3000+ deel 37 alweer!

26-02-2010 23:05 3010 berichten
Alle reacties Link kopieren

14 oktober is achteraf een historische dag geweest Op die dag besloot Floor dat ze 1 x een topic wilde met 3000 postings.

Het resultaat? Vandaag wordt deel 36 geopend van een topic dat uitgegroeid is tot een verzameling maffe, leuke, lieve mensen die lief en leed met elkaar delen en waar iedereen welkom is.

Regels? Een paar maar:

1. S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie (korte algemene quotes zijn wel toegestaan).

2. We tonen respect naar elkaar toe in elke situatie.

3. Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.

4. Hengelen is alleen toegestaan als de gehengelde dat kan waarderen

5. De nachtploeg maakt eventueel ontbijt voor de ochtendploeg!

6. Minny wordt niet geknuffeld

Schrijf mee als je wilt, maar onthoud:

DIT TOPIC IS VERSLAVEND!
Nah Rosanna, die is al aan gort!
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Hmmm... moet ik toch maar even verder teruglezen? Ik had alleen maar de laatste pagina gescand. Vond dit wel een mooie binnenkomer.
ik ben ook dol op mijn nieuwe vriend! Even onder de kraan en gooi hem daarna zo weer de la in. Is in 5 minuutjes gepiept
Zon..

Oh, ik lees het Floor. Sja, toch wat meer rust nemen? Het gewoon maar weer eens gaan dóen? Want seks hebben, daar kríjg je ook meer zin van.
quote:zonnestraaltje71 schreef op 01 maart 2010 @ 23:01:

ik ben ook dol op mijn nieuwe vriend! Even onder de kraan en gooi hem daarna zo weer de la in. Is in 5 minuutjes gepiept

Handig zo'n vriend... maar dat soort leuke vriendinnetjes zijn er voor mannen niet.... heb je die dingen voor mannen wel eens gezien?.. van die nepk*tjes.. met "haar" etc.. brrrrr.. krijg er al de rillingen van...

Daarbij zit ik daar ook helemaal niet op te wachten.. ik zoek iets levends.. warm.. zacht.. en liefst meebewegend.. enzo...
Hahaha, Zon, maar wie zegt dat dat hier niet kan? Sterker nog: ik hoef na afloop niets om te spoelen en in de la te leggen. Dat is hier allemaal volledig zelfvoorzienend, zeg maar. Nou ja en hij mag gerust in bed blijven liggen van mij. In de la vind ik ook weer zo wat.
quote:zonnestraaltje71 schreef op 01 maart 2010 @ 23:01:

ik ben ook dol op mijn nieuwe vriend! Even onder de kraan en gooi hem daarna zo weer de la in. Is in 5 minuutjes gepieptDas de ideale man Zon
Boogje, je hebt tegenwoordig een soort van zaklantaarns waar je hem in kunt stoppen.

Soms is het wel even handig dat soort middelen hoor.
Zoiets bijvoorbeeld, Boog?

Oh nee, dat mag niet meer...
maar qwertu, dat kwakkie dan? (dat vind ik juist soms zo vermoeiend)
quote:mamalief schreef op 01 maart 2010 @ 23:05:

[...]

Das de ideale man ZonMijn ideale man zet naast de seks toch ook nog wel het vuilnis buiten hoor.
meeeheeee
quote:qwertu schreef op 01 maart 2010 @ 23:04:

Oh, ik lees het Floor. Sja, toch wat meer rust nemen? Het gewoon maar weer eens gaan dóen? Want seks hebben, daar kríjg je ook meer zin van.Ja, da's waar. En echt hoor, je zou dubbel liggen als je de gesprekken daarover hoort hier. We zijn heel erg open op dat gebied.
quote:boogje schreef op 01 maart 2010 @ 23:04:

Daarbij zit ik daar ook helemaal niet op te wachten.. ik zoek iets levends.. warm.. zacht.. en liefst meebewegend.. enzo...
Ehhhh... daarvoor laat ik me een handdoekje aanreiken en dat leg ik op de plek waar ik het weer terug verwacht zeg maar.
hoi
Ik vind Sgaapie echt heel erg lief... en zelfs in het echt was ze echt ongelofelijk aardig en leuk... maar hierbij gaat het om een "nick".. en niet om een 'diersoort'........ ... jullie zijn wel echt heeeeeeeeel kinky hoor... :-o
quote:floor72 schreef op 01 maart 2010 @ 23:07:

[...]

Ja, da's waar. En echt hoor, je zou dubbel liggen als je de gesprekken daarover hoort hier. We zijn heel erg open op dat gebied.Kom maar op, je hebt eerder gesprekken geciteerd hier....
Heuj Iry. Wanneer had jij voor het laatst sex?
quote:qwertu schreef op 01 maart 2010 @ 23:08:

Ehhhh... daarvoor laat ik me een handdoekje aanreiken en dat leg ik op de plek waar ik het weer terug verwacht zeg maar.

ik snap het even niet...

Hoi Iry!!
quote:mamalief schreef op 01 maart 2010 @ 23:09:

[...]

Kom maar op, je hebt eerder gesprekken geciteerd hier....

Ik kijk wel uit!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven