3000+ deel 45

04-04-2010 01:52 3035 berichten
Alle reacties Link kopieren

Het 3000+ topic!

sinds 14 oktober 2009

Wees welkom en kom binnen.

Dit topic is er voor iedereen!!

We kletsen hier over alles wat ons bezighoudt of wat ons juist niet bezighoudt

Lief, leed, lach en traan, het mag allemaal. Je kunt hier de hele dag je stekels verhaal kwijt, of je komt slechts af en toe. Is allemaal oké.

Drie berichtjes plaatsen,dan hoor je erbij

Er zijn drie regels waar we ons aan houden:

1. S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.

2. Toon respect naar elkaar in elke situatie.

3. Verdriet wordt niet vergeleken, elk leed is leed

Veel plezier maar weer!
Hmm, zit wat in met ochtend urine dat heb ik niet gedaan. Zou dat echt een enorm verschil maken? Sorry ben echt erg onzeker nu.
Ja vervelend is dat appel. Jij misschien ook naar de huisarts van de week?
Dat maakt echt verschil! Bij de goedkopere testen moet je zeker met ochtend urine testen.

Dat staat wrs ook in de gebruiksaanwijzer. Bij de drogist zeggen ze het er meestal bij.
Nee, ik wacht gewoon nog even af.
Ok. Dat is niet gezegd. Dan wacht ik af tot morgenochtend. Wie weet breekt de menstruatie alsnog vandaag door maar dat dacht ik gisteren ook al en nee dus.
Morgenvroeg idd een test doen en dan weet je het misschien zeker.
quote:appeltjesgroen25 schreef op 05 april 2010 @ 15:44:

Die kruidvat testen zijn misschien wel oke, maar moet je wel met ochtendurine doen!Neuh hoor.... ik was om 19 uur 's avonds hartstikke zwanger volgens het kruitvat 2 dagen voor ik ongesteld had moeten worden.
trouwens...

Ik ben gelijk weer weg ook. Krijgen bezoek.

*zucht*
Floor!

Zoi zeggen ze het zelf bij de kruidvat.. Ik ben geen ervarings deskundige!
Nee das logisch. Nou ja toch maar wachten tot morgen.
Ben net terug van een borreltje en ga nu gelijk door naar de stad om een hapje te eten
Dank je mocy
Heb ik dat?!
Smakelijk boarder!
IBI en Appeltje, het zou gewenst zijn? Beetje lullige vraag maar ik weet het niet natuurlijk.

In ieder geval, de Kruidvat test werkt prima en hoeft echt niet met ochtendurine. Tenzij je natuurlijk al 2 liter water achter je kiezen hebt zitten. Ik was er gewoon zwanger mee, ruim in de middag na 1,5 liter water en 2 dagen voor verwachte ongesteldheid.
Zou erg welkom zijn. We zijn al maanden aan het proberen.

Ga zo maar weer naar de wc want telkens denk ik wat te voelen. Zucht
Wij zijn niet bezig met zwanger worden.

Nou ieb.. dan zou die test van gisteren toch weleens de waarheid kunnen vertellen. helaas..
Nee was weer niet. Het lijkt me ook vreemd dat ik zwanger zou zijn want extreem weinig seks gehad maar ja 1 keer raak is genoeg. Denk ook dat de test wel juist was.
Ik ga even douchen!
Och Ibi, in de maand dat ik zwanger ben geworden hebben we helemaal geen seks gehad.
quote:Gravinnetje schreef op 05 april 2010 @ 17:02:

Och Ibi, in de maand dat ik zwanger ben geworden hebben we helemaal geen seks gehad.Huh ???
Is er nog iemand hier? Help!

Ik was mappen aan het inruimen en sta op vanuit zitpositie van bed en mn rug begeeft het toch! Heb tranen in mijn ogen en kan niks doenn. Vreselijk veel pijn, lig op bed en doet nog pijn. Wat moet ik nou? Wat kan dit zijn?

Als de droger is afgelopen ga ik douchen maar wat kan ik verder doen? Iemand??
Het doet echt zo'n pijn
Waarschijnlijk een spier verrekt Choco. Als dat het is kan je niet meer doen dan wachten tot het overgaat en de minst pijnlijke posities kiezen. Warme douche is misschien wel lekker.
Choco lekker warm douchen kan helpen en anders morgen vroeg even langs de huisarts.
Heb ik dat?!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven