3000+ deel 40!

10-03-2010 12:05 3009 berichten

14 oktober, een gedenkwaardige dag. De dag waarop de verslaving der verslavingen ontstond. Kon je al niet van het forum wegblijven? Blijf dan hier WEG. Maar als je het wel vermakelijk vindt allemaal, kus dan Floor haar voeten uit dankbaarheid voor het beginnen van de 3000-cyclus. We zijn bij deel 39 intussen en we zijn er nog lang niet klaar mee! Voel je welkom om de volgende 3000 posts te vullen met lief, leed, lach, traan... eigenlijk gewoon met alles wat je maar kwijt wilt. Iedereen mag meedoen, maar denk erom: na 3 posts hoor je erbij!

Regels? 3 maar:

1. S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.

2. Toon respect naar elkaar in elke situatie.

3. Verdriet wordt niet vergeleken, elk leed is leed.
iedereen
Alle reacties Link kopieren
82

En ik zit nog steeds naar de dvd te kijken. Is een goed teken
petra wakker worden
Was ik zomaar weer in slaap gevallen

Nou maar es naar beneden, zien of alles nog lkeeft wat leven moet en de boel nog een beetje op z'n plek staat....jeetje wat ben ik ontaard.
dank je Petra

wie opent een nieuw topic?
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
72
Ik niet ik weet niet hoe dat moet hoor
ik ook niet
denk dat ik maar eerst ga eten

Hoi Allemaal

Alvast happy new topic voor zo,

Enne geheel eens met Roos, Moos, No en Iry.

Iedereen is hier welkom, maar als je over de scheef gaat, heb dan in ieder geval het fatsoen (en de ballen) om je excuses aan te bieden.

En als je niet precies weet wat er voorgevallen is, vraag dan om uitleg, in plaats van aannames te doen.

Zo, nu ga ik met de hond wandelen...

Straatje, ik heb gepost op de Drakenvlieg
.

tsssk stelletje digibeten

ok, ik open hem wel
sowwy
Luuuuun
ben nog steeds niet geslaagd voor de knip en plakcursus
zelfs m'n smiley's reageren niet meer
Ik heb een poging gedaan maar is mislukt denk ik
Thee en anderen,

LeukerT heeft mij gekwetst, zo gekwetst dat ik ben gaan twijfelen aan mezelf. Doe ik hier goed aan, wil ik dit wel? Ik ben goed gaan nadenken.

Ja, ik heb dit nodig! Dit is mijn redding, zonder de therapie schreef ik hier niet meer. Ik ben depressief, mogelijk heb ik een post traumatische stress stoornis. Whatever. Ik heb niet gekozen om ziek te worden, niet dat ik dacht leuk, vanaf nu ben ik depressief. Nee. En ik heb het zwaar. En soms ben ik verdrietig. Soms ben ik boos. Soms zit ik in het zwart. En soms ben ik blij. En ik leef met mensen hier mee, net zoals ze dat bij mij doen. Sommigen laten me uitrazen, sommige schoppen me. Iedereen reageert er anders op en dat is hun goed recht, vind ik fijn ook dat mensen eerlijk zijn. Ben ik ook.

In de OP staan 3 simpele regels. Het zijn er maar 3, ik heb mezelf er meer opgelegd. Ik probeer positief te zijn maar mensen, ik ben ziek! Ik doe mijn best! En ik heb vaak getwijfeld of ik hier wel verder wil schrijven omdat ik soms zwart ben maar ik heb begrepen dat ik hier welkom ben en dat men het waardeerd dat ik eerlijk ben. Zoals ik al typte, de een knuffelt, de ander schopt, de ander reageert niet. Top, ik vibd dat fijn.

En iedereen is welkom zolang je je maar aan die 3 simpele regels houdt. En ja ik ren van rherapie naar therapie, als je daar iets op hebt te zeggen kan dat ook netjes. Met respect.

3000 heeft respect voor elkaar.
En nu koffie met een peuk. Ben helrmaal van slag.
He hallo allemaal.. bijna O&N
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
En ik ben geen huilie, ben niet zielig, ben een mens met gevoel.
nieuwe topic staat klaar

Choco
Choco
Freakje

alles al ingepakt?
Freak, zit het nou ok? *je bemt welkom* hoort erbij!

*streep door maar kan ni op aaifoon*
Niet van slag zijn Choco, nergens voor nodig. Jij bent wie je bent, en je bent hard aan vechten voor wie je wil worden. En dat vind ik heel knap van je.

Zo en nu echt weg...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven