3000 + Deel 24
woensdag 20 januari 2010 om 22:04
Begonnen als grap maar nu niet meer weg te denken!
Iedereen is hier welkom en off topic kennen we hier niet ... we delen hier alles met elkaar.
** Viva 3000+ woordzoeker **
Wel 5 regels:
- Persoonlijke/gevoelige informatie wordt niet geciteerd
- We tonen respect naar elkaar toe in elke situatie
- Verdriet wordt niet vergeleken leed is leed
- Minny wordt niet geknuffeld ook niet als scherts
- Hengelen is toegestaan mits wordt voldaan aan specieke voorwaarden, op te vragen tijdens de algemene ledenvergadering van 3000+
Wederom weer veel plezier hier allemaal!
vrijdag 22 januari 2010 om 16:30
vrijdag 22 januari 2010 om 16:41
Geachte Permissie-commissie van 3000+,
In verband met een liefdadigheidsactie van mijn lieftallige echtgenoot verzoek ik om permissie tot afwezigheid van 9 februari 2010 tot en met 17 februari 2010.
Indien mogelijk zal ik hagelslag gaan brengen aan onze mede-forumster Bloempje, en indien mogelijk zal tussendoor via de internetverbinding in het door ons (mij) uitgekozen hotel zeer af en toe een teken van leven komen geven en daarbij niet schromen om te vertellen hoe het bevalt om met een stel blote kokosnoten aan het zwembad te genieten van bier, wijn en olijven.
Met vriendelijke groet,
Bianca40
In verband met een liefdadigheidsactie van mijn lieftallige echtgenoot verzoek ik om permissie tot afwezigheid van 9 februari 2010 tot en met 17 februari 2010.
Indien mogelijk zal ik hagelslag gaan brengen aan onze mede-forumster Bloempje, en indien mogelijk zal tussendoor via de internetverbinding in het door ons (mij) uitgekozen hotel zeer af en toe een teken van leven komen geven en daarbij niet schromen om te vertellen hoe het bevalt om met een stel blote kokosnoten aan het zwembad te genieten van bier, wijn en olijven.
Met vriendelijke groet,
Bianca40
vrijdag 22 januari 2010 om 16:51