3000+Deel 26

24-01-2010 21:54 3018 berichten
Alle reacties Link kopieren

Iedereen is hier van harte welkom en alle onderwerpen zijn bespreekbaar. We houden niet van regels, maar hebben wel vijf punten waarop gelet dient te worden:

1. Quoten van gevoelige, persoonlijke informatie wordt niet getolereerd (korte algemene quotes zijn wel toegestaan).

2. We tonen respect naar elkaar toe in elke situatie.

3. Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.

4. Minny wordt niet geknuffeld, ook niet als scherts!

5. Hengelen is toegestaan mits wordt voldaan aan specifieke voorwaarden, op te vragen tijdens de algemene ledenvergadering

(In optie punt 6: De nachtploeg wordt eerder naar bed gestuurd)

Geschiedenis 3000+

Op 14 Oktober 2009 opende Floor een topic voor de grap. Ze kon niet weten dat het topic uit zou groeien tot een topic vol met sterke, lieve en grappige dames (en zelfs een aantal heren) die elkaar enorm veel steun, afleiding en ja, zelfs liefde zouden geven.

Veel plezier weer 3000plusserts.
En hou eens op met dat gequote Luun!!

Heb mijn spelfout al keurig gecorrigeerd en wat zie ik in de quote
Luun geeft Ier een mijnwerkerslampje en een duw.

Toe Ier wees es flink en ga dat kind zoeken, das goed voor je therapie.
hahahahhaha!!!.

Ik denk dat Passie ook erelid wil worden en alles aan het bijlezen is.
Zo laatste sporen weggewist. Zo is het prima dank jullie wel!

Snap niks van Passie. Is ze net zoals Jack ook alle 3000 topics aan het lezen denken jullie?
Iry heeft een nieuw 3000 lid zoek gemaakt.
Zelfde gedachte Ibi

Gaat het weer een klein beetje meid?
Ha Ier we dachten hetzelfde.
Ja gaat gelukkig een stuk beter. Lucht toch wel op even huilen en met jullie "praten"

Denk zelfs dat ik straks nog even kan gaan slapen. Kon ik me net echt niet meer voorstellen.
Heel fijn lieve Ieb

Hoop dat je nog een beetje slaap krijgt, wat rust na zo'n emotie rollercoaster is wel prettig.
Ik steek mijn laatste sigaretje op en ga ook naar bed.

En morgen ga ik vroeg in mijn bed liggen met lappie (hoop dat dat lukt)

En dan hopelijk valt de slaap wat eerder in.

Ik ben dus nog steeds klaarwakker, is toch bizar eigenlijk.
Idd. Iry. Ga zo kassa of radar ofzo opzetten. Vind het altijd erg leuk maar val er ook makkelijk bij in slaap.
Is Luun nu dapper de archieven ingedoken met zaklamp en touw om passie te zoeken?
En iebs, morgen even iets rustiger voor jezelf hoor, even een beetje iebie tijd nemen. En nee het hoeft niet allemaal.
Ik vind het idd. bizar. Hopelijk komt de slaap als je eenmaal ligt.
En ik ga ook echt snel stoppen met roken, man wat rook ik veel, ik walg er zelf gewoon van,bah!!
quote:iry schreef op 26 januari 2010 @ 05:22:

Is Luun nu dapper de archieven ingedoken met zaklamp en touw om passie te zoeken?
Noteert: Morgen ook IBI tijd nemen!
Nou Ibi, dan duurt dat dus nog een tijdje, bizar he?

Ik hoor vaak nog de heren het bed uit gaan om aan de dag te beginnen of zelfs vertrekken....
quote:iry schreef op 26 januari 2010 @ 05:22:

Is Luun nu dapper de archieven ingedoken met zaklamp en touw om passie te zoeken?Jaah duuh dat was jou taak hoor, ik heb het te druk met de libella's .
quote:ikbenikenbenertrotsop schreef op 26 januari 2010 @ 05:24:

Noteert: Morgen ook IBI tijd nemen!
Ben zo blij dat ik niet rook. Het stinkt, is slecht voor je, is duur, je moet tegenwoordig overal buiten roken in de kou, je tanden worden er geel van.

Helpt het Iry om het stoppen makkelijker te maken? Vast niet dat weet je allemaal al lang!!! Zou je het momenteel kunnen denk je? Stoppen bedoel ik dan.
Tsss... hang je daar weer uit?

Luun je bent bezeten, ik denk echt dat we er een priester bij moeten gaan halen.
En IBI tijd is meer dan een uur, he IBI, en niet 5 minuten tussen de dingen door. Dat het maar even duidelijk mag wezen.
Ik heb de nicotinepleisters al gekocht Ibi, dus ik zit heel dicht bij het stopmoment, nog net dat drempeltje over....
Nee ibitijd is minstens 3 aaneen gesloten uren, minimaal!!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven