3000+Deel 26

24-01-2010 21:54 3018 berichten
Alle reacties Link kopieren

Iedereen is hier van harte welkom en alle onderwerpen zijn bespreekbaar. We houden niet van regels, maar hebben wel vijf punten waarop gelet dient te worden:

1. Quoten van gevoelige, persoonlijke informatie wordt niet getolereerd (korte algemene quotes zijn wel toegestaan).

2. We tonen respect naar elkaar toe in elke situatie.

3. Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.

4. Minny wordt niet geknuffeld, ook niet als scherts!

5. Hengelen is toegestaan mits wordt voldaan aan specifieke voorwaarden, op te vragen tijdens de algemene ledenvergadering

(In optie punt 6: De nachtploeg wordt eerder naar bed gestuurd)

Geschiedenis 3000+

Op 14 Oktober 2009 opende Floor een topic voor de grap. Ze kon niet weten dat het topic uit zou groeien tot een topic vol met sterke, lieve en grappige dames (en zelfs een aantal heren) die elkaar enorm veel steun, afleiding en ja, zelfs liefde zouden geven.

Veel plezier weer 3000plusserts.
Maar goed, klagen en piepen heb ik de afgelopen dagen al genoeg gedaan, dat ga ik dus niet doen, ik heb er zelf ook even genoeg van, ben ook even lamgeslagen dus dat slaan we maar even over.

Kom voor de afleiding, ik lees wat en ik zeg ook wel wat.... denk ik:)
Iry heeft dit weer met dat andere te maken?
We zijn 3 jaar terug in de zomervakantie naar noorwegen geweest ,vandaar mijn interesse voor dat programma Jacky
En nu komt bij mij het stoom uit mijn oren..

Door opmerking van jongste net.. pffff die denkt ook even leuk te zijn
Iry wat kl*te zeg!
O ja en knuffels hoef ik niet!

Geef die maar liever aan de andere lieverds oke?

Ter compensatie omdat ik die zo verwaarloos door mijn ego gedrag (dat doet sores met je, sorry daarvoor )
quote:bankje schreef op 26 januari 2010 @ 21:19:

We zijn 3 jaar terug in de zomervakantie naar noorwegen geweest ,vandaar mijn interesse voor dat programma JackyOh dat lijkt me ook zo'n prachtig land!!
Iri
Oh.. ik krijg ze al.... wat lief

Dat had ik nog niet gezien toen ik dit postte.

Thanks, dat wel natuurlijk.
quote:iry schreef op 26 januari 2010 @ 21:20:

O ja en knuffels hoef ik niet!

Te laat.. ik had hem je al gegeven
Je hebt er toch één van me gekregen Iry. Puh!
Iry, als ik jou wil dan doe ik dat "kijkt streng"

heb genoeg voor iedereen
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Hoezo heb jij trouwens egogedrag Iry?
Jacky Noorwegen is prachtig als je van weidse ruige natuur houd maar ik ben om de een of andere reden helemaal weg van tsjechie ,
Dat kan hoor Bankje.. wij willen dit jaar eigenlijk luxe naar Turkije gaan.
Oh ja..... dat denk ik allemaal Jack, voel mij zo tekort schieten omdat ik niet alles kan volgen van iedereen en denk niet genoeg aandacht te hebben, terwijl er genoeg kwesties spelen.

Lekker lomp van mij denk ik dan
Voor iry Oh je wilt niet, jammer dan
Dat idee heb ik van jou dus helemaal niet Iry.. jij bent ook genoeg betrokken bij de sores van anderen.. helemaal betrokken zijn bij iedereen dat kan nu eenmaal niet. Maar dat is het leuke van dit topic.. er zijn altijd weer anderen die weer op anderen reageren. Ik weet toch ook dat ik altijd 's nachts bij je aan kan kloppen

Dus Iry.. stop maar met je gedachtes over tekort te schieten.. want dat doe je niet
Ik ben even mijn tomaten oogsten, zo terug.
Haha Lunaan even de tomaten oogsten
Dat vind ik toch wel fijn om te lezen jack

Luun
Iry, daar hoef je je helemaal geen zorgen om te maken hoor! Er zijn hier een paar speedy gonzalessen op dit forum. En anderen kunnen niet zo snel. Geeft niets. En soms komt je eigen "sores" eerst en dan dat van een ander. Maar ik merk aan je postings hier, dat je ook met anderen meeleeft. En jij hebt altijd goede adviezen aan anderen. Duss
Luun heb je evenveel tomaten als olijven?
Yep Iry.. zo zie je maar dat je van jezelf een heel ander beeld kunt hebben dan dat anderen van je hebben ik vind je altijd heel erg betrokken bij anderen hoor.. dusseh.. nog maar een keer omdat het niet mocht
Ik ga even de was ophangen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven