3000+ deel 37 alweer!
vrijdag 26 februari 2010 om 23:05
14 oktober is achteraf een historische dag geweest Op die dag besloot Floor dat ze 1 x een topic wilde met 3000 postings.
Het resultaat? Vandaag wordt deel 36 geopend van een topic dat uitgegroeid is tot een verzameling maffe, leuke, lieve mensen die lief en leed met elkaar delen en waar iedereen welkom is.
Regels? Een paar maar:
1. S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie (korte algemene quotes zijn wel toegestaan).
2. We tonen respect naar elkaar toe in elke situatie.
3. Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.
4. Hengelen is alleen toegestaan als de gehengelde dat kan waarderen
5. De nachtploeg maakt eventueel ontbijt voor de ochtendploeg!
6. Minny wordt niet geknuffeld
Schrijf mee als je wilt, maar onthoud:
DIT TOPIC IS VERSLAVEND!
maandag 1 maart 2010 om 16:56
Nee appel, zijn twee die ik geen vriendinnen wil noemen maar wel uit vriendenkring. Puur wijvengezeik.
Z en X hebben problemen met me, gesprek om de lucht te klaren.
Met X geen probleem, Z heeft flink met modder gegooid naar me en dr handen van me afgetrokken, was klaar met me en dat soort geneuzel. Nu bleek dat ze bij het gesprek met X aanwezig zou zijn.
Z en X hebben problemen met me, gesprek om de lucht te klaren.
Met X geen probleem, Z heeft flink met modder gegooid naar me en dr handen van me afgetrokken, was klaar met me en dat soort geneuzel. Nu bleek dat ze bij het gesprek met X aanwezig zou zijn.
maandag 1 maart 2010 om 17:17
Zo mijn papieren zitten weer in de juiste map.. rekeningen zijn betaald... nu alleen die was nog... maar dat doe ikstraks als ik Mini naar bed breng....
Nu nog even een peukie en dan het eten ( lees kliekjes) klaarmaken.. dus appeltje eitje hier vanavond en snel klaar
Nu nog even een peukie en dan het eten ( lees kliekjes) klaarmaken.. dus appeltje eitje hier vanavond en snel klaar
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
maandag 1 maart 2010 om 17:21
Bankje, zoek een tandarts die je leuk vindt, die jou over de streep kan halen. Heb ik ook gedaan en ben nu noodgedwongen weer bij een ander, maar de angst is niets meer vergeleken bij wat het was.
Freak, wow wat heb jij veel gedaan! Goed zeg!
En nee, delete-knop helaas nog niet gevonden Waar zit dan kreng verstopt... het is nu geen tijd voor verstoppertje spelen. Stofzuigerzak al leeggehaald, zat ie ook niet in...
Freak, wow wat heb jij veel gedaan! Goed zeg!
En nee, delete-knop helaas nog niet gevonden Waar zit dan kreng verstopt... het is nu geen tijd voor verstoppertje spelen. Stofzuigerzak al leeggehaald, zat ie ook niet in...