3000+ deel 39

06-03-2010 20:13 3014 berichten
Alle reacties Link kopieren

14 oktober, een gedenkwaardige dag. De dag waarop de verslaving der verslavingen ontstond. Kon je al niet van het forum wegblijven? Blijf dan hier WEG. Maar als je het wel vermakelijk vindt allemaal, kus dan Floor haar voeten uit dankbaarheid voor het beginnen van de 3000-cyclus. We zijn bij deel 39 intussen en we zijn er nog lang niet klaar mee! Voel je welkom om de volgende 3000 posts te vullen met lief, leed, lach, traan... eigenlijk gewoon met alles wat je maar kwijt wilt. Iedereen mag meedoen, maar denk erom: na 3 posts hoor je erbij!

Regels? 3 maar:

1. S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.

2. Toon respect naar elkaar in elke situatie.

3. Verdriet wordt niet vergeleken, elk leed is leed.

*wist zweet van voorhoofd*
anoniem_19631 wijzigde dit bericht op 06-03-2010 20:20
Reden: TO staat niet in voor verslavingen, afkickverschijnselen, het verwaarlozen van IRL's en aanverwante...
% gewijzigd
quote:LLLman schreef op 07 maart 2010 @ 11:39:

op zulke dagen zou ik ook wel een hond willen hebben, lekker de bossen in!!! EN NEE BAM!!, die van jou neem ik niet mee lol

Is zo lekker!

Vriendinnetje belde net of ik zin had om mee te gaan.
quote:LLLman schreef op 07 maart 2010 @ 11:39:

op zulke dagen zou ik ook wel een hond willen hebben, lekker de bossen in!!! EN NEE BAM!!, die van jou neem ik niet mee lolZonder hond kan je ook naar het bos, laat je de kinderen uit.
nee straks ff koffieverplichting vroeg in de middag, daarna zien we wel, moeten vanaaf ook weer terug nou? Kun je niet ver weg
...een snackje op zn tijd maakt niet dik
Dat kan niet STraat....

Ik ga zuigen!
Ik ben weg, tot later!
Breng ik het ontbijt voor de dames naar boven, kom ik terug is mijn broodje weg!!!!

#@$%*$# Hond!
quote:Pilous schreef op 07 maart 2010 @ 11:49:

Dat kan niet STraat....

Ik ga zuigen!

Owh, jammer.

Zuig ze!
wie van orde en netheid houdt, is te lui om te zoeken.
@BAM, heb jij misschien zo'n hele grote hond die overal bij kan?
hm zou hier ook gezogen worden(zie vannacht) maar tis hier nog steeds een bende...moet toch maar es een werkster inhuren lol fo vanavond zelf maar ff met de cycloon er doorheen
Hoezo wil je de boerderij opdoeken Straat? Niet leuk meer?
ik zal dat zuigding ook even door de tent slingeren, en er staat nog een mand met strijk.

Eerst maar even
Gedroomd over witte stranden en golven hoe zou dat nu toch komen
Heb ik dat?!
quote:ikbenikenbenertrotsop schreef op 07 maart 2010 @ 11:56:

Hoezo wil je de boerderij opdoeken Straat? Niet leuk meer?

Ik ga er met tegenzin heen om maar weer te moeten oogsten, ploegen en zaaien

Verder heb ik me wegens desinteresse ook niet helemaal verdiept in het spel.

IbI heb jij ook een boerderie?
dromen zijn bedrog sgaap

Maar wel leuke dromen dus..
Die hond is zo verwaand dat ie denkt dat ie recht heeft op een broodje met rucola en kip-hazelnootsalade nou daggetnie!

Zou als wraak zijn brokken opeten maar die zijn niet weg te happen dus maar weer een nieuw broodje gemaakt.
quote:mamalief schreef op 07 maart 2010 @ 12:00:

Die hond is zo verwaand dat ie denkt dat ie recht heeft op een broodje met rucola en kip-hazelnootsalade nou daggetnie!

Zou als wraak zijn brokken opeten maar die zijn niet weg te happen dus maar weer een nieuw broodje gemaakt.
Ik heb nu al 3 dagen achter elkaar gedroomd dat een kennis van me dood ging. Heel vreemd.

Droom zowiezo veel de laatste dagen. Ook dat we weer gewoon verhuizen naar ons oude huis.
hm weet niet wat dat betekend ibi, woont die kennis toevallig in jou/jullie oude huis? DAN zou ik me zorgen gaan maken
Over de dood dromen schijnt voor ingrijpende veranderingen te staan IBI.
Nee heb geen boerderij. Speel wel een spel op mijnmaffia.nl.

Moet je een meester crimineel worden door allerlei dingen te stelen, te boksen, hoeren te verzamelen, mensen te beroven enz. Best verslavend.
Maar zou dat dan niks met die kennis te maken hebben floor denk je? Maak me toch wel een beetje zorgen.

LLL, nee gelukkig woont ze daar niet in de buurt. Dan zou ik idd. me nog minder op mijn gemak voelen.
quote:ikbenikenbenertrotsop schreef op 07 maart 2010 @ 12:07:

Nee heb geen boerderij. Speel wel een spel op mijnmaffia.nl.

Moet je een meester crimineel worden door allerlei dingen te stelen, te boksen, hoeren te verzamelen, mensen te beroven enz. Best verslavend.

Klinkt gezellig IBI

Tjeez, dat is dit forum traag..
Zo, ik heb m'n forumverzetje weer gehad voor vandaag! Djeezus, wat bestaan er rare mesen zeg!

Ik kan me voorstellen dat je het naar vind IBI, maar ik zou proberen om je niet te veel zorgen te maken.
wat waar is de boerderie??? wil het nu ook wel es zien

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven