3000+ deel 45
zondag 4 april 2010 om 01:52
Het 3000+ topic!
sinds 14 oktober 2009
Wees welkom en kom binnen.
Dit topic is er voor iedereen!!
We kletsen hier over alles wat ons bezighoudt of wat ons juist niet bezighoudt
Lief, leed, lach en traan, het mag allemaal. Je kunt hier de hele dag je stekels verhaal kwijt, of je komt slechts af en toe. Is allemaal oké.
Drie berichtjes plaatsen,dan hoor je erbij
Er zijn drie regels waar we ons aan houden:
1. S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.
2. Toon respect naar elkaar in elke situatie.
3. Verdriet wordt niet vergeleken, elk leed is leed
Veel plezier maar weer!
zondag 4 april 2010 om 22:25
Goedenavond! Ik kom ook nog even langsvliegen. Even kort maar, het is al weer laat zag ik tot mijn schrik. Ben heel de dag weg geweest dus alle bladzijdes niet kunnen lezen maar lieve help wat is er veel geschreven sinds gisterenavond zeg! Dat is niet bij te lezen en ook niet te scannen.
Morgen nog een dagje lekker thuis en dan dinsdag weer gewoon lekker werken.
Voor iedereen die hem nodig heeft, en ik zag er al een paar langskomen dus voor jullie:
Oh en wat leuk dat ik in de openingspost sta. Ik voel me vereerd, dank je wel.
Morgen nog een dagje lekker thuis en dan dinsdag weer gewoon lekker werken.
Voor iedereen die hem nodig heeft, en ik zag er al een paar langskomen dus voor jullie:
Oh en wat leuk dat ik in de openingspost sta. Ik voel me vereerd, dank je wel.
zondag 4 april 2010 om 22:37
zondag 4 april 2010 om 23:44
He balen BAM.
Hier een soort 'rondje rond de kerk' . Even achter de pc, even bij kind kijken, even op de bank, even roken en dan weer opnieuw. Man is het gewend, maar de beestenbende kijkt elke keer nog verstoord op.
Oh ja heb trouwens ook nog een kat die niet meer van het hoogste plateau van zijn nieuwe (gekregen) klimtoren durft
Floor voor iets wat ik in een ander topic las: Dat is pittig zeg!
Hier een soort 'rondje rond de kerk' . Even achter de pc, even bij kind kijken, even op de bank, even roken en dan weer opnieuw. Man is het gewend, maar de beestenbende kijkt elke keer nog verstoord op.
Oh ja heb trouwens ook nog een kat die niet meer van het hoogste plateau van zijn nieuwe (gekregen) klimtoren durft
Floor voor iets wat ik in een ander topic las: Dat is pittig zeg!
zondag 4 april 2010 om 23:45
maandag 5 april 2010 om 00:10