3000 + Deel 24
woensdag 20 januari 2010 om 22:04
Begonnen als grap maar nu niet meer weg te denken!
Iedereen is hier welkom en off topic kennen we hier niet ... we delen hier alles met elkaar.
** Viva 3000+ woordzoeker **
Wel 5 regels:
- Persoonlijke/gevoelige informatie wordt niet geciteerd
- We tonen respect naar elkaar toe in elke situatie
- Verdriet wordt niet vergeleken leed is leed
- Minny wordt niet geknuffeld ook niet als scherts
- Hengelen is toegestaan mits wordt voldaan aan specieke voorwaarden, op te vragen tijdens de algemene ledenvergadering van 3000+
Wederom weer veel plezier hier allemaal!
donderdag 21 januari 2010 om 11:42
quote:Bianca40 schreef op 21 januari 2010 @ 11:38:
Maar door al dat gezeik hier blijven er steeds meer vaste meeschrijfsters weg en dat vind ik klote! Want we hadden echt een super gave, lieve, leuke groep en wie zijn er nou nog van over??Dit komt wel weer goed Bi, heeft gewoon tijd nodig, Maar wij blijven gewoon doorschrijven hoor
Maar door al dat gezeik hier blijven er steeds meer vaste meeschrijfsters weg en dat vind ik klote! Want we hadden echt een super gave, lieve, leuke groep en wie zijn er nou nog van over??Dit komt wel weer goed Bi, heeft gewoon tijd nodig, Maar wij blijven gewoon doorschrijven hoor
donderdag 21 januari 2010 om 11:43
En alle meiden die er nog even over willen door tetteren.. dat mag hoor.... ik heb net het hele topic terug gelezen .... en ok ik geef eerlijk toe dat het best moeilijk is om te lezen hoe er over L gedacht word maar he.... als het te hard binnen komt ga ik gewoon mijn negeermodus aanzetten
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
donderdag 21 januari 2010 om 11:44
Zoonlief van me slaapt de laatste weken heel slecht. Hij kan niet in slaap komen. Hij moet om 06.00 uur zn bed uit als hij het eerste uur moet beginnen en is aan het einde van de week helemaal total loss. Ik weet niet wat ik er aan moet doen. Ik heb gevraagd waar hij dan aan gaat liggen denken (oma bv) maar dat valt wel mee zegt hij, hij ligt gewoon klaarwakker in zn bed naar het plafond te kijken.
donderdag 21 januari 2010 om 11:46
quote:vivafreak1 schreef op 21 januari 2010 @ 11:44:
Ze komt moeilijk in slaap van het hoesten ( althans gisterenavond ) maar als ze slaapt slaapt ze en hoor ik haar ook niet hoesten ...Gelukkig, want slaap blijft toch altijd het beste medicijn (zei mn moeder altijd tot grote ergernis van mij, want ik wilde ook nooit slapen )
Ze komt moeilijk in slaap van het hoesten ( althans gisterenavond ) maar als ze slaapt slaapt ze en hoor ik haar ook niet hoesten ...Gelukkig, want slaap blijft toch altijd het beste medicijn (zei mn moeder altijd tot grote ergernis van mij, want ik wilde ook nooit slapen )
donderdag 21 januari 2010 om 11:47
quote:vivafreak1 schreef op 21 januari 2010 @ 11:45:
Ah dat is rot voor je zoon Bi..... tja zal genoeg in het koppie rond gaan denk ik
Ja, meer dan hij loslaat denk ik, ik ga elke avond wel even bij hem zitten en praat wat met hem maar ik wil het ook niet elke avond weer te zwaar maken en vragen naar oma enzo.
Wat ik nu doe is halverwege de avond zn raam opengooien zodat het lekker koud is in zn kamer, en zn kamer een beetje opgeruimd houden (hij is een chaoot... van wie zou hij het hebben?). En ik hou in de gaten dat ie niet tot laat gaat liggen playstationnen of tv kijken.
Ah dat is rot voor je zoon Bi..... tja zal genoeg in het koppie rond gaan denk ik
Ja, meer dan hij loslaat denk ik, ik ga elke avond wel even bij hem zitten en praat wat met hem maar ik wil het ook niet elke avond weer te zwaar maken en vragen naar oma enzo.
Wat ik nu doe is halverwege de avond zn raam opengooien zodat het lekker koud is in zn kamer, en zn kamer een beetje opgeruimd houden (hij is een chaoot... van wie zou hij het hebben?). En ik hou in de gaten dat ie niet tot laat gaat liggen playstationnen of tv kijken.
donderdag 21 januari 2010 om 11:49
quote:vivafreak1 schreef op 21 januari 2010 @ 11:46:
Mini mistte papa ook heel erg gisterenavond... pfff dat vind ik dan zo erg.... en moeilijk om mee om te gaan ......Heeft mn zoon ook heel lang gehad, echt huilen in zn bed omdat ie papa zo mistte. Heel moeilijk om te zien was dat, maar op een gegeven moment ging hij er ook wel gebruik van maken als hij geen zin had om te gaan slapen. Zn vader woont op 2 minuten lopen van ons en als ik dan vroeg of ik zn vader even moest bellen om hem een knuffel te komen geven dan hoefde dat niet.
Mini mistte papa ook heel erg gisterenavond... pfff dat vind ik dan zo erg.... en moeilijk om mee om te gaan ......Heeft mn zoon ook heel lang gehad, echt huilen in zn bed omdat ie papa zo mistte. Heel moeilijk om te zien was dat, maar op een gegeven moment ging hij er ook wel gebruik van maken als hij geen zin had om te gaan slapen. Zn vader woont op 2 minuten lopen van ons en als ik dan vroeg of ik zn vader even moest bellen om hem een knuffel te komen geven dan hoefde dat niet.