3000+ deel 21!!
donderdag 14 januari 2010 om 12:16
Weer helemaal compleet, zoals het hoort, gaan we weer op naar de volgende 3000+ postings!
Begonnen als grap, maar nu niet meer weg te denken.
Iedereen is Welkom en alle onderwerpen zijn bespreekbaar.
Zowel vrolijke als trieste gebeurtenissen worden hier gedeeld.
Er gelden hier slechts vijf regels:
- Persoonlijke/gevoelige informatie wordt niet gequot
- We tonen respect naar elkaar toe in elke situatie.
- Verdriet wordt niet vergeleken, elk leed is leed.
- Zwelgen en doorzeiken doen we hier niet.
- Minny wordt niet geknuffeld, ook niet als scherts!
Floor en BAM, welkom terug!
Begonnen als grap, maar nu niet meer weg te denken.
Iedereen is Welkom en alle onderwerpen zijn bespreekbaar.
Zowel vrolijke als trieste gebeurtenissen worden hier gedeeld.
Er gelden hier slechts vijf regels:
- Persoonlijke/gevoelige informatie wordt niet gequot
- We tonen respect naar elkaar toe in elke situatie.
- Verdriet wordt niet vergeleken, elk leed is leed.
- Zwelgen en doorzeiken doen we hier niet.
- Minny wordt niet geknuffeld, ook niet als scherts!
Floor en BAM, welkom terug!
donderdag 14 januari 2010 om 20:58
donderdag 14 januari 2010 om 20:58
Ik persoonlijk denk dat er een soort stigma op de psyche pijler zit. Ik merkte het op de meeting ook.
Iemand: waar schrijf je veel?
Ik: Overig en Psyche
Iemand: Schuift letterlijk stukje opzij. Ow daar kom ik nooit. Veel te heftig
En dat gebeurde vaker dan 1 keer. Ikzelf kan daar wel tegen maar het is wel een ondergeschoven kindje hier op viva.
Iemand: waar schrijf je veel?
Ik: Overig en Psyche
Iemand: Schuift letterlijk stukje opzij. Ow daar kom ik nooit. Veel te heftig
En dat gebeurde vaker dan 1 keer. Ikzelf kan daar wel tegen maar het is wel een ondergeschoven kindje hier op viva.
donderdag 14 januari 2010 om 21:00
Bi, het verschil in dat het kut met je gaat vanuit jezelf of omdat je iemand verliest, is een verschil.
Laat ik voor mezelf spreken, ik schaam me erom en heb het voor het eerst onder mijn eigen zjeen notabene neergezet.
Als je iemand verliest, wat verschrikkelijk is MAG je van de maatschappij verdrietig zijn enzo.
Ik kan het niet goed verwoorden, sorry.
Laat ik voor mezelf spreken, ik schaam me erom en heb het voor het eerst onder mijn eigen zjeen notabene neergezet.
Als je iemand verliest, wat verschrikkelijk is MAG je van de maatschappij verdrietig zijn enzo.
Ik kan het niet goed verwoorden, sorry.
donderdag 14 januari 2010 om 21:01
quote:mamalief schreef op 14 januari 2010 @ 20:58:
Djiezzz krijgen we nu weer gezeik om een grapje?
btw: Ik begon over verhuizen naar psyche dus waarom Floor sorry zegt is me een raadsel.
Ik zeg het iig niet want ik zie het probleem niet.
(heb sowieso een blinde vlek voor problemen geloof ik)Mag ik die blinde vlek af en toe eens komen ophalen. Ik kan hem wel gebruiken en zo kom ik nog eens ergens
btw: Ik begon over verhuizen naar psyche dus waarom Floor sorry zegt is me een raadsel.
(heb sowieso een blinde vlek voor problemen geloof ik)Mag ik die blinde vlek af en toe eens komen ophalen. Ik kan hem wel gebruiken en zo kom ik nog eens ergens
Heb ik dat?!
donderdag 14 januari 2010 om 21:04
quote:zjena35 schreef op 14 januari 2010 @ 21:00:
Bi, het verschil in dat het kut met je gaat vanuit jezelf of omdat je iemand verliest, is een verschil.
Ik kan het niet goed verwoorden, sorry.Zjeen, schaam je niet. Misschien ben jij juist wel vele male verder dan mij. Jij uit het. Knalt het in een topic. Meid niets dan respect!!!!!!
Ik kan het niet goed verwoorden, sorry.Zjeen, schaam je niet. Misschien ben jij juist wel vele male verder dan mij. Jij uit het. Knalt het in een topic. Meid niets dan respect!!!!!!
Heb ik dat?!
quote:mamalief schreef op 14 januari 2010 @ 20:58:
(heb sowieso een blinde vlek voor problemen geloof ik)Als dit tegen m ij is BAM, zeg ik nu iedereen gedag.
(heb sowieso een blinde vlek voor problemen geloof ik)Als dit tegen m ij is BAM, zeg ik nu iedereen gedag.
Ik kan je niet vertellen of dat een verschil is Zjeen... gelukkig niet.
En ik vind het alleen maar heel goed dat je op psyche schrijft als het niet goed met je gaat, ik zie daar dus totaal niets raars in en zal ook nooit iemand mijden omdat ie op psyche schrijft. Misschien omdat ik er zelf zo nuchter en makkelijk in ben dat ik niet begrijp dat je er een probleem mee hebt.
Maar ik denk dat ik het ook niet ga begrijpen.
Zullen we maar gewoon knuffelen dan?
En ik vind het alleen maar heel goed dat je op psyche schrijft als het niet goed met je gaat, ik zie daar dus totaal niets raars in en zal ook nooit iemand mijden omdat ie op psyche schrijft. Misschien omdat ik er zelf zo nuchter en makkelijk in ben dat ik niet begrijp dat je er een probleem mee hebt.
Maar ik denk dat ik het ook niet ga begrijpen.
Zullen we maar gewoon knuffelen dan?
donderdag 14 januari 2010 om 21:05