3000 + Deel 24

20-01-2010 22:04 3040 berichten

Begonnen als grap maar nu niet meer weg te denken!

Iedereen is hier welkom en off topic kennen we hier niet ... we delen hier alles met elkaar.

** Viva 3000+ woordzoeker **

Wel 5 regels:

- Persoonlijke/gevoelige informatie wordt niet geciteerd

- We tonen respect naar elkaar toe in elke situatie

- Verdriet wordt niet vergeleken leed is leed

- Minny wordt niet geknuffeld ook niet als scherts

- Hengelen is toegestaan mits wordt voldaan aan specieke voorwaarden, op te vragen tijdens de algemene ledenvergadering van 3000+

Wederom weer veel plezier hier allemaal!
Lucht je hart Bi!
Ja echt wel Appel!!

Ik zat net te denken hoe hij zich al die tijd heeft voorgedaan, met meepraten, knuffels, zn eigen hart luchten over zn ex... en dan dit?? Volgens mij is hij echt zwaar schizofreen, of heeft in elk geval meer dan 1 persoonlijkheid! Het kan toch niet zo zijn dat ie al die tijd net heeft gedaan alsof??
Alle reacties Link kopieren
Yath,

Nee ik doe ook al niet aan meetings Maar dat is meer omdat dat niet zo makkelijk haalbaar is met mijn gezin in de weekenden als A thuis is. Al was het alleen al omdat A te groot en te sterk geworden is voor 1 persoon in tijden van drift , daar komt tzt nog wel een oplossing voor in de vorm van een pgb'er die in de weekenden komt helpen als 1 van ons weg is, maar die liggen niet voor het oprapen. helaas.

Nu ben ik weer weg hier. Ben dapper aan het forumminderen .

Fijne dag allemaal en geniet van elkaar.
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
zo en nu maar wachten op de meneer die mijn nieuwe t.v. komt brengen en installeren zou tussen 9 en 10 gebeuren
Ik ben benieuwd wie de volgende is die hier de sfeer verschrikkelijk komt verzieken, het lijkt inderdaad wel een vloek!

Nou.. mij krijg je niet weg hoor!

eikel!
Bankje.. heel mooi gezegd van je vader!

Boro tot laterrr
Ha!

Ik ben er hoor!

Waar krijg ik jullie mee over de zeik?

kommaarkommaarkommaarkommaar.........
jaa, leuk he? Wel de nekplooimeting, maar mijn bloedwaardes waren goed, dus het lijkt helemaal goed te komen!

Wat een bitterheid bij Leuk in die post, die had ik nog niet gelezen, maar oei, dat is serieus onvriendelijk (ik blijf me netjes uitdrukken)! Ga je je toch afvragen wat hij hier eerder deed, dan, toch?
Jou onderschrift Leo!
Boro tot later!
LE ! erder

- nu echt weg -

( Waarom komen allemaal mensen die ik nog even wilde knuffelen en\of hallo zeggen ineens hier op de proppen Jullie schuld hoor , als ik vandaag weer niets gedaan heb _

Bi: Probeer het naast je neer te leggen. Het is je energie niet waard, jij kan je energie op het moment wel 100x beter gebruiken.
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
Ik heb godverdegodver mn moeder nog geen week geleden weggebracht en dan zal ik hier even voor mn hoofd krijgen dat ik niets opschiet met gek*nker, gejank en weet ik het wat nog meer??? Ik heb gvd nog amper een traan gelaten, heb vrolijk meegepost hier... nee... echt waar... wat is dit laag!!!

En misschien betrek ik het teveel op mezelf, maar dan zal ik wel algeheel labiel en emotioneel zijn. Jammer dat dit niet irl recht in mn gezicht gezegd is, dan had ik er direct bovenop gesprongen!!
Hey Piba! Ben je zwanger?

En Bianca, als je zo je hart in een topic lucht en iedereen leuk met elkaar omgaat en iemand zo'n post post...Kan me voorstellen dat je er boos of zelfs verdrietig om bent. Dus idd...Lucht je hart maar even!

Jammer Boro, wie weet ooit op een andere manier. En ik heb je wel een beetje gezien met zoon...Toen je forummer van de maand was Ja ik las idd al ergens dat je aan het forumminderen was! Lijkt er op dat ik alleen maar aan het forummeerderen ben hahaha. Fijne dag!
Perfectionisme is niet perfect...
Meiden, kunnen jullie me helpen met het verzoek van Stratego? (zie modtopic)
Goed he Appel?

Van Bianca, nou, ik vind 'm bril-jant!

Halfvol en halfleeg maar dan anders....
mijn werkpc is zo traag dat ik maar af en toe kan f5-en, dus ik praat een beetje langs iedereen heen, maar Bi, blijkbaar wel dezelfde gedachte!
nou eleonora dan moet je tegen mij zeggen dat je de hele puzzel hebt gemaakt baal nog steeds dat het mij niet lukt
Leo... met 1 woord kun je me over de zeik krijgen, maar ik weet 2000 procent zeker dat dat woord nooit bij jou uit je toetsenbord zou rollen!
Boro... ik ga het ook naast me neerleggen, zodra ik er alles over heb gezegd wat ik wil zeggen
quote:Viva Angel5 schreef op 21 januari 2010 @ 09:14:

Meiden, kunnen jullie me helpen met het verzoek van Stratego? (zie modtopic)

Nee! Ben chagrijnig dus ik help niemand vandaag!

Meiden, kunnen jullie me helpen met het verzoek van Stratego? (zie modtopic)Ik heb 40 postings per pagina, zij heeft het over pagina 18, die heb ik dus nog niet........
Ik ga me aankleden en naar de winkel, tot strakkies
quote:Bianca40 schreef op 21 januari 2010 @ 09:13:

Ik heb godverdegodver mn moeder nog geen week geleden weggebracht en dan zal ik hier even voor mn hoofd krijgen dat ik niets opschiet met gek*nker, gejank en weet ik het wat nog meer??? Ik heb gvd nog amper een traan gelaten, heb vrolijk meegepost hier... nee... echt waar... wat is dit laag!!!

En misschien betrek ik het teveel op mezelf, maar dan zal ik wel algeheel labiel en emotioneel zijn. Jammer dat dit niet irl recht in mn gezicht gezegd is, dan had ik er direct bovenop gesprongen!! Probeer het niet op jezelf te betrekken! Is ie, wat Boro al zei, echt niet waard...Lekker langs je heen laten gaan en van je af laten glijden. Irl zijn er nu eenmaal ook minder leuke mensen en ik denk dat ie vooral zelf een beetje in de knoop zit..
Perfectionisme is niet perfect...
quote:Bianca40 schreef op 21 januari 2010 @ 09:14:

Leo... met 1 woord kun je me over de zeik krijgen, maar ik weet 2000 procent zeker dat dat woord nooit bij jou uit je toetsenbord zou rollen!

Dat weet ik ook wel zeker schat.

Maar goed, ik ken de hele man niet en hij zal me ook jeuken verder. Als hij niet mee wil doen dan doet hij lekker niet (meer) mee. Zo'n soort statementbericht plaatsen vind ik altijd zo'n zwaktebod. Het zegt meer over de man dan over de meiden hier.

Meiden, kunnen jullie me helpen met het verzoek van Stratego? (zie modtopic)Ik zoek m even voor je op.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven