3000+Deel 26
zondag 24 januari 2010 om 21:54
Iedereen is hier van harte welkom en alle onderwerpen zijn bespreekbaar. We houden niet van regels, maar hebben wel vijf punten waarop gelet dient te worden:
1. Quoten van gevoelige, persoonlijke informatie wordt niet getolereerd (korte algemene quotes zijn wel toegestaan).
2. We tonen respect naar elkaar toe in elke situatie.
3. Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.
4. Minny wordt niet geknuffeld, ook niet als scherts!
5. Hengelen is toegestaan mits wordt voldaan aan specifieke voorwaarden, op te vragen tijdens de algemene ledenvergadering
(In optie punt 6: De nachtploeg wordt eerder naar bed gestuurd)
Geschiedenis 3000+
Op 14 Oktober 2009 opende Floor een topic voor de grap. Ze kon niet weten dat het topic uit zou groeien tot een topic vol met sterke, lieve en grappige dames (en zelfs een aantal heren) die elkaar enorm veel steun, afleiding en ja, zelfs liefde zouden geven.
Veel plezier weer 3000plusserts.
maandag 25 januari 2010 om 12:18
Allemaal
Zo tis hier rustig zeg... een Appel die tegen zichzelf aan zit te kletsen
En Luun mag geen hond maar kijkt wel naar hondjes
Minny de nachtbraker laat zichzelf verwennen
Bi zit nu in een megafoute auto met snor
Bam niet meer gezien dus die is vast ergens op visite
En ik.. ik heb al onwijs veel gedaan vandaag:)
Heerlijk wezen sporten.. ik vloog over de step..merkte dat er nog wat frustratie uitmoest
De energie die ik daar van heb gkregen heb ik bot gevierd op de badkamer tegels en het bad en de vloer... zo he die glimt weer
Mini kamer daar was een bom ontploft die heb ik helemaal opgeruimd gestofzuigd en haar bed verschoont.
Er zit al een was in de machine...
Zo en nu heb ik pauze
Geniet even van koffie met een peuk
Zo tis hier rustig zeg... een Appel die tegen zichzelf aan zit te kletsen
En Luun mag geen hond maar kijkt wel naar hondjes
Minny de nachtbraker laat zichzelf verwennen
Bi zit nu in een megafoute auto met snor
Bam niet meer gezien dus die is vast ergens op visite
En ik.. ik heb al onwijs veel gedaan vandaag:)
Heerlijk wezen sporten.. ik vloog over de step..merkte dat er nog wat frustratie uitmoest
De energie die ik daar van heb gkregen heb ik bot gevierd op de badkamer tegels en het bad en de vloer... zo he die glimt weer
Mini kamer daar was een bom ontploft die heb ik helemaal opgeruimd gestofzuigd en haar bed verschoont.
Er zit al een was in de machine...
Zo en nu heb ik pauze
Geniet even van koffie met een peuk
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
maandag 25 januari 2010 om 12:42
Hé Freak!
Man wat ben jij altijd fanatiek bezig zeg, mag ik de helft van jouw energie?
Ikke was niet op visite hoor, ik had visite
Alleen maar even koffie gedronken hoor (helaas) ben bang dat ik een gentleman heb getroffen
Vanmiddag ga ik ptoberen om eindelijk eens wat te doen van mijn doedingenlijstje, eerst zwagers website afmaken want dat zou vanmorgen al kaar zijn maar werd wat afgeleid dit weekend
Man wat ben jij altijd fanatiek bezig zeg, mag ik de helft van jouw energie?
Ikke was niet op visite hoor, ik had visite
Alleen maar even koffie gedronken hoor (helaas) ben bang dat ik een gentleman heb getroffen
Vanmiddag ga ik ptoberen om eindelijk eens wat te doen van mijn doedingenlijstje, eerst zwagers website afmaken want dat zou vanmorgen al kaar zijn maar werd wat afgeleid dit weekend