3000+Deel 26

24-01-2010 21:54 3018 berichten
Alle reacties Link kopieren

Iedereen is hier van harte welkom en alle onderwerpen zijn bespreekbaar. We houden niet van regels, maar hebben wel vijf punten waarop gelet dient te worden:

1. Quoten van gevoelige, persoonlijke informatie wordt niet getolereerd (korte algemene quotes zijn wel toegestaan).

2. We tonen respect naar elkaar toe in elke situatie.

3. Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.

4. Minny wordt niet geknuffeld, ook niet als scherts!

5. Hengelen is toegestaan mits wordt voldaan aan specifieke voorwaarden, op te vragen tijdens de algemene ledenvergadering

(In optie punt 6: De nachtploeg wordt eerder naar bed gestuurd)

Geschiedenis 3000+

Op 14 Oktober 2009 opende Floor een topic voor de grap. Ze kon niet weten dat het topic uit zou groeien tot een topic vol met sterke, lieve en grappige dames (en zelfs een aantal heren) die elkaar enorm veel steun, afleiding en ja, zelfs liefde zouden geven.

Veel plezier weer 3000plusserts.
Trouwens Iry kon je me niks moderners geven. Ik draai me rot aan dit ding. Kostenbesparing ofzo?

*mompelt iets over bespreken over de eerstvolgende 3000 bijeenkomst. Aanschaf van zaklamp op batterijen*
Nou meiske, koppie op!!

En neem wat rust.

En voor Luun omdat ze lief is

Ik ga slapen!!!

trusten!!

Passie!!, morgen sturen we de speurhonden wel, hou vol meid!!!!
Niks te danken jij bent jij en ik ben trots op je
quote:ikbenikenbenertrotsop schreef op 26 januari 2010 @ 05:43:

Trouwens Iry kon je me niks moderners geven. Ik draai me rot aan dit ding. Kostenbesparing ofzo?

*mompelt iets over bespreken over de eerstvolgende 3000 bijeenkomst. Aanschaf van zaklamp op batterijen*

Therapeutisch Ibi,

Dat leidt je gedachten af

*mompelt iets over ondankbaar nest*
Gooit noodratsoen naar beneden, geen zorgen hoor Passiebloem , de ochtendploeg komt eraan.
quote:lunaan schreef op 26 januari 2010 @ 05:46:

Gooit noodratsoen naar beneden, geen zorgen hoor Passiebloem , de ochtendploeg komt eraan.
Hee ier weet je wel dat het hier kwart voor zeven is i.p.v een uur eerder
Ja dat weet ik, stoer!!!
Nou Luuntje, ben nu echt weg,

*poef*
quote:ikbenikenbenertrotsop schreef op 26 januari 2010 @ 04:40:

Passie,

Dat ouderlijk huis van jullie. Is dat ook van jouw moeder? Jullie kiezen er dus voor om het te houden. Gaan jullie er ook in wonen of wonen jullie er al?

Wat frappant dat jij er ook mee worstelt.weg. Teveel herkenning en IKI heeft het gelezen.
Goeiemorgen iedereen van de ochtendploeg, de nachtploeg is een nieuw lid kwijtgeraakt. Zij ging de Viva spelonken in om de vorige topics van 3000 te bestuderen.

Tot nu toe ontbreekt ieder spoor.

Haar naam is Passiebloem en ze kan geen plaatjes plakken.
Och gelukkig ze is terecht hallelujah, en wil je ons niet meer zo laten schrikken ja . hameropjekopslaan smiley
Mooie droom passiebloem. Je omschrijft het heel levendig. Wat goed dat jullie voor dat huis gaan. Iets wat al eeuwen in de familie is moet er zeker blijven.

Fijn dat je nog reageert op mijn vragen.
Laat maar ochtendploeg! Ondanks vrijwel waardeloos materiaal dat Iry leverde heb ik haar op weten te snorren. Ben er moe van dus hopelijk komen jullie snel opdraven.
Oohh...hele zoekakie opgezet voor mij met zoeklamp en al. Niet nodig hoor voor mij!
Ps. ik ben niet iemand die oude topics doorspit, eigenlijk geen enkele lang lopende topics. Reageer hier en daar.

Kreeg een smsje van vriendin, was in nacht verdrietig omdat zij borstkanker heeft. Daarom was ik hier verdwenen.
goede morgen, eerst een voor de nachtploeg . Ibi ik weet wat je doormaakt. heb vorig jaar het ouderlijk huis moeten verkopen, terwijl ik er al 15 jaar niet meer woonde. maar het deed me zo veel pijn om het "kwijt"' te raken

Heb ik dat?!
Goeiemorgen!!

Goedemorgen allemaal

Zo hier weer fris en fruitig wakker en vol goede voornemens om vandaag allemaal te ondernemen...

En we beginnen met een uurtje BBB op de sportschool

Tot later
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
He Appel... lekker geslapen meid?
*grijpt een croissantje *

Moge Sgaap......
Ook goedemorgen, ik ga mijn autoruiten krabben en dan naar mijn werk, tot laterrrrrrrrrrrrrrrrrr
*moet werken maar kan niet op gang komen*
Heb ik dat?!
Nee, heb niet zo lekker geslapen. Ben ook veel te vroeg wakker.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven