3000+Deel 26

24-01-2010 21:54 3018 berichten
Alle reacties Link kopieren

Iedereen is hier van harte welkom en alle onderwerpen zijn bespreekbaar. We houden niet van regels, maar hebben wel vijf punten waarop gelet dient te worden:

1. Quoten van gevoelige, persoonlijke informatie wordt niet getolereerd (korte algemene quotes zijn wel toegestaan).

2. We tonen respect naar elkaar toe in elke situatie.

3. Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.

4. Minny wordt niet geknuffeld, ook niet als scherts!

5. Hengelen is toegestaan mits wordt voldaan aan specifieke voorwaarden, op te vragen tijdens de algemene ledenvergadering

(In optie punt 6: De nachtploeg wordt eerder naar bed gestuurd)

Geschiedenis 3000+

Op 14 Oktober 2009 opende Floor een topic voor de grap. Ze kon niet weten dat het topic uit zou groeien tot een topic vol met sterke, lieve en grappige dames (en zelfs een aantal heren) die elkaar enorm veel steun, afleiding en ja, zelfs liefde zouden geven.

Veel plezier weer 3000plusserts.
hoi Min
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Ah een homohondje, das lief. voor homohondje
Lieve Jack.. ik weet het en L ook gelukkig dus was blij met deze aktie
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
quote:vivafreak1 schreef op 26 januari 2010 @ 20:56:

Een Homo onder de hondjes

Als ze beiden een koekje krijgen dan eet die kleinste het zo op.. maar die grotere donkere die wil het graag in kleine stukjes gebroken krijgen
Eggies nie Luun... kappen nu
En nog even voor Bankje want anders sneeuwt het onder... meis hier mag alles dus gooi weg dat masker

* ik ben hier ook allang ontmaskert *
quote:bankje schreef op 26 januari 2010 @ 20:52:

ik ben heel blij met dit forum daarom wil ik gewoon een keer open zijn en geen maskerDat is ook heel fijn Bankje wij zijn hier heel open voor iedereen
quote:lunaan schreef op 26 januari 2010 @ 20:57:

Ah een homohondje, das lief. voor homohondje
bedankt dames
Oh Jack is echt een Homo die hond van jou

* ik dol op homo's dus mocht je oppas nodig hebben *

En inderdaad daarom geen hond.. te zielig voor het hondje
quote:Jackyr schreef op 26 januari 2010 @ 20:52:

Ben je op Aruba geweest Lunaan? Daar ben ik in 2005 geweest Ik heb een tijd op Aruba gewerkt, mooi eiland he
Graag gedaan Bankje
Leedies enzo, ik ga lekker naar bed en lezen. 't wordt weer berekoud vannacht en ik moet om kwart over 7 al weg en ze hebben het over sneeuw en ijzel............duzzzzzzz

Leuke hondjes Jack!

Welterusten allemaal en alsjeblieft................niet meer zoveel posten vannacht
quote:vivafreak1 schreef op 26 januari 2010 @ 20:58:

Lieve Jack.. ik weet het en L ook gelukkig dus was blij met deze aktie Kan ik me voorstellen lieverd.. ik ben er ook heel blij om.. en fijn dat jij voor de gezelligheid bent meegegaan
Kreta ken ik ... Aruba helaas niet!
quote:Jackyr schreef op 26 januari 2010 @ 21:01:

[...]

Kan ik me voorstellen lieverd.. ik ben er ook heel blij om.. en fijn dat jij voor de gezelligheid bent meegegaan Thanks jij snapt um
quote:vivafreak1 schreef op 26 januari 2010 @ 21:00:

Oh Jack is echt een Homo die hond van jou

* ik dol op homo's dus mocht je oppas nodig hebben *

En inderdaad daarom geen hond.. te zielig voor het hondjeHij is écht heeeeeeeeel lief hoor
Vraagje voor Freak

Jij kijkt ook naar bernard he, nu valt het mij op dat de jonge bernhard met een normaal accent spreekt, en de oude bernhard met een duits accent. Is jou dat ook opgevallen?
Ik heb net mijn open sollicitatie voltooid.. ben er erg tevreden over... en ga nu nog even relaxen met een aflevering van Bernard... bij aflevering gemist en dan slapen ivm fris fruitig zenuwachtig voor morgen enz....

Tja ook maar een mens he

kom nog wel even als een olifant welterusten wensen denk ik in het kader.. duh ik ben niet Remi op deze wereld enzo
quote:lunaan schreef op 26 januari 2010 @ 21:01:

[...]

Ik heb een tijd op Aruba gewerkt, mooi eiland he Yep écht wel!! We hebben toen eilandgehopt.. Curaçao, Bonaire en Aruba (in die volgorde) Wij waren net op Aruba toen bekend werd dat dat Amerikaanse meisje vermist werd.
quote:friezinnetje schreef op 26 januari 2010 @ 20:55:

Minny. Oh wat heerlijk zeg, zo lekker slapen. Ik had vanmorgen ook wel willen blijven liggen. Had me een half uur verslapen En een half uur kan zoveel schelen 's ochtends!
quote:vivafreak1 schreef op 26 januari 2010 @ 21:02:

Kreta ken ik ... Aruba helaas niet!Een heel verschil Freakje
quote:lunaan schreef op 26 januari 2010 @ 21:03:

Vraagje voor Freak

Jij kijkt ook naar bernard he, nu valt het mij op dat de jonge bernhard met een normaal accent spreekt, en de oude bernhard met een duits accent. Is jou dat ook opgevallen?

Hihi kijk naar post hierboven

Maar ja dat is me wel opgevallen ja... alhoewel ik vind dat ze beiden uitstekend acteren enzo ( toneelspeelster hier in hart en nieren )
Alvast welterusten lieve Freak
Toen was ik al weg, maar de plaats waar dat meisje is gevonden, kwamen wij elke dag met de paarden langs. Bizar hoor.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven