3000+ deel 39

06-03-2010 20:13 3014 berichten
Alle reacties Link kopieren

14 oktober, een gedenkwaardige dag. De dag waarop de verslaving der verslavingen ontstond. Kon je al niet van het forum wegblijven? Blijf dan hier WEG. Maar als je het wel vermakelijk vindt allemaal, kus dan Floor haar voeten uit dankbaarheid voor het beginnen van de 3000-cyclus. We zijn bij deel 39 intussen en we zijn er nog lang niet klaar mee! Voel je welkom om de volgende 3000 posts te vullen met lief, leed, lach, traan... eigenlijk gewoon met alles wat je maar kwijt wilt. Iedereen mag meedoen, maar denk erom: na 3 posts hoor je erbij!

Regels? 3 maar:

1. S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.

2. Toon respect naar elkaar in elke situatie.

3. Verdriet wordt niet vergeleken, elk leed is leed.

*wist zweet van voorhoofd*
anoniem_19631 wijzigde dit bericht op 06-03-2010 20:20
Reden: TO staat niet in voor verslavingen, afkickverschijnselen, het verwaarlozen van IRL's en aanverwante...
% gewijzigd
en boog natuurlijk...
...een snackje op zn tijd maakt niet dik
Hey Boog!

Iry kan geen pap meer typen?
Ik was eigenlijk op weg naar bed maar doe even "een Floor"
quote:mamalief schreef op 08 maart 2010 @ 00:32:

Iry kan geen pap meer typen? .. nee, dat idee heb ik ook..
Iry: een maand. Helemaal niet lang eigenlijk, we zijn steeds een half jaar gewend, maar sinds hij in Nederland bij mij woont (sinds mei 2009) is hij geen dag meer weg geweest dus dat voelt wel weer raar opeens.

En voor de anderen: hohoooi!
quote:boogje schreef op 08 maart 2010 @ 00:31:

Hey milfje, ben je uit eten geweest..
Nou een maand vind ik lang hoor Etosh, een week vind ik al bikkelen (maar wellicht andere thuissituatie hier)

Ik kan idd geen pap meer typen!

Oh.. toch wel .
Waar ben je uit eten geweest?... ergens voor de restaurantweek?
Ja maar jemig zeg hee: acht gangen! Aloha! Waar was je?

Eigenlijk vind ik een week ook al lang, maar goed, we zijn veel erger gewend. We hebben tweeënhalf jaar op 10.000 km afstand gewoond... dus dan is een maand weer helegaar niks. 2 april komt ie terug!
Nee gewoon in mijn hometown Boog.

Knus restaurantje van gezellige mensen, lekker eten.

Alleen 8 gangen........wat dacht ik .

Het was wel lekker allemaal, heb na de derde gang de rest van de gangen ietsje laten liggen om ruimte te behouden. Beetje genant maarja.

Wel weer leuk dat je verschillenden gerechtjes proeft.
quote:iry schreef op 08 maart 2010 @ 00:43:Ik ben een keer gaan eten in jouw hometown volgens mij.. een argentijns restaurant met groooooooooooooote stukken vlees.. was heerlijk moet ik eerlijk zeggen..
Ah, dan weet ik welk restaurantje dat was Boog, op een hoekje
Kan je idd goed eten, geen culinaire hoogstandjes, maar gewoon goed eten.
Over welke plaats hebben we het dan, iets met een hint? Argentijns klinkt goed!
quote:iry schreef op 08 maart 2010 @ 00:47:

Ah, dan weet ik welk restaurantje dat was Boog, op een hoekje Yep, zat op een hoekje en was inderdaad geen culinair hoogstandje.. maar moet eerlijk zeggen dat ik wel een heeerlijke Ossenhaas kreeg.. lekker mals..
Ja Etosh, denk even aan mijn anoooniemieteit
Hmz, ja sorry hoor! Over lekkere restaurantjes beginnen en dan niet vertellen wat waar en hoe!
dames en heer welterusten de plicht roept weer....5 uur het alarm dus we gaan dr weer voor

tot horens
...een snackje op zn tijd maakt niet dik
quote:Etosha schreef op 08 maart 2010 @ 00:52:

Hmz, ja sorry hoor! Over lekkere restaurantjes beginnen en dan niet vertellen wat waar en hoe! Sowry
Nah, na even nadenken: volgens mij heb ik gewoon honger! Misschien moet ik nog even de koelkast plunderen voor ik ga slapen. Helaas geen ossehaas in de koelkast...
Dag llll, slaap lekker!
Pfff..eten, ik kan het woord niet eens zien!
Maar echt lekker, zat ook een gerechtje bij, zalm in een anijsdressing, met zoetzuur gemarineerde komkommerkogeltjes.

Jammie!!!
Wow klinkt goed!

Ik heb inmiddels kaas gescoord. En ik word nu geknuffeld door twee poezen tegelijk. Kan in ieder geval zeggen dat ze taak van lief goed overnemen.
Lief van je poezen dat ze lief waarnemen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven