3000+ deel 31 alweer!
zondag 7 februari 2010 om 08:04
Woordzoeker 3000plussers (met dank aan Boogje)
Wij raken nooit uitgepraat!
Iedereen is welkom om mee te kletsen maar er zijn wel een aantal punten waar aan gedacht moet worden!
1. S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie (korte algemene quotes zijn wel toegestaan).
2. We tonen respect naar elkaar toe in elke situatie.
3. Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.
4. Minny
5. Hengelen is alleen toegestaan als de gehengelde dat kan waarderen
6. De nachtploeg maakt eventueel ontbijt voor de ochtendploeg!
7. Nieuwelingen melden zich bij Sgaapie van Sgaapi Ava Design® voor een avatOr.
8. Tab Tab Enter forumt een stuk sneller!
Donaties voor het gebruik van TabTabEnter dienen gedaan te worden op giro 2255225 tnv Bianca40. Zij behartigd de pot die we leeg gaan zuipen op de 3000+ meet!
Op 14 Oktober 2009 opende Floor een topic voor de grap. Ze kon niet weten dat het topic uit zou groeien tot een topic vol met sterke, lieve en grappige dames (en zelfs een aantal heren) die elkaar enorm veel steun, afleiding en ja, zelfs liefde zouden geven.
dinsdag 9 februari 2010 om 01:02
dinsdag 9 februari 2010 om 01:03
He bah Min, ga maar even beetje rustig liggen dan.
Geen flauw idee Peet waarom.
Ik ga er achter komen, want dat vraag ik ook wel even natuurlijk.
Hmm... en als hij een vraag zou hebben, denk wel dat hij hem gewoon zal stellen hoor, al zal het wel een drernpeltje zijn, hoe open we hier ook zijn.Maar het zou kunnen.
Ik hoop toch ook dat mijn zonen zo open worden met mij Mocy.
Geen flauw idee Peet waarom.
Ik ga er achter komen, want dat vraag ik ook wel even natuurlijk.
Hmm... en als hij een vraag zou hebben, denk wel dat hij hem gewoon zal stellen hoor, al zal het wel een drernpeltje zijn, hoe open we hier ook zijn.Maar het zou kunnen.
Ik hoop toch ook dat mijn zonen zo open worden met mij Mocy.
dinsdag 9 februari 2010 om 01:21
Ik heb nog even de ondergrondse gecheckt, moet wel weten waar ik heen ga natuurlijk 
@Iry, ook al ben je open met elkaar, dan nog ist soms lastig om een echt gesrek met je moeder aan te gaan.
Zeker op die leeftijd.
Maar het komt goed!
Ik ga ook eens lekker slapen, het was me het avondje wel weer!
Truste lieverds, tot morgen
@Iry, ook al ben je open met elkaar, dan nog ist soms lastig om een echt gesrek met je moeder aan te gaan.
Zeker op die leeftijd.
Maar het komt goed!
Ik ga ook eens lekker slapen, het was me het avondje wel weer!
Truste lieverds, tot morgen