3000+Deel 26

24-01-2010 21:54 3018 berichten
Alle reacties Link kopieren

Iedereen is hier van harte welkom en alle onderwerpen zijn bespreekbaar. We houden niet van regels, maar hebben wel vijf punten waarop gelet dient te worden:

1. Quoten van gevoelige, persoonlijke informatie wordt niet getolereerd (korte algemene quotes zijn wel toegestaan).

2. We tonen respect naar elkaar toe in elke situatie.

3. Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.

4. Minny wordt niet geknuffeld, ook niet als scherts!

5. Hengelen is toegestaan mits wordt voldaan aan specifieke voorwaarden, op te vragen tijdens de algemene ledenvergadering

(In optie punt 6: De nachtploeg wordt eerder naar bed gestuurd)

Geschiedenis 3000+

Op 14 Oktober 2009 opende Floor een topic voor de grap. Ze kon niet weten dat het topic uit zou groeien tot een topic vol met sterke, lieve en grappige dames (en zelfs een aantal heren) die elkaar enorm veel steun, afleiding en ja, zelfs liefde zouden geven.

Veel plezier weer 3000plusserts.
Jack, ik heb een geweldige plaats in Turkije voor je, is alleen niet All-inclusive, maar lekker rustig, geen disco's, je kunt lekker rondlopen zonder lastiggevallen te worden, strand is niet belachelijk druk
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Ga naar bed. Blegh hoop dat ik me morgen beter voel. Heb een aspirine en halve pam ingenomen. Yrusten allemaal.
Friez het is toch ook onmogelijk om voor iedereen een luisterend oor en betrokken te zijn? Ik vind trouwens dat de meesten hier wel heeeel betrokken zijn hoor. Soms denk ik ook wel eens van mezelf dat ik hier of daar meer op had kunnen reageren.
Oh je mag altijd suggesties geven Roos dan zullen we het zeker meenemen
Zitten jullie mij nou uit te lachen, Ik ben aan het farmville, das heel serieus hoor!
Welterusten Choco, ik hoop dat je je morgen weer een stuk beter voelt
Nou ja.. ik denk veel, maar vergeet het vaak ook gewoon te posten, en ben ook meer een interactief poster zeg maar.

Nou ja, anyway....pfffff, , zucht .

.

Zoiets zeg maar..

Maar we doen gewoon
Ik zou je niet durven uit te lachen Lunaan
welterusten choco, hoop dat je je morgen weer beter voelt
En All-inclusive vakanties zijn stom, want die maken de plaatselijke economie kapot.
Hahaha Iry.. nou ga gewoon door zoals je al deed.. ik (en ik denk dat ik mag zeggen 'wij' ) vinden je hartstikke lief
Zo.. mjammie.. ik ben klaar met eten... lasagna.

En ik ben weer bijgelezen...

Iry... gek mens, je bent juist wel heel betrokken, lees eens terug hoe jullie als nachtploeg elkaar geholpen hebben vannacht, dan hoef je nooit meer aan jezelf te twijfelen

Bankje... gooi dat masker aan de kant en begin hier alvast te wennen hoe het werkt als je je wel openstelt. Je krijgt wat je geeft he

Jacky, je bent een lieverd

Freaky, ik wist dat de bloemen van L kwamen, alleen het kaartje drong nog niet helemaal tot me door op dat moment Maar ze staan heel mooi in een brede donkerrode vaas... echt heel mooi (geef jij die door aan L?)

En verder Friez Luun Roos

heb ik iedereen nu gehad??
Truste Choco
quote:lunaan schreef op 26 januari 2010 @ 21:36:

En All-inclusive vakanties zijn stom, want die maken de plaatselijke economie kapot.Dat zal best zo zijn Lunaan.. maar toch vind ik het wel heel heerlijk
Maar ja.. dan moet toch eerst de belastingdienst het met ons eens zijn over 2008
Choco, lieverd rust lekker uit.

Je hebt al een moeilijke dag met het afscheid van je werk, en dan nog die val...

Hou je het wel in de gaten?

Beterschap meid
quote:Bianca40 schreef op 26 januari 2010 @ 21:36:

Zo.. mjammie.. ik ben klaar met eten... lasagna.

Heb je al die tijd gegeten Bi?
Ow wat zijn we weer klef met zn allen
quote:Jackyr schreef op 26 januari 2010 @ 21:36:

Hahaha Iry.. nou ga gewoon door zoals je al deed.. ik (en ik denk dat ik mag zeggen 'wij' ) vinden je hartstikke lief das wel een lief postje
quote:Jackyr schreef op 26 januari 2010 @ 21:39:

[...]

Heb je al die tijd gegeten Bi? we zaten nog even gezellig te kwekken en daarna kwam stiefdochter even langs
quote:Bianca40 schreef op 26 januari 2010 @ 21:36:

Jacky, je bent een lieverd

Tnxx Bi en gelijk ook weer eentje terug
quote:iry schreef op 26 januari 2010 @ 21:39:

[...]

das wel een lief postje
quote:Bianca40 schreef op 26 januari 2010 @ 21:40:

[...]

we zaten nog even gezellig te kwekken en daarna kwam stiefdochter even langsGezellig toch
All inclusive is heel stom!!!!!

Want zo kom je nooit bij dat ene leuke restaurantje!

Of dat pitoreske lunchroompje, altijd hetzelfde soort eten, dezelfde koppen, dezelfde entourage..... bleh!
Het is toch niet waar he?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven