3000+ deel 39
zaterdag 6 maart 2010 om 20:13
14 oktober, een gedenkwaardige dag. De dag waarop de verslaving der verslavingen ontstond. Kon je al niet van het forum wegblijven? Blijf dan hier WEG. Maar als je het wel vermakelijk vindt allemaal, kus dan Floor haar voeten uit dankbaarheid voor het beginnen van de 3000-cyclus. We zijn bij deel 39 intussen en we zijn er nog lang niet klaar mee! Voel je welkom om de volgende 3000 posts te vullen met lief, leed, lach, traan... eigenlijk gewoon met alles wat je maar kwijt wilt. Iedereen mag meedoen, maar denk erom: na 3 posts hoor je erbij!
Regels? 3 maar:
1. S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.
2. Toon respect naar elkaar in elke situatie.
3. Verdriet wordt niet vergeleken, elk leed is leed.
*wist zweet van voorhoofd*
anoniem_19631 wijzigde dit bericht op 06-03-2010 20:20
Reden: TO staat niet in voor verslavingen, afkickverschijnselen, het verwaarlozen van IRL's en aanverwante...
Reden: TO staat niet in voor verslavingen, afkickverschijnselen, het verwaarlozen van IRL's en aanverwante...
% gewijzigd
maandag 8 maart 2010 om 08:33
maandag 8 maart 2010 om 08:48
yep, vandaag project woonkamer
ik ga het werk in stukkies verdelen en jullie vertellen welke stukkies dat zijn zodat ik ze ook kan afstrepen. Klinkt misschien heel kinderachtig, maar het helpt me wel, ook om het overzicht te houden.
ik ga het werk in stukkies verdelen en jullie vertellen welke stukkies dat zijn zodat ik ze ook kan afstrepen. Klinkt misschien heel kinderachtig, maar het helpt me wel, ook om het overzicht te houden.
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
maandag 8 maart 2010 om 09:02
Mogguh!
Update struisvogel-kill-actie:
Ik heb de papierenzooikast leeg en de berg is gereduceerd tot een doos vol papieren en enveloppen, dat is te overzien!
Nu koffiepauze en dan alles sorteren, openmaken en bekijken wat de schade is
De bedoeling is dat vandaag alles betaald wordt wat betaald moet worden, de rest allemaal in de mappen zit en de kast netjes blijft.
Als ik dan nog niet bezweken ben van schrik tijd over heb een overzicht maken van inkomsten en uitgaven en bkijken waar ik op kan bezuinigen.
Damn wat ben ik goed bezig! :schouderklopjesmiley:
Update struisvogel-kill-actie:
Ik heb de papierenzooikast leeg en de berg is gereduceerd tot een doos vol papieren en enveloppen, dat is te overzien!
Nu koffiepauze en dan alles sorteren, openmaken en bekijken wat de schade is
De bedoeling is dat vandaag alles betaald wordt wat betaald moet worden, de rest allemaal in de mappen zit en de kast netjes blijft.
Als ik dan nog niet bezweken ben van schrik tijd over heb een overzicht maken van inkomsten en uitgaven en bkijken waar ik op kan bezuinigen.
Damn wat ben ik goed bezig! :schouderklopjesmiley:
maandag 8 maart 2010 om 09:05
maandag 8 maart 2010 om 09:54
quote:rosanna08 schreef op 08 maart 2010 @ 09:05:
heel goed Bam!
mijn taken voor vandaag:
- ontbijten
- alle administratie verzamelen en in doos doen (uitzoeken komt later) en oud papier verzamelen
- hoek naast bank opruimen
- kattenbakken verschonen
- tafels opruimen
- alles afnemen
- vegen
heel goed Bam!
mijn taken voor vandaag:
- ontbijten
- alle administratie verzamelen en in doos doen (uitzoeken komt later) en oud papier verzamelen
- hoek naast bank opruimen
- kattenbakken verschonen
- tafels opruimen
- alles afnemen
- vegen
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
maandag 8 maart 2010 om 10:00
Wat zijn jullie goed bezig!!
Ik begon mijn maandagochtend weer lekker... zo boos geworden! En ik ben al een jankebalk eerste klas, die ogen van me worden veel te snel nat.
Ik kom op werk en geef direct aan: houd er rekening mee dat ik er niet de hele week ben, ik ben zo futloos! (niet gek he als je 3 weken amper kan eten)
Toen kreeg ik de tirade over me heen hoor!
Dat het niet slim is om straks weer 100% te gaan werken, dat ik vaak ziek ben, dat ik zus dat ik zo
Toen ben ik ff flink uit mn slof geschoten
A) je discrimineert nu omdat ik chronisch ziek ben
Iedereen hier heeft wel een week vakantie gehad en ik niet, dus is het niet zo gek dat ik futloos ben, ben verdomme al die tijd ziek geweest
C) Waarom zou ik me elke maand laten korten op mijn salaris als ik gewoon kan werken, maar ongeveer twee keer per jaar zo'n aanval heb? Ik heb anders echt wel de energie! Ja het is weer wennen na 3 jaar en dat ik alles weer aan het oppakken ben, maar KOM OP!
Dus blijkbaar moet ik me voortaan maar gewoon om 7.30 uur ziek melden ipv het van te voren aangeven opdat er vervanging geregeld kan worden. Ben hier ZO boos over!
Collega's die 2 weken achter elkaar ziek zijn 3 keer in het jaar, die horen niets maar omdat ik een chronische aandoening heb mag ik niet volledig werken?
*Zennnnnn*
Kan zo slecht hier tegen... sorry voor de monday-morningbluesplempactie.
Ga wel ff wat andere dingen doen, moet nu eigenlijk een hoop regelen voor de klas, maar ga ff voor mezelf wat dingen doen. Ze zijn toch bij de gym...
Ik begon mijn maandagochtend weer lekker... zo boos geworden! En ik ben al een jankebalk eerste klas, die ogen van me worden veel te snel nat.
Ik kom op werk en geef direct aan: houd er rekening mee dat ik er niet de hele week ben, ik ben zo futloos! (niet gek he als je 3 weken amper kan eten)
Toen kreeg ik de tirade over me heen hoor!
Dat het niet slim is om straks weer 100% te gaan werken, dat ik vaak ziek ben, dat ik zus dat ik zo
Toen ben ik ff flink uit mn slof geschoten
A) je discrimineert nu omdat ik chronisch ziek ben
C) Waarom zou ik me elke maand laten korten op mijn salaris als ik gewoon kan werken, maar ongeveer twee keer per jaar zo'n aanval heb? Ik heb anders echt wel de energie! Ja het is weer wennen na 3 jaar en dat ik alles weer aan het oppakken ben, maar KOM OP!
Dus blijkbaar moet ik me voortaan maar gewoon om 7.30 uur ziek melden ipv het van te voren aangeven opdat er vervanging geregeld kan worden. Ben hier ZO boos over!
Collega's die 2 weken achter elkaar ziek zijn 3 keer in het jaar, die horen niets maar omdat ik een chronische aandoening heb mag ik niet volledig werken?
*Zennnnnn*
Kan zo slecht hier tegen... sorry voor de monday-morningbluesplempactie.
Ga wel ff wat andere dingen doen, moet nu eigenlijk een hoop regelen voor de klas, maar ga ff voor mezelf wat dingen doen. Ze zijn toch bij de gym...