3000+ deel 45
zondag 4 april 2010 om 01:52
Het 3000+ topic!
sinds 14 oktober 2009
Wees welkom en kom binnen.
Dit topic is er voor iedereen!!
We kletsen hier over alles wat ons bezighoudt of wat ons juist niet bezighoudt
Lief, leed, lach en traan, het mag allemaal. Je kunt hier de hele dag je stekels verhaal kwijt, of je komt slechts af en toe. Is allemaal oké.
Drie berichtjes plaatsen,dan hoor je erbij
Er zijn drie regels waar we ons aan houden:
1. S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.
2. Toon respect naar elkaar in elke situatie.
3. Verdriet wordt niet vergeleken, elk leed is leed
Veel plezier maar weer!
maandag 5 april 2010 om 01:13
BAM
Die schoonmaakzooi doet me denken aan vanmorgen:
Werd vanmorgen 8 uur erg blij van de mededeling: mama ik voel me zo misselijk... Nou ja de mededeling was nog niet zo erg, het kokhalzen tussendoor wel, maar ja nog maar 5 dus maar geen uitbrander gegeven dat ie beter eerst naar de wc kon gaan om te kotsen en dán die mededeling te doen. Dus hup naar de plee en jawel mama kon op lege maag kotsruimen. En joepie daar kan ik echt heel goed tegen. (en nee papa wakker maken en die laten ruimen is geen succes met de beestenbende)
Die schoonmaakzooi doet me denken aan vanmorgen:
Werd vanmorgen 8 uur erg blij van de mededeling: mama ik voel me zo misselijk... Nou ja de mededeling was nog niet zo erg, het kokhalzen tussendoor wel, maar ja nog maar 5 dus maar geen uitbrander gegeven dat ie beter eerst naar de wc kon gaan om te kotsen en dán die mededeling te doen. Dus hup naar de plee en jawel mama kon op lege maag kotsruimen. En joepie daar kan ik echt heel goed tegen. (en nee papa wakker maken en die laten ruimen is geen succes met de beestenbende)
maandag 5 april 2010 om 01:19
quote:mamalief schreef op 05 april 2010 @ 01:17:
Lekker Cay, goeiemorregge Yep had de ogen net los En ik kan prima tegen poep.Of dat nu in nekken zit, tegen muren aan, geen probleem. Maar kots, ehm dan doe ik lekker mee.... Maar ja hond stond er al kwijlend naast dus het moest snel opgeruimd worden. Dan kind getroost en gepoetst. Jawel ik was wel wakker toen
Lekker Cay, goeiemorregge Yep had de ogen net los En ik kan prima tegen poep.Of dat nu in nekken zit, tegen muren aan, geen probleem. Maar kots, ehm dan doe ik lekker mee.... Maar ja hond stond er al kwijlend naast dus het moest snel opgeruimd worden. Dan kind getroost en gepoetst. Jawel ik was wel wakker toen
maandag 5 april 2010 om 01:21
quote:mamalief schreef op 05 april 2010 @ 01:16:
Oh ik mag niet kletsen over andere forummerts he?
En zeker geen privégesprekken hier neerplempen!
Angel, ik moet een ban!Mwah, conversaties met angels iig niet. Dus tenzij LLL een angel is, mag het wel. *gaat eerst een regels nalezen trouwens. Kent regels niet goed, toen ik hier onder 1e nick kwam waren die nog niet zo streng*
Oh ik mag niet kletsen over andere forummerts he?
En zeker geen privégesprekken hier neerplempen!
Angel, ik moet een ban!Mwah, conversaties met angels iig niet. Dus tenzij LLL een angel is, mag het wel. *gaat eerst een regels nalezen trouwens. Kent regels niet goed, toen ik hier onder 1e nick kwam waren die nog niet zo streng*
maandag 5 april 2010 om 01:24
quote:Het plaatsen van persoonlijke gegevens en privé materiaal, zoals NAW gegevens, e-mails, MSN- gesprekken en andere in principe niet voor ogen van derden bestemde informatieehm ja het mag dus eigenlijk niet. *vreescht dat het halve forum nu geband wordt. Zie wel vaker dit soort 'overtredingen' voorbij komen.