3000+ deel 39
zaterdag 6 maart 2010 om 20:13
14 oktober, een gedenkwaardige dag. De dag waarop de verslaving der verslavingen ontstond. Kon je al niet van het forum wegblijven? Blijf dan hier WEG. Maar als je het wel vermakelijk vindt allemaal, kus dan Floor haar voeten uit dankbaarheid voor het beginnen van de 3000-cyclus. We zijn bij deel 39 intussen en we zijn er nog lang niet klaar mee! Voel je welkom om de volgende 3000 posts te vullen met lief, leed, lach, traan... eigenlijk gewoon met alles wat je maar kwijt wilt. Iedereen mag meedoen, maar denk erom: na 3 posts hoor je erbij!
Regels? 3 maar:
1. S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.
2. Toon respect naar elkaar in elke situatie.
3. Verdriet wordt niet vergeleken, elk leed is leed.
*wist zweet van voorhoofd*
anoniem_19631 wijzigde dit bericht op 06-03-2010 20:20
Reden: TO staat niet in voor verslavingen, afkickverschijnselen, het verwaarlozen van IRL's en aanverwante...
Reden: TO staat niet in voor verslavingen, afkickverschijnselen, het verwaarlozen van IRL's en aanverwante...
% gewijzigd
zondag 7 maart 2010 om 18:31
Bank, nog niet geslaagd, wel een potentieeltje gezien waarbij een compromis gesloten kon worden (wel stof maar dan een donkere kleur, ik wilde een lichte maar daar moet ik dan water bij de wijn doen).
Ik ga nu even tutten idd Roos en dan naar het Restaurant, We gaan wat laat, eerst Frummel naar bed.
Ik ga nu even tutten idd Roos en dan naar het Restaurant, We gaan wat laat, eerst Frummel naar bed.
zondag 7 maart 2010 om 18:39
mijn excuses aan de mensen die zich storen aan mijn ...lol
is een emoticon die ik veel gebruik bij msn en waardoor ik laat zien dat ik aan het ouwehoeren ben aangezien er mensen zijn die blijkbaar alles serieus nemen. Behalve de mensen die mij kennen en dat zijn er hier niet veel l*l
vandaar mijn toevoeging maar als u wilt dat ik het weglaat bij deze!!
is een emoticon die ik veel gebruik bij msn en waardoor ik laat zien dat ik aan het ouwehoeren ben aangezien er mensen zijn die blijkbaar alles serieus nemen. Behalve de mensen die mij kennen en dat zijn er hier niet veel l*l
vandaar mijn toevoeging maar als u wilt dat ik het weglaat bij deze!!
...een snackje op zn tijd maakt niet dik
zondag 7 maart 2010 om 18:45
Hey, daar ben ik weer lol (oftewel: laughing out loud), haha!
Niets bijgelezen, nog steeds koppijn... Ik heb wel nog even teruggelezen wat ik gisteravond heb geschreven hier, of het niet te genant was. Maar het viel mee, spelling- en grammaticatechnisch gezien klopte het allemaal wel. De inhoud was wat minder intelligent, maar ja, je kunt niet alles hebben.
Niets bijgelezen, nog steeds koppijn... Ik heb wel nog even teruggelezen wat ik gisteravond heb geschreven hier, of het niet te genant was. Maar het viel mee, spelling- en grammaticatechnisch gezien klopte het allemaal wel. De inhoud was wat minder intelligent, maar ja, je kunt niet alles hebben.
Af en toe een huppeltje op de plaats is ook ok