3000 + Deel 24
woensdag 20 januari 2010 om 22:04
Begonnen als grap maar nu niet meer weg te denken!
Iedereen is hier welkom en off topic kennen we hier niet ... we delen hier alles met elkaar.
** Viva 3000+ woordzoeker **
Wel 5 regels:
- Persoonlijke/gevoelige informatie wordt niet geciteerd
- We tonen respect naar elkaar toe in elke situatie
- Verdriet wordt niet vergeleken leed is leed
- Minny wordt niet geknuffeld ook niet als scherts
- Hengelen is toegestaan mits wordt voldaan aan specieke voorwaarden, op te vragen tijdens de algemene ledenvergadering van 3000+
Wederom weer veel plezier hier allemaal!
donderdag 21 januari 2010 om 09:27
quote:Viva Angel5 schreef op 21 januari 2010 @ 09:25:
Willen jullie dat ik die post ook weghaal? (Leukert)
Aan de ene kant vind ik van wel, aan de andere kant weer niet.
Het is een rot post die keihard aan komt bij velen van ons.
Maar aan de andere kant, hij zou zomaar terug kunnen komen en kunnen zeggen dat het allemaal wel mee viel als zijn post weg is.
En bianca heeft m gekwoot om die reden.
Willen jullie dat ik die post ook weghaal? (Leukert)
Aan de ene kant vind ik van wel, aan de andere kant weer niet.
Het is een rot post die keihard aan komt bij velen van ons.
Maar aan de andere kant, hij zou zomaar terug kunnen komen en kunnen zeggen dat het allemaal wel mee viel als zijn post weg is.
En bianca heeft m gekwoot om die reden.
donderdag 21 januari 2010 om 09:28
quote:Bianca40 schreef op 21 januari 2010 @ 09:27:
NIet heel hard eikel tegen je psych roepen he Choco!!
Laat je psych de post van LeukerT eens lezen, ik denk dat ie binnen 2 minuten diagnostiseerd en met spoed LeukerT naar zn praktijk laat komen
En nu ben ik echt weg.. tot zo
Tot zo!
tab
tab
tab
tab
enter
NIet heel hard eikel tegen je psych roepen he Choco!!
Laat je psych de post van LeukerT eens lezen, ik denk dat ie binnen 2 minuten diagnostiseerd en met spoed LeukerT naar zn praktijk laat komen
En nu ben ik echt weg.. tot zo
Tot zo!
tab
tab
tab
tab
enter
donderdag 21 januari 2010 om 09:37
Voel me behoorlijk goed, nog wel erg moe, maar niet veel misselijk geweest, dus eigenlijk een prima ZS tot nu toe!
Ik heb al een Meissie rondhupsen van 19 maanden, echt een lieverdje, heel vrolijk, maar ze is ook wel een baas, dus een broertje/zusje zal haar vast goeddoen! (vraag is dan of het goed is voor het broertje/zusje om een Baas als zus te hebben, maar ja, daar heb je weinig invloed op! )
Overigens nog even terugkomend op L, moet mij toch nog iets van het hart: mij persoonlijk doet zijn scheldpartij niets, ik vind het zielig en dom dat je zoiets schrijft, maar ook ontzettend en onnodig kwetsend voor velen op dit topic! hoe haalt hij het in zijn hoofd?! Wat brengt iemand tot een scheldpartij als deze?
Daarnaast vind ik dit ook akelig voor Freak, die is lief en waardeer ik enorm!
Ik heb al een Meissie rondhupsen van 19 maanden, echt een lieverdje, heel vrolijk, maar ze is ook wel een baas, dus een broertje/zusje zal haar vast goeddoen! (vraag is dan of het goed is voor het broertje/zusje om een Baas als zus te hebben, maar ja, daar heb je weinig invloed op! )
Overigens nog even terugkomend op L, moet mij toch nog iets van het hart: mij persoonlijk doet zijn scheldpartij niets, ik vind het zielig en dom dat je zoiets schrijft, maar ook ontzettend en onnodig kwetsend voor velen op dit topic! hoe haalt hij het in zijn hoofd?! Wat brengt iemand tot een scheldpartij als deze?
Daarnaast vind ik dit ook akelig voor Freak, die is lief en waardeer ik enorm!