3000+ deel 45
zondag 4 april 2010 om 01:52
Het 3000+ topic!
sinds 14 oktober 2009
Wees welkom en kom binnen.
Dit topic is er voor iedereen!!
We kletsen hier over alles wat ons bezighoudt of wat ons juist niet bezighoudt
Lief, leed, lach en traan, het mag allemaal. Je kunt hier de hele dag je stekels verhaal kwijt, of je komt slechts af en toe. Is allemaal oké.
Drie berichtjes plaatsen,dan hoor je erbij
Er zijn drie regels waar we ons aan houden:
1. S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.
2. Toon respect naar elkaar in elke situatie.
3. Verdriet wordt niet vergeleken, elk leed is leed
Veel plezier maar weer!
zaterdag 10 april 2010 om 02:10
quote:almosthappy schreef op 10 april 2010 @ 02:05:
Waarom koos je man daarvoor Caylinn, als ik vragen mag?
Niet dat ik het raar vind hoor, maar je hoort het niet zo vaak.Dat is puur gevoelmatig van manskant. Zijn vader is overleden toen hij heel jong was, veel ruzie in die familie. Plus de problemen met zijn moeder maken dat hij zich meer verbonden voelt mijn mijn kant zeg maar. Omdat ik in achternaamskeuze ontzettend neutraal sta maakt het mij niet uit,
Waarom koos je man daarvoor Caylinn, als ik vragen mag?
Niet dat ik het raar vind hoor, maar je hoort het niet zo vaak.Dat is puur gevoelmatig van manskant. Zijn vader is overleden toen hij heel jong was, veel ruzie in die familie. Plus de problemen met zijn moeder maken dat hij zich meer verbonden voelt mijn mijn kant zeg maar. Omdat ik in achternaamskeuze ontzettend neutraal sta maakt het mij niet uit,
zaterdag 10 april 2010 om 02:11
quote:mamalief schreef op 10 april 2010 @ 02:08:
Dat het soms wijzer is om naar je gevoel te luisteren dan naar je verstand.
Soms zit het verstand in je hart of in je buik ipv in je hoofd.Ik ben juist meer met de andere kant bezig. Ben teveel gevoelsmens en moet van mezelf rationeler worden, want gevoel blijkt bij mij niet zo'n goede raadgever.
Dat het soms wijzer is om naar je gevoel te luisteren dan naar je verstand.
Soms zit het verstand in je hart of in je buik ipv in je hoofd.Ik ben juist meer met de andere kant bezig. Ben teveel gevoelsmens en moet van mezelf rationeler worden, want gevoel blijkt bij mij niet zo'n goede raadgever.
zaterdag 10 april 2010 om 02:14
Wat betreft man: in kort ouders gescheiden toen hij kleuter was, daarna nog veel ruzie. Vader overleden toen hij ongeveer 10 was. Veel gezeik in familie van vaders kant.
Daarna veel ruzie met moeder (die hem ooit tijdens een ruzie toebeet dat ze liever geen kinderen had gehad dan had ze tenminste zelfmoord kunnen plegen. Nu moest ze voor man en broer van man zorgen )
Toen man wat mij kreeg bleek pas hoezeer moeder aan hem hangt. Nou ja er moeilijk dus
Daarna veel ruzie met moeder (die hem ooit tijdens een ruzie toebeet dat ze liever geen kinderen had gehad dan had ze tenminste zelfmoord kunnen plegen. Nu moest ze voor man en broer van man zorgen )
Toen man wat mij kreeg bleek pas hoezeer moeder aan hem hangt. Nou ja er moeilijk dus
anoniem_72305 wijzigde dit bericht op 10-04-2010 02:16
Reden: tja snel tikken levert fouten op
Reden: tja snel tikken levert fouten op
% gewijzigd
zaterdag 10 april 2010 om 02:19
Almost, je kan het ook omdraaien, niet denken dat je je overgeeft aan de grillen van een nader maar aan je eigen gevoel op dat moment.
Of ben ik nu teveel de kant van het gevoel opgeslagen?
Ik had voorheen alleen maar mijn verstand en had totaal geen gevoel of onderdrukte dat.
Nu ga ik meer en meer op mijn gevoel af en dat bevalt best wel eigenlijk.
Mijn gevoel zegt dat nu dat ik straks iemand door de achterdeur zie komen dus als ik niet meer reageer dan is het mijn "niks" die nog heel even langskomt.
(om deze tijd? ja, om deze tijd!)
Of ben ik nu teveel de kant van het gevoel opgeslagen?
Ik had voorheen alleen maar mijn verstand en had totaal geen gevoel of onderdrukte dat.
Nu ga ik meer en meer op mijn gevoel af en dat bevalt best wel eigenlijk.
Mijn gevoel zegt dat nu dat ik straks iemand door de achterdeur zie komen dus als ik niet meer reageer dan is het mijn "niks" die nog heel even langskomt.
(om deze tijd? ja, om deze tijd!)
zaterdag 10 april 2010 om 02:20
* heel ongepast in dit gesprek, maar man ligt te pitten op de bank en na al dat gezeik met zijn kaak (ontsteking is al een weggehaald maar bleek vandaag toch verder zijn gegaan in zijn kaak) ligt man nu heerlijk ontspannen te slapen. En ik muts die ik ben heb tranen in mijn ogen van de ontspannen trek die ik al maanden heb gemist. *
zaterdag 10 april 2010 om 02:22
zaterdag 10 april 2010 om 02:24
Mijn oudste krijgt in Oktober haar 1e kindje en het kindje zal de naam van haar of zijn moeder krijgen,ze gaat het alleen doen,geen partner ruim 200km van mij vandaan,wel een baan maar geen partner en ik ben super trots op haar, ze word 23 dit jaar kiest bewust voor geen arbortus nadat ze eerder wel een arbortus heeft gehad maar wil dit kindje welkom heten in haar leven en ik.......ik heb nog lakentjes en een dekentje van toen zij nog een baby was,waar het kindje van mijn dochter onder mag slapen als het hier met zijn,haar moeder komt logeren,een jurkje wat beide dochters van mij aan gehad hebben,die ik zelf op 1jarige leeftijd gedragen heb ligt netjes gestreken in de kast,klein mensje je bent welkom op alle vlakken
Thanx Almost! Ik hou echt heel veel van hem. Het deed me vandaag zoveel dat hij ondanks de operatie zoveel mogelijk deed in huis, omdat ik de andere taken al van hem overnam. Hij had daar meer moeite mee dan ik. (ik had de hele dag gewerkt en nam na thuiskomst zorg voor zoon en beesten over.Wat me logisch lijkt)