3000 + Deel 24
woensdag 20 januari 2010 om 22:04
Begonnen als grap maar nu niet meer weg te denken!
Iedereen is hier welkom en off topic kennen we hier niet ... we delen hier alles met elkaar.
** Viva 3000+ woordzoeker **
Wel 5 regels:
- Persoonlijke/gevoelige informatie wordt niet geciteerd
- We tonen respect naar elkaar toe in elke situatie
- Verdriet wordt niet vergeleken leed is leed
- Minny wordt niet geknuffeld ook niet als scherts
- Hengelen is toegestaan mits wordt voldaan aan specieke voorwaarden, op te vragen tijdens de algemene ledenvergadering van 3000+
Wederom weer veel plezier hier allemaal!
donderdag 21 januari 2010 om 12:01
Oke... ik ga mezelf even overtuigen
Ik wil het roer radicaal omgooien. Ik wil actief worden in plaats van alles maar uit te stellen. Ik wil me 's avonds goed voelen omdat ik heb gedaan wat ik die dag moest doen!
Dit was slechts deel 1
In deel 2 wil ik:
stoppen met roken, een paar kilootjes afvallen en heel serieus nadenken over de winkel, of we die wel moeten houden! Of we moeten er geld in pompen om hem af te bouwen en er 100 procent voor gaan en mee bezig zijn. Of we moeten beslissen om er mee te stoppen voordat er geld en energie in gaat, maar wat moet ik dan gaan doen?
En dat van de winkel hoort eigenlijk in deel 1.
Ik heb storm in mn kupke (zoals Minny dat altijd zo mooi zegt). Zit over teveel dingen in de war en wil die dingen oplossen. Mr Bianco werkt te hard en valt vandaag of morgen om!
Ik wil het roer radicaal omgooien. Ik wil actief worden in plaats van alles maar uit te stellen. Ik wil me 's avonds goed voelen omdat ik heb gedaan wat ik die dag moest doen!
Dit was slechts deel 1
In deel 2 wil ik:
stoppen met roken, een paar kilootjes afvallen en heel serieus nadenken over de winkel, of we die wel moeten houden! Of we moeten er geld in pompen om hem af te bouwen en er 100 procent voor gaan en mee bezig zijn. Of we moeten beslissen om er mee te stoppen voordat er geld en energie in gaat, maar wat moet ik dan gaan doen?
En dat van de winkel hoort eigenlijk in deel 1.
Ik heb storm in mn kupke (zoals Minny dat altijd zo mooi zegt). Zit over teveel dingen in de war en wil die dingen oplossen. Mr Bianco werkt te hard en valt vandaag of morgen om!