3000+ deel 39

06-03-2010 20:13 3014 berichten
Alle reacties Link kopieren

14 oktober, een gedenkwaardige dag. De dag waarop de verslaving der verslavingen ontstond. Kon je al niet van het forum wegblijven? Blijf dan hier WEG. Maar als je het wel vermakelijk vindt allemaal, kus dan Floor haar voeten uit dankbaarheid voor het beginnen van de 3000-cyclus. We zijn bij deel 39 intussen en we zijn er nog lang niet klaar mee! Voel je welkom om de volgende 3000 posts te vullen met lief, leed, lach, traan... eigenlijk gewoon met alles wat je maar kwijt wilt. Iedereen mag meedoen, maar denk erom: na 3 posts hoor je erbij!

Regels? 3 maar:

1. S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.

2. Toon respect naar elkaar in elke situatie.

3. Verdriet wordt niet vergeleken, elk leed is leed.

*wist zweet van voorhoofd*
anoniem_19631 wijzigde dit bericht op 06-03-2010 20:20
Reden: TO staat niet in voor verslavingen, afkickverschijnselen, het verwaarlozen van IRL's en aanverwante...
% gewijzigd
Die sigaret sprong spontaan je mond in en stak zichzelf ook nog eens spontaan aan!
Ja lang leven kleding!

en gedempt licht! in de slaapkamer !
Of.....licht uit,hahahaha!
quote:iry schreef op 07 maart 2010 @ 03:27:

ehm...dat is wel vrij confronterend ja.

Die strakke konten voor je neus, grrrr!! En dan heb ik het nog niet eens over pronte tieten, gladde huid, haar dat glanst en vol is, blozende wangetjes zonder rouge. You name it!
quote:almosthappy schreef op 07 maart 2010 @ 03:27:

Die sigaret sprong spontaan je mond in en stak zichzelf ook nog eens spontaan aan!
Licht uit vertik ik haha!

(Spiegels is dan weer het andere uiterste )
quote:almosthappy schreef op 07 maart 2010 @ 03:29:

[...]

En dan heb ik het nog niet eens over pronte tieten, gladde huid, haar dat glanst en vol is, blozende wangetjes zonder rouge. You name it!

pffff....tell me about it, blij dat ze de deur uit is,hahaha!

(aah nee, is grapje)
quote:almosthappy schreef op 07 maart 2010 @ 03:30:

Licht uit vertik ik haha!

(Spiegels is dan weer het andere uiterste )Ja die heb ik laats maar van het plafond gehaald idd, dat kon niet meer
Ik sta soms 's morgens voor de spiegel en denk een enkele keer wel eens: Hm, valt mee vandaag. Dan komt kuiken erbij - eveneens in ondergoed- en dan valt het helemaal niet meer mee
Licht uit hoeft ook niet hoor, maar liever geen tl-lampen meer aan.

graag een dimmer erop, is romantischer *proest*
Dimmer is altijd goed, kaarslicht ook.

(Zegt degene zonder seksleven )
quote:almosthappy schreef op 07 maart 2010 @ 03:32:

Ik sta soms 's morgens voor de spiegel en denk een enkele keer wel eens: Hm, valt mee vandaag. Dan komt kuiken erbij - eveneens in ondergoed- en dan valt het helemaal niet meer mee Ik ken het van toen ze nog thuis woonde, komt madam onder de douche vandaan geparadeerd, gaaaaaat je humeur !!!
Dat is de pest van jong een dochter hebben. Toen ik zo oud was, was mijn moeder over de 50. Die vergleek niet eens meer.

Voordeel is wel dat we niet de puberteit en menopauze tegelijk beleven. Wat een onmogelijke hormonenbomcombinatie was dat toen.
Oh ja, dat is idd wel weer een voordeel.

Maar dat is wel het nadeel van jong een dochter hebben, je haalt het er net niet bij, wat je ook doet..grrrrr!
Ik moet slapen iry, hang anders met m'n kop in de sandwiches/scones morgen.

Ik rook nu ECHT mijn laatste sigaret (die nu spontaan mijn mond invliegt en zichzelf ontbrandt.)
Ah nee hoor ik ben nooit in competitie, maar je hebt wel gelijk het is confronterender als het leeftijdverschil relatief klein is.
Ach ik ben trots op haar en alleen maar blij dat ze er leuk en mooi uit ziet. Geen haar op mijn hoofd om maar iets van concurentie of jaloezie te voelen.

Het kan alleen soms wat confronterend zijn, that's all!
Hahahhaha, jij hebt ook al van die vreemde sigaretten.
Ja, gek he? Alleen als ik ergens ver weg ben dan gaan ze niet uit zichzelf aan. En natuurlijk altijd als ik geen aansteker bij me heb!
Nope, geen enkele jaloezie.

leuke is dat we weleens samen in de badkamer stonden leuk aangekleed en dan konden we wel blikken naar elkaar werpen, met de opmerking, "ik vind jou stom" , en dan wisten we dat we er heel leuk uitzagen
Oh ja, dat is heel stressy! geen aansteker kunnen vinden.
Leuk dat jij ook nog jongenskroost thuis heb. Hoe oud is jouw jongste ook weer?
De jongste is 5

zeker leuk ook die knullen, middelste is 13.

Ik mis dochter wel hoor thuis, enige vrouw zijn nu is echt wennen en minder leuk.

Het getut samen, advies vragen als je de deur uit gaat etc.

Aan de mannen heb je geen fluit.
Ik ga afsluiten en mijn bed opzoeken.

fijne verjaardag morgen almost! Slaap lekker zo
Hahaha! Die van mij (jongen) is 12, heerlijk joch. Brengt wel weer evenwicht, maar ik heb dan ook geen kerels in huis verder. Snap dat je haar mist, maar ook wel leuk dat je nu een nieuw soort relatie met haar hebt.

Is ook mooi, zo'n volwassen zelfstandige dochter

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven