3000+ Deel 25.
vrijdag 22 januari 2010 om 22:43
Begonnen als grap maar nu niet meer weg te denken!
Iedereen is hier welkom en off topic kennen we hier niet ... we delen hier alles met elkaar.
** Viva 3000+ woordzoeker **
Wel 5 regels:
- Persoonlijke/gevoelige informatie wordt niet geciteerd
- We tonen respect naar elkaar toe in elke situatie
- Verdriet wordt niet vergeleken leed is leed
- Minny wordt niet geknuffeld ook niet als scherts
- Hengelen is toegestaan mits wordt voldaan aan specieke voorwaarden, op te vragen tijdens de algemene ledenvergadering van 3000+
Wederom weer veel plezier hier allemaal!
anoniem_38662 wijzigde dit bericht op 22-01-2010 22:55
Reden: Samen doen? ;-)
Reden: Samen doen? ;-)
% gewijzigd
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
zondag 24 januari 2010 om 18:43
quote:zusenzo schreef op 24 januari 2010 @ 18:35:
Bijna alles is gedaan, alleen beneden nog..
Ik heb mijn excuses aangeboden voor mijjn grove taal gebruik op de libelle, maar niemand reageert er op, nou dan zal ik toch wel niet zo grof zijn geweest.
Of het interesseert ze niet zo wat jij schrijft.
Dat denk ik.
Hee, Stratego nog steeds aan het sputteren over Teen, loslaten meid, je kan het.
En waar maak je je eigenlijk druk over, weet je zelf wel, probeer eens goed na te denken, misschien kan je dan iets formuleren.
Bijna alles is gedaan, alleen beneden nog..
Ik heb mijn excuses aangeboden voor mijjn grove taal gebruik op de libelle, maar niemand reageert er op, nou dan zal ik toch wel niet zo grof zijn geweest.
Dat denk ik.
Hee, Stratego nog steeds aan het sputteren over Teen, loslaten meid, je kan het.
En waar maak je je eigenlijk druk over, weet je zelf wel, probeer eens goed na te denken, misschien kan je dan iets formuleren.
zondag 24 januari 2010 om 18:58
Goeienavond allemaal!!
Ik ben Bianca en ik stel me elke dag netjes voor, ik ben bijgelezen en word nu wel nieuwsgierig naar Libelle, maar ik hou niet zo van stiekeme meelezerTs en kwooterTs
Choco... wat een heerlijk vooruitzicht die reis!! Echt super!
Bam.. wat ben je raar??? Je praat zo lief en meelevend, ik word er een beetje eng van
Ik ben Bianca en ik stel me elke dag netjes voor, ik ben bijgelezen en word nu wel nieuwsgierig naar Libelle, maar ik hou niet zo van stiekeme meelezerTs en kwooterTs
Choco... wat een heerlijk vooruitzicht die reis!! Echt super!
Bam.. wat ben je raar??? Je praat zo lief en meelevend, ik word er een beetje eng van
zondag 24 januari 2010 om 19:01
Luun....
Egypte!!!!!
En in de zomer naar Spanjeeee!!!!
En in het najaar wil ik naar Griekenland of Cyprus, of Turkije of Marokko.... ik wil vanaf nu gewoon altijd een vakantie in het vooruitzicht hebben!!! Mn moeders schuld, want door haar weet ik dat je binnen 3 weken dood en begraven kunt zijn dus dat je wat van je leven moet maken
Egypte!!!!!
En in de zomer naar Spanjeeee!!!!
En in het najaar wil ik naar Griekenland of Cyprus, of Turkije of Marokko.... ik wil vanaf nu gewoon altijd een vakantie in het vooruitzicht hebben!!! Mn moeders schuld, want door haar weet ik dat je binnen 3 weken dood en begraven kunt zijn dus dat je wat van je leven moet maken
zondag 24 januari 2010 om 19:01
quote:Pagan1 schreef op 24 januari 2010 @ 18:43:
[...]
Dat denk ik.
Wat is dat toch met jullie?
Je geeft een beetje tegengas en direkt wordt er naar gehapt dat het een lieve lust is. Ik kan me voorstellen dat jullie je helemaal te pletter vervelen op Libelle, met een aantal van die zuigers daar, maar ik laat me niet verleiden om hier jullie nog eventjes keihard de waarheid te gaan zeggen aangezien jullie de kunst van het uitlokken erg goed verstaan, en teksten van hiero naar daaro kopiëren.
[...]
Dat denk ik.
Wat is dat toch met jullie?
Je geeft een beetje tegengas en direkt wordt er naar gehapt dat het een lieve lust is. Ik kan me voorstellen dat jullie je helemaal te pletter vervelen op Libelle, met een aantal van die zuigers daar, maar ik laat me niet verleiden om hier jullie nog eventjes keihard de waarheid te gaan zeggen aangezien jullie de kunst van het uitlokken erg goed verstaan, en teksten van hiero naar daaro kopiëren.
wie van orde en netheid houdt, is te lui om te zoeken.