3000 + Deel 24
woensdag 20 januari 2010 om 22:04
Begonnen als grap maar nu niet meer weg te denken!
Iedereen is hier welkom en off topic kennen we hier niet ... we delen hier alles met elkaar.
** Viva 3000+ woordzoeker **
Wel 5 regels:
- Persoonlijke/gevoelige informatie wordt niet geciteerd
- We tonen respect naar elkaar toe in elke situatie
- Verdriet wordt niet vergeleken leed is leed
- Minny wordt niet geknuffeld ook niet als scherts
- Hengelen is toegestaan mits wordt voldaan aan specieke voorwaarden, op te vragen tijdens de algemene ledenvergadering van 3000+
Wederom weer veel plezier hier allemaal!
woensdag 20 januari 2010 om 23:43
woensdag 20 januari 2010 om 23:45
Bianco komt binnen van zn werk, is net 1,5 minuut binnen en nu al discussie, dat gaat dan ongeveer zo:
hij: ik kreeg een vraag van een klant of ik morgen einde van de dag kan komen
ik: heb je gezegd dat je dat niet redt?
hij: nee, denk je dat ik in discussie ga, daar heb ik helemaal geen zin in, ik heb gezegd dat ik misschien kom
ik: als je dat heb gezegd dan had je ook kunnen zeggen dat je het echt niet redt
hij: ben je opstandig ofzo?
hij: nee, denk je dat ik in discussie ga, daar heb ik helemaal geen zin in, ik heb gezegd dat ik misschien kom
ik: als je dat heb gezegd dan had je ook kunnen zeggen dat je het echt niet redt
woensdag 20 januari 2010 om 23:46
quote:Bianca40 schreef op 20 januari 2010 @ 23:45:
Bianco komt binnen van zn werk, is net 1,5 minuut binnen en nu al discussie, dat gaat dan ongeveer zo:
woensdag 20 januari 2010 om 23:49
quote:yathibiyya schreef op 20 januari 2010 @ 23:47:
*kijkt streng naar Bianca* niet zo opstandig doen jij!
Misschien zijn de mannen tegelijk ongesteld...als vrouwen veel met elkaar omgaan gaan hun cycly toch gelijk lopen ofzo..;-)Ja ik denk het, of ze bellen elkaar onderweg stiekem om te vragen hoe de maan staat... ofzo
*kijkt streng naar Bianca* niet zo opstandig doen jij!
Misschien zijn de mannen tegelijk ongesteld...als vrouwen veel met elkaar omgaan gaan hun cycly toch gelijk lopen ofzo..;-)Ja ik denk het, of ze bellen elkaar onderweg stiekem om te vragen hoe de maan staat... ofzo