3000+ deel 37 alweer!
vrijdag 26 februari 2010 om 23:05
14 oktober is achteraf een historische dag geweest Op die dag besloot Floor dat ze 1 x een topic wilde met 3000 postings.
Het resultaat? Vandaag wordt deel 36 geopend van een topic dat uitgegroeid is tot een verzameling maffe, leuke, lieve mensen die lief en leed met elkaar delen en waar iedereen welkom is.
Regels? Een paar maar:
1. S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie (korte algemene quotes zijn wel toegestaan).
2. We tonen respect naar elkaar toe in elke situatie.
3. Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.
4. Hengelen is alleen toegestaan als de gehengelde dat kan waarderen
5. De nachtploeg maakt eventueel ontbijt voor de ochtendploeg!
6. Minny wordt niet geknuffeld
Schrijf mee als je wilt, maar onthoud:
DIT TOPIC IS VERSLAVEND!
maandag 1 maart 2010 om 19:59
quote:rosanna08 schreef op 01 maart 2010 @ 19:53:
heb je het hier niet al eens eerder over gehad Freakje? Klinkt wel goed Dat coach gedoe.. ja dat lijkt me wel wat.. maar dan echt in de breedste zin van het woord zeg maar.... mensen uit de schulden helpen ..admi en huishouden op orde helpen enzo.. lijkt me onwijs gaaf om te doen... maar ipv freelance dan liever aansluiten bij een bureau.. mmmm misschien nog eens verder uitwerken die ideeen
heb je het hier niet al eens eerder over gehad Freakje? Klinkt wel goed Dat coach gedoe.. ja dat lijkt me wel wat.. maar dan echt in de breedste zin van het woord zeg maar.... mensen uit de schulden helpen ..admi en huishouden op orde helpen enzo.. lijkt me onwijs gaaf om te doen... maar ipv freelance dan liever aansluiten bij een bureau.. mmmm misschien nog eens verder uitwerken die ideeen
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
maandag 1 maart 2010 om 20:04
quote:iry schreef op 01 maart 2010 @ 19:59:
Ik ruim trouwens ook vrijwel direct op na het eten Freak, hoogsten even nietsen met sigaret, maar we aten laat vandaag,
Zitten voordat het opgeruimd is op de bank? Dat kan ik echt niet.Volgens mij kunnen we elkaar de hand schudden wat opruimen en schoonmaken betreft... twee glorixdoekjesmutsen
Ik ruim trouwens ook vrijwel direct op na het eten Freak, hoogsten even nietsen met sigaret, maar we aten laat vandaag,
Zitten voordat het opgeruimd is op de bank? Dat kan ik echt niet.Volgens mij kunnen we elkaar de hand schudden wat opruimen en schoonmaken betreft... twee glorixdoekjesmutsen
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
maandag 1 maart 2010 om 20:08
Ja is echt niet iets wat ik van huis uit ben gewend. Alles werd direct na het eten opgeruimd Is er ingeslopen toen ik jaren geleden uit huis ging. Terwijl ik alleen woon en het dus zo gebeurd is.. Ik doe het wel altijd dezelfde avond maar misschien toch maar eens in gaan voeren, eerst opruimen en dan pas gaan zitten.
maandag 1 maart 2010 om 20:41
maandag 1 maart 2010 om 20:44
quote:vivafreak1 schreef op 01 maart 2010 @ 19:44:
Duh.. als baan niets word ga ik hier gewoon mijn werk van maken.. hoe noemen ze zo iemand die orde op zaken komt stellen in een huishouden/administratie?????
Geen idee hoe het heet maar ik ben je eerste klant!
(vanmorgen net over gehad met therapiemevrouwmens)
Duh.. als baan niets word ga ik hier gewoon mijn werk van maken.. hoe noemen ze zo iemand die orde op zaken komt stellen in een huishouden/administratie?????
Geen idee hoe het heet maar ik ben je eerste klant!
(vanmorgen net over gehad met therapiemevrouwmens)