3000 + Deel 23
maandag 18 januari 2010 om 12:52
Begonnen als grap maar nu niet meer weg te denken!
Iedereen is hier welkom en off topic kennen we hier niet ... we delen hier alles met elkaar.
Wel 4 regels:
Persoonlijke/gevoelige informatie wordt niet geciteerd
We tonen respect naar elkaar toe in elke situatie
Verdriet wordt niet vergeleken leed is leed
Minny wordt niet geknuffeld ook niet als scherts.
Wederom weer veel plezier hier allemaal
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
maandag 18 januari 2010 om 16:07
maandag 18 januari 2010 om 16:12
Dank voor de knuffels, die had ik nodig!
Ik was gister ook razend
Nu vooral verbaasd.
Mijn doel is vanavond rustig te blijven hoor.
De vraag van roos, wat ik wil?
Ik zou het liefst een lat relatie willen (zonder die vriendin dat zeker!) samen in 1 huis vind ik moeilijk heel moeilijk, omdat het al jaren moeizaam gaat.En veel stress oplevert, in "afstand" gaan we leuker en beter met elkaar om en de afg weken voel ik mij erg goed!
We houden van elkaar dat wel!
Ik heb altijd van hem gehouden.
(gek hé?)
Jullie hoeven posts niet weg te halen hoor!
Ik ga nu afsluiten, zoons willen en mogen even op pc.
Misschien vanavond laat dat ik nog even stoom kom afblazen of ei kwijt moet!
Dank meiden!
Ik was gister ook razend
Nu vooral verbaasd.
Mijn doel is vanavond rustig te blijven hoor.
De vraag van roos, wat ik wil?
Ik zou het liefst een lat relatie willen (zonder die vriendin dat zeker!) samen in 1 huis vind ik moeilijk heel moeilijk, omdat het al jaren moeizaam gaat.En veel stress oplevert, in "afstand" gaan we leuker en beter met elkaar om en de afg weken voel ik mij erg goed!
We houden van elkaar dat wel!
Ik heb altijd van hem gehouden.
(gek hé?)
Jullie hoeven posts niet weg te halen hoor!
Ik ga nu afsluiten, zoons willen en mogen even op pc.
Misschien vanavond laat dat ik nog even stoom kom afblazen of ei kwijt moet!
Dank meiden!
maandag 18 januari 2010 om 16:16
quote:lunaan schreef op 18 januari 2010 @ 16:07:
Daarvoor heb je kinderen Mocey Ja, met de ene heb ik net zijn kamer uitgezocht (woont net op zichzelf) en de andere woont ook op zichzelf en die vergeet mijn verjaardag (Asperger). (wat ik overigens niet erg vind hoor, zo is hij nou eenmaal)
Man is centen aan het verdienen voor mijn kado
Dus moet er zelf aan!
Daarvoor heb je kinderen Mocey Ja, met de ene heb ik net zijn kamer uitgezocht (woont net op zichzelf) en de andere woont ook op zichzelf en die vergeet mijn verjaardag (Asperger). (wat ik overigens niet erg vind hoor, zo is hij nou eenmaal)
Man is centen aan het verdienen voor mijn kado
Dus moet er zelf aan!
maandag 18 januari 2010 om 16:19
Nou ik zou nog steeds razend zijn, je wordt zo wel beperkt in je manier van posten, gaat toch extra opletten. Bah...
Mijn ouders hebben jarenlang een lat-relatie gehad, ging best goed. Moeilijk gedrag liet mijn vader maar mooi thuis en er was beduidend minder ruzie. Denk dat ze veel eerder uit elkaar waren gegaan als ze samen waren blijven wonen. Ik heb het Dude ook voorgesteld, maar die wilde dat per se niet en ging moeilijk doen. Jammer maar helaas, voor hem, de relatie was binnen een half jaar na mijn voorstel compleet stuk.
Mijn ouders hebben jarenlang een lat-relatie gehad, ging best goed. Moeilijk gedrag liet mijn vader maar mooi thuis en er was beduidend minder ruzie. Denk dat ze veel eerder uit elkaar waren gegaan als ze samen waren blijven wonen. Ik heb het Dude ook voorgesteld, maar die wilde dat per se niet en ging moeilijk doen. Jammer maar helaas, voor hem, de relatie was binnen een half jaar na mijn voorstel compleet stuk.
maandag 18 januari 2010 om 16:36
Ben goed bezig geweest vind ik dan vandaag
Veel vacatures gevonden ( morgen brieven maken !!!!)
Tig keer met CWI gebeld.. uiteindelijk oude werkgever moeten bellen lee schoo is overheid l dus dan werkt het ineens anders bij het CWI )
Woensdag is de persoon op school aanwezig die weet hoe het werkt met reintergratie gedoe enzo.. dus dan weer bellen
Open sollicitatie is bijna af.. morgen afmaken en woensdag afgeven!
Alle rekeningen zijn weer betaald ( pfff we zijn weer een stuk armer door die advocaten maar nog geen stap verder )
Nu mag ik nog even forummen van mezelf...
Veel vacatures gevonden ( morgen brieven maken !!!!)
Tig keer met CWI gebeld.. uiteindelijk oude werkgever moeten bellen lee schoo is overheid l dus dan werkt het ineens anders bij het CWI )
Woensdag is de persoon op school aanwezig die weet hoe het werkt met reintergratie gedoe enzo.. dus dan weer bellen
Open sollicitatie is bijna af.. morgen afmaken en woensdag afgeven!
Alle rekeningen zijn weer betaald ( pfff we zijn weer een stuk armer door die advocaten maar nog geen stap verder )
Nu mag ik nog even forummen van mezelf...
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
maandag 18 januari 2010 om 16:39
quote:vivafreak1 schreef op 18 januari 2010 @ 16:36:
Zo ging het ook bij mijn zusje, kostte een hoop geld, een mediator die niks toevoegde etc etc. en duurde ook nog lang. Nu eindelijk geregeld.
Zo ging het ook bij mijn zusje, kostte een hoop geld, een mediator die niks toevoegde etc etc. en duurde ook nog lang. Nu eindelijk geregeld.