3000+ deel 20!
maandag 11 januari 2010 om 18:45
Begonnen als grap, maar nu niet meer weg te denken.
Iedereen is Welkom en alle onderwerpen zijn bespreekbaar.
Zowel vrolijke als trieste gebeurtenissen worden hier gedeeld.
Er gelden hier slechts drie regels:
- Persoonlijke/gevoelige informatie wordt niet gequot
- We tonen respect naar elkaar toe in elke situatie.
- verdriet wordt niet vergeleken, elk leed is leed.
Floor en BAM, we missen jullie!
3000+ is pas weer echt compleet als jullie thuis zijn.

maandag 11 januari 2010 om 19:52
En hoe is het hier met jullie?
Ik las dat Justme haar stuitje heeft gekneusd... auuwww.. dat moet pijnlijk zijn!
En mini-Freak dr feestje was leuk las ik... toppie !!
Freak.. succes bij je bespreking straks, ik hoop dat jullie er zonder al te veel discussie uitkomen
En verder....
weet ik het niet meer, ben een beetje een zeef
Ik las dat Justme haar stuitje heeft gekneusd... auuwww.. dat moet pijnlijk zijn!
En mini-Freak dr feestje was leuk las ik... toppie !!
Freak.. succes bij je bespreking straks, ik hoop dat jullie er zonder al te veel discussie uitkomen
En verder....
weet ik het niet meer, ben een beetje een zeef

maandag 11 januari 2010 om 19:54
Ik ga ondertussen even aan mn power-point presentatie beginnen. Vrijdag is dus de crematie en je kunt dan op een scherm een foto plaatsen, of een aantal foto's. We weten nog niet wat we willen, dus ik maak een powerpoint-ding en dan beslissen we morgen of we dat gaan doen of niet.
En de speech (die ik dus in principe niet zelf ga lezen) moet ik nog afmaken. Het eerste deel is door broer en zus goedgekeurd en omdat ze hem zo goed vinden mag ik hem afmaken... joepie
En de speech (die ik dus in principe niet zelf ga lezen) moet ik nog afmaken. Het eerste deel is door broer en zus goedgekeurd en omdat ze hem zo goed vinden mag ik hem afmaken... joepie
maandag 11 januari 2010 om 19:56

maandag 11 januari 2010 om 20:06
quote:zjena35 schreef op 11 januari 2010 @ 19:57:
En mocht je de speech toch zelf doen en je moet janken....nou en?
Ja.. maar ik ben bang dat ik dan niet alleen maar hoef te huilen, maar dat ik dan echt instort. En ik wil me er vantevoren niet druk om hoeven te maken. Dus heb ik gevraagd of die uitvaartman het wil doen en wil ik het dan alsnog zelf doen op dat moment dan kan dat
En mocht je de speech toch zelf doen en je moet janken....nou en?
Ja.. maar ik ben bang dat ik dan niet alleen maar hoef te huilen, maar dat ik dan echt instort. En ik wil me er vantevoren niet druk om hoeven te maken. Dus heb ik gevraagd of die uitvaartman het wil doen en wil ik het dan alsnog zelf doen op dat moment dan kan dat

maandag 11 januari 2010 om 20:09
quote:Bianca40 schreef op 11 januari 2010 @ 20:08:
[...]
Ik had me voorgenomen om de eerste de beste die dat nog durft te zeggen.. om daar... nou ja... shoarma van te maken ofzo
Maar omdat jij het bent zie ik het door de vingers!Je mag toch tegenwoordig alles zeggen als je het maar eindigd met een smily (exclusief het kotssmily op het forum van Viva lees ik net)
[...]
Ik had me voorgenomen om de eerste de beste die dat nog durft te zeggen.. om daar... nou ja... shoarma van te maken ofzo
Maar omdat jij het bent zie ik het door de vingers!Je mag toch tegenwoordig alles zeggen als je het maar eindigd met een smily (exclusief het kotssmily op het forum van Viva lees ik net)
Heb ik dat?!
maandag 11 januari 2010 om 20:13
Hallo meisjes,
Weer een nieuw topic en wat een mooie OP!
Ben er door geraakt merk ik.
Complimenten Just Me en Sgaapie!
@Bi Lieverd, ik denk aan je.
Powerpoint op uitvaart is mooi hoor, ik had nog nooit gezien maar laatst bij een crematie voor het eerst.Ik vond het heel bijzonder.
Wat sgaapie zegt is waar, het is heel mooi met fade in/fade out.
Je beslist gewoon op moment zelf of en wat je wilt zeggen.
Inderdaad niet van te voren over gaan zitten dubben, je voelt zelf of het goed voor je is om te doen of juist niet.
Weer een nieuw topic en wat een mooie OP!
Ben er door geraakt merk ik.
Complimenten Just Me en Sgaapie!
@Bi Lieverd, ik denk aan je.
Powerpoint op uitvaart is mooi hoor, ik had nog nooit gezien maar laatst bij een crematie voor het eerst.Ik vond het heel bijzonder.
Wat sgaapie zegt is waar, het is heel mooi met fade in/fade out.
Je beslist gewoon op moment zelf of en wat je wilt zeggen.
Inderdaad niet van te voren over gaan zitten dubben, je voelt zelf of het goed voor je is om te doen of juist niet.