3000+ deel 39

06-03-2010 20:13 3014 berichten
Alle reacties Link kopieren

14 oktober, een gedenkwaardige dag. De dag waarop de verslaving der verslavingen ontstond. Kon je al niet van het forum wegblijven? Blijf dan hier WEG. Maar als je het wel vermakelijk vindt allemaal, kus dan Floor haar voeten uit dankbaarheid voor het beginnen van de 3000-cyclus. We zijn bij deel 39 intussen en we zijn er nog lang niet klaar mee! Voel je welkom om de volgende 3000 posts te vullen met lief, leed, lach, traan... eigenlijk gewoon met alles wat je maar kwijt wilt. Iedereen mag meedoen, maar denk erom: na 3 posts hoor je erbij!

Regels? 3 maar:

1. S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.

2. Toon respect naar elkaar in elke situatie.

3. Verdriet wordt niet vergeleken, elk leed is leed.

*wist zweet van voorhoofd*
anoniem_19631 wijzigde dit bericht op 06-03-2010 20:20
Reden: TO staat niet in voor verslavingen, afkickverschijnselen, het verwaarlozen van IRL's en aanverwante...
% gewijzigd
Jij ook welterusten iry. Goed van je, die verrassing. Hoop dat je het leuk hebt en geniet. Dat gun ik je.

Slaap lekker!
Goedemorgen allemaal

Tis een prachtige dag buiten....

Fijne verjaardag Almost
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
Goedemorgen iedereen!

Heb een pax kast gekocht gisteren bij de ikea. Was nu 50% korting op veel onderdelen. Hebben hem kado gekregen van mijn oom en tante.

Vandaag de benedenverdieping een beetje leefbaar maken. Heb trouwens gisteren in de kringloopwinkel een hele mooi fotoalbum gekocht. Moet nog even kijken wat ik daarmee ga doen.
Bijgelezen en wel

Goedemorgen!

Leuk IBI! , van dat fotoalbum.

Hier zo even stofzuigen en wat spullen uit ouderlijk huis ophalen. Verder niks in de planning geloof ik
Een beetje rustige dag dus Pilous. Lekker hoor.

Ga zo eerst beginnen met de afwas.
Ik neem nog maar een bak koffie, en dan ga ik eens wat doen...
Floortje!
Ha die Floor. Zo grootste deel van de afwas is gedaan. Kattenbak verschoont en de prullenbak van de wc verwisselt. Toch nog iets gedaan.
en goedemorgen!
goedemorgen allen op deze wonderschone dag, de vogeltjes fluiten, het zonnetje schijnt, dochter zit naar scheepjongens van de bointekoe te kijken en mn zoon achter de pc met lego starwars.

De geur van vers gebakken broodjes en koffie hangt hier.....zal eerst maar eitjes koken en lekker ontbijten....
...een snackje op zn tijd maakt niet dik
Mmm klinkt goed LLL.

Ook goede morgen
Goedemorgen allemaal

LLL-man, dat klinkt echt gezellig, en relaxed
wie van orde en netheid houdt, is te lui om te zoeken.
Mogguh.

Hier kinderen boven op bed met tv aan en dezelfde geur als bij LLL

Zal de dames straks maar ontbijt op bed brengen, meestal verwennen ze mij in het weekend nu maar es andersom.

Nadeel is wel dat ik dan straks het bed moet verschonen door het geknoei en gekruimel maar ach, is dat ook maar weer es gedaan!
ach ja eens in de 2 weken is het hier gezellig...lol
Hier staat de tv aan ( zack en cody :puke: ) met een zieke dochter op de bank onder een dekentje, daarop de hond die denkt dat hij nu het recht heeft om ook op de bank te gaan liggen
Haai!
Schrok pas om half 11 wakker!!

Das helemaal niets voor mij! Heerlijk gewoon!
Nu al gestoft en gestofzuigt, zo nog vaatwasser uitruimen en dan naar de bossen met appelhond!
Mogguh BAM, Straat en Appel
Dan zal je het wel nodig gehad hebben Appeltje

Goedemorgen allemaal
hey sneu straat maar wel een hond die je dochter dus gezelschap blijft houden....hoe lief lol

@BAM: das niet dezelfde geur, de wind staat de verkeerde kant op en hier beneden ruikt het frisser dan bij jou op de slaapkamer denk ik
Lief van je BAM!
op zulke dagen zou ik ook wel een hond willen hebben, lekker de bossen in!!! EN NEE BAM!!, die van jou neem ik niet mee lol
iedereen die erbij is gekomen.

@LLL man, ja wel lief van Straathond, al heb ik het idee dat het meer om zichzelf te doen is, Ik laat ze maar, is ook wel gezellig voor dochter

@Appel, ik denk eraan om de boerderie op te doeken, zou ik mijn varkentjes enz. kunnen schenken aan bijv. mijn buren?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven