gaan kijken, ook al is het voor Anne Will
En hier mag je het OOK NIET over aw hebben, dat doe je maar lekker nij je boekenclubje op de Libel.
Heb je het wel gelezen dan?
Lijkt me echt iets voor jou om mee te schrijven
Ik weet niet meer hoe ik mijn verhaallijn verder moet laten lopen want ik weet niets over een website van Wilders en heb ook geen zin om daar op te gaan kijken, ook al is het voor Anne Will
dinsdag 12 januari 2010 om 14:55
dinsdag 12 januari 2010 om 14:58
quote:rosanna08 schreef op 12 januari 2010 @ 14:55:
Annewil is de uberlibella, een heel braaf geval met 2 kinderen,weduwe en nu getrouwd met een weduwnaar die zich niet helemaal gedraagt zoals een libelleman zich zou moeten gedragen In ons topic heeft Anne Wil wilde plannen om een hennepplantage te beginnen op haar zolder en is ze bang voor de islamititering want haar marokkaanse buurman is een fatsoensrakker die met een poepschepje klaar staat
Annewil is de uberlibella, een heel braaf geval met 2 kinderen,weduwe en nu getrouwd met een weduwnaar die zich niet helemaal gedraagt zoals een libelleman zich zou moeten gedragen In ons topic heeft Anne Wil wilde plannen om een hennepplantage te beginnen op haar zolder en is ze bang voor de islamititering want haar marokkaanse buurman is een fatsoensrakker die met een poepschepje klaar staat
dinsdag 12 januari 2010 om 15:02