3000+ deel 29!

31-01-2010 23:26 3022 berichten

Woordzoeker 3000plussers (met dank aan Boogje)

Wij raken nooit uitgepraat!

Iedereen is welkom om mee te kletsen maar er zijn wel een aantal punten waar aan gedacht moet worden!

1. S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie (korte algemene quotes zijn wel toegestaan).

2. We tonen respect naar elkaar toe in elke situatie.

3. Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.

4. Minny wordt helegaar niet geknuffeld.

5. Hengelen is alleen toegestaan als de gehengelde dat kan waarderen

6. De nachtploeg maakt eventueel ontbijt voor de ochtendploeg tenzij ongewenst gehengeld en/of geknuffeld. In dat geval wordt er voor tequila gezorgd door de dagploeg.

7. Nieuwelingen melden zich bij Sgaapie van Sgaapi Ava Design® voor een avatOr.

8. Tab Tab Enter forumt een stuk sneller!

Donaties voor het gebruik van TabTabEnter dienen gedaan te worden op giro 2255225 tnv Bianca40. Zij behartigd de pot die we leeg gaan zuipen op de 3000+ meet!

Geschiedenis 3000+

Op 14 Oktober 2009 opende Floor een topic voor de grap. Ze kon niet weten dat het topic uit zou groeien tot een topic vol met sterke, lieve en grappige dames (en zelfs een aantal heren) die elkaar enorm veel steun, afleiding en ja, zelfs liefde zouden geven.
Alle reacties Link kopieren
Pfff lang verhaal Roos! Op een gegeven moment kwam het zover dat mijn ex gedoe kreeg met huis aanhouden. We hebben toen een constructie bedacht.

Daarna kwam ex met toestanden en ben ik weer bijgesprongen.
En daar ga je mee kappen Floor, met bijspringen. Dat trek je toch niet meer. De situatie is veranderd en daar moeten ze gewoon mee dealen.
Als je door deze toestanden minder zou kunnen werken, zouden ze dat ook moeten.
Maar lieve Floor. jij maakt hun afhankelijk zo, dus waarom zouden ze moeite doen?
quote:mocy schreef op 02 februari 2010 @ 01:00:

Floor en jouw ex krijgt ook 750!!!!

(Sorry Iry, maar Floor wil je met mij trouwen)
ah op die manier, je wilde niet dat de vader van je kind zonder huis zou komen te zitten, snap ik

alleen, in hoeverre is dat nu nog noodzakelijk? In hoeverre doet hij moeite om verandering in de situatie te brengen?
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
quote:mocy schreef op 02 februari 2010 @ 01:04:

Iry, ben jij belasting-beet?.
Ik ben zelf te coulant geweest na mijn scheiding, maar ik ben wel altijd van het standpunt uitgegaan, ik ben gezond en ik kan mijn eigen geld en voor de kinderen verdienen. En ik heb echt een grote stap terug moeten doen, maar zou niet anders willen en ben er trots op ook wel.

Ik zit nu binnen te roken. En Werper wil er wat van zeggen....

Echt niet!
Floor ook al verdien jij ws een heel goed salaris, dit is niet reeel.
Nou ja ik ben eigenlijk gestopt met roken, maar heb net een peuk gedeeld met Lionel

Meiden ik taai af, moet morgen weer om 8 uur aan mijn bureau zitten.

Truste
Ik ben zelf ook heel coulant geweest na mijn scheding, kon toen heel goed mijn eigen bontjes doppen.

Nu... zou ik het minder kunnen, zou ik ook iets meer nemen wat ik nodig zou hebben.
Ik kan me voorstellen dat dit jullie relatie ernstig schaadt en daar moet duidelijkheid in komen.
Trustuh Cay en gezellig blijven posten hier!
Ik weet het Moos, maar terug draaien blijkt moeilijk.
ik vind het ook niet reëel, Floor

tuurlijk zou het niet ok zijn om per direct helemaal te stoppen, maar ik vind dat je best kunt afbouwen tot een reëler bedrag en uiteindelijk de betalingen stopzetten. Jullie hebben het grootste deel van de tijd de kinderen, het komt er ergens op gewoon partneralimentatie neer
Dat komt wel goed Mocy, ben alleen wel van de late dus verwacht mij meestal maar niet voor half elf zo ongeveer
maar wat zijn de argumenten van Werper dan?
Ja, Iry ik ben ook te weinig eisend geweest en dat was gewoon stom. Had er gewoon wel alle recht op. Maar heb het zo ook kunnen redden en hoef god zij dank geen dankjewel aan ex te zeggen. En als hij nu wel eens achterlijk doet dreig ik met pensioen verdelen etc. En dat helpt
Ik zou er werk van maken Floor.

Pikt de belasting dit ook zomaar deze bedragen?
Pfffff en het gaat me nog niet eens om het geld. Wel om een baby die mij mist en ik haar.
quote:Caylinn schreef op 02 februari 2010 @ 01:13:

Dat komt wel goed Mocy, ben alleen wel van de late dus verwacht mij meestal maar niet voor half elf zo ongeveer Dat hoor je bij de nachtploeg.
quote:floor72 schreef op 02 februari 2010 @ 01:12:

Ik weet het Moos, maar terug draaien blijkt moeilijk.

nee hoor, gewoon doen!

Jij hebt idd ook recht op tijd met je baby!
Ik krijg feitelijk nog een flink bedrag van ex...

Tsja, aan de andere kant, kan ook goed met hem door 1 deur, hij is zijn huisje aan het opknappen.

Laat maar even... weer.
quote:mocy schreef op 02 februari 2010 @ 01:15:

[...]

Dat hoor je bij de nachtploeg.Gezellig, kan me daar goed in vinden ken trouwens nog een goede bar voor ontbijt en late night snacks Sorry geintje op Bar to Much, steeds meer vaste posters komen niet meer zo vaak dus we waren aan het geinen hoe meer barrers te krijgen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven