3000+ Deel 25.
vrijdag 22 januari 2010 om 22:43
Begonnen als grap maar nu niet meer weg te denken!
Iedereen is hier welkom en off topic kennen we hier niet ... we delen hier alles met elkaar.
** Viva 3000+ woordzoeker **
Wel 5 regels:
- Persoonlijke/gevoelige informatie wordt niet geciteerd
- We tonen respect naar elkaar toe in elke situatie
- Verdriet wordt niet vergeleken leed is leed
- Minny wordt niet geknuffeld ook niet als scherts
- Hengelen is toegestaan mits wordt voldaan aan specieke voorwaarden, op te vragen tijdens de algemene ledenvergadering van 3000+
Wederom weer veel plezier hier allemaal!
anoniem_38662 wijzigde dit bericht op 22-01-2010 22:55
Reden: Samen doen? ;-)
Reden: Samen doen? ;-)
% gewijzigd
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
zaterdag 23 januari 2010 om 21:32
zaterdag 23 januari 2010 om 21:34
zat net de krant te lezen terwijl ik de muziek aan het beluisteren was en kwam een gedicht tegen wat ik onwijs mooi vond en even wil delen :
Is van Hester Knibbe winnares van de gedichtendagprijs 2010
Het is het oog mijn lief
dat groot of klein de ziel niet
achter wimpers zet en ziet. van Zwart
tot wit kruipt wereld door je lens
het blinde in en kleurt zich daar tot rood
en violet tot zee en groen en mens of ding.
Het is
de verte lief waarvoor je arm
te kort, je hand te klein en toch
ze zwaait naar binnen en verblijft
in heel het lijf als hunkering
pffff vind het zo mooi
Is van Hester Knibbe winnares van de gedichtendagprijs 2010
Het is het oog mijn lief
dat groot of klein de ziel niet
achter wimpers zet en ziet. van Zwart
tot wit kruipt wereld door je lens
het blinde in en kleurt zich daar tot rood
en violet tot zee en groen en mens of ding.
Het is
de verte lief waarvoor je arm
te kort, je hand te klein en toch
ze zwaait naar binnen en verblijft
in heel het lijf als hunkering
pffff vind het zo mooi
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
zaterdag 23 januari 2010 om 21:35
quote:eleonora schreef op 23 januari 2010 @ 21:32:
[...]
Waar moet ik lezen Stratego?
Ik heb nu bij het 'censuur' topic zitten kijken maar waar gaat nou het ruziën om?Het gaat om de negatieve berichtgeving over allochtonen en iemand" Michele" heeft topic geopend over positieve berichten over allochtonen en dat wordt zo geridiculiseerd dat ik er eventjes tussen ben gekomen en nu is er dus vlam in de pan
[...]
Waar moet ik lezen Stratego?
Ik heb nu bij het 'censuur' topic zitten kijken maar waar gaat nou het ruziën om?Het gaat om de negatieve berichtgeving over allochtonen en iemand" Michele" heeft topic geopend over positieve berichten over allochtonen en dat wordt zo geridiculiseerd dat ik er eventjes tussen ben gekomen en nu is er dus vlam in de pan
wie van orde en netheid houdt, is te lui om te zoeken.
zaterdag 23 januari 2010 om 21:37
quote:stratego schreef op 23 januari 2010 @ 21:35:
[...]
Het gaat om de negatieve berichtgeving over allochtonen en iemand" Michele" heeft topic geopend over positieve berichten over allochtonen en dat wordt zo geridiculiseerd dat ik er eventjes tussen ben gekomen en nu is er dus vlam in de panLas ik n.a.v. van de week toch echt even LAM in de pan
[...]
Het gaat om de negatieve berichtgeving over allochtonen en iemand" Michele" heeft topic geopend over positieve berichten over allochtonen en dat wordt zo geridiculiseerd dat ik er eventjes tussen ben gekomen en nu is er dus vlam in de panLas ik n.a.v. van de week toch echt even LAM in de pan
Heb ik dat?!
zaterdag 23 januari 2010 om 21:38
quote:stratego schreef op 23 januari 2010 @ 21:35:
[...]
Het gaat om de negatieve berichtgeving over allochtonen en iemand" Michele" heeft topic geopend over positieve berichten over allochtonen en dat wordt zo geridiculiseerd dat ik er eventjes tussen ben gekomen en nu is er dus vlam in de panIk vind het verder zo'n suf gedoe daar. Ik heb het even geprobeerd maar bwuh, niks aan.
[...]
Het gaat om de negatieve berichtgeving over allochtonen en iemand" Michele" heeft topic geopend over positieve berichten over allochtonen en dat wordt zo geridiculiseerd dat ik er eventjes tussen ben gekomen en nu is er dus vlam in de panIk vind het verder zo'n suf gedoe daar. Ik heb het even geprobeerd maar bwuh, niks aan.
zaterdag 23 januari 2010 om 21:38
Van melissa
http://www.youtube.com/watch?v=UMdruvn_i18
dat is lekker meezingen in de auto.....
http://www.youtube.com/watch?v=UMdruvn_i18
dat is lekker meezingen in de auto.....
Heb ik dat?!