3000+Deel 26
zondag 24 januari 2010 om 21:54
Iedereen is hier van harte welkom en alle onderwerpen zijn bespreekbaar. We houden niet van regels, maar hebben wel vijf punten waarop gelet dient te worden:
1. Quoten van gevoelige, persoonlijke informatie wordt niet getolereerd (korte algemene quotes zijn wel toegestaan).
2. We tonen respect naar elkaar toe in elke situatie.
3. Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.
4. Minny wordt niet geknuffeld, ook niet als scherts!
5. Hengelen is toegestaan mits wordt voldaan aan specifieke voorwaarden, op te vragen tijdens de algemene ledenvergadering
(In optie punt 6: De nachtploeg wordt eerder naar bed gestuurd)
Geschiedenis 3000+
Op 14 Oktober 2009 opende Floor een topic voor de grap. Ze kon niet weten dat het topic uit zou groeien tot een topic vol met sterke, lieve en grappige dames (en zelfs een aantal heren) die elkaar enorm veel steun, afleiding en ja, zelfs liefde zouden geven.
Veel plezier weer 3000plusserts.
maandag 25 januari 2010 om 21:06
quote:gewoonpetra schreef op 25 januari 2010 @ 21:05:
choco en jackyr jullie staan daar al hoor!
Pfft, heb het gevonden!
Gedoe he... ik zoek me ook vaak wezenloos als digibeet
Moet zeggen dat ik wel steeds handiger word... kan het hier vragen of aan L.. en dan maar proberen.. gneh.. en als ik het dan heb gevonden of het is gelukt ... men gaaf!!!!!
choco en jackyr jullie staan daar al hoor!
Pfft, heb het gevonden!
Gedoe he... ik zoek me ook vaak wezenloos als digibeet
Moet zeggen dat ik wel steeds handiger word... kan het hier vragen of aan L.. en dan maar proberen.. gneh.. en als ik het dan heb gevonden of het is gelukt ... men gaaf!!!!!
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
maandag 25 januari 2010 om 21:11
Ik ben inderdaad digibeet hoor freak, maar word net als jij steeds handiger!
Trouwens, hoezo ben jij snel en doe je veel op een dag?
Je bent gewoon een ADHDfreakje
(Het zijn gewoon luie meiden hiero, ik doe ongeveer net zo veel op een dag als jij )
Afgelopen weekend bijna niks gedaan, en dan word ik echt hyperdepieper.
Ben wel van de actie!
Trouwens, hoezo ben jij snel en doe je veel op een dag?
Je bent gewoon een ADHDfreakje
(Het zijn gewoon luie meiden hiero, ik doe ongeveer net zo veel op een dag als jij )
Afgelopen weekend bijna niks gedaan, en dan word ik echt hyperdepieper.
Ben wel van de actie!
maandag 25 januari 2010 om 21:16
Mijn sterrenbeeld voor vandaag:
Je kunt niet wachten tot je vol overgave van je vrije tijd kunt genieten. In de liefde verloopt alles rustig. Je relatie kabbelt voort en dat bevalt prima. Je gezondheid kan wel wat aandacht gebruiken. Veel beweging is goed voor je! Zowel privé als op je werk heb je het gevoel dat je zwaar onder druk staat. Negeer deze signalen niet. Neem de tijd om te onderzoeken wat nog wel en wat niet meer bij je past. Durf dit ook te veranderen. Je eist momenteel behoorlijk wat aandacht van je geliefde.
Je kunt niet wachten tot je vol overgave van je vrije tijd kunt genieten. In de liefde verloopt alles rustig. Je relatie kabbelt voort en dat bevalt prima. Je gezondheid kan wel wat aandacht gebruiken. Veel beweging is goed voor je! Zowel privé als op je werk heb je het gevoel dat je zwaar onder druk staat. Negeer deze signalen niet. Neem de tijd om te onderzoeken wat nog wel en wat niet meer bij je past. Durf dit ook te veranderen. Je eist momenteel behoorlijk wat aandacht van je geliefde.