3000+ deel 46
dinsdag 13 april 2010 om 23:29
He lieverds!
Eindelijk een teken van leven
Ben thuis.
Superleuk gehad!
Prachtig weer, leuk geskied (mooi skigebied) , catered chalet dus geen klap hoeven doen en elke dag heerlijk eten en hapjes voor onze neus.
Gezellige mensen.....ehm, verder ben ik geloof ik even nog te moe om meer te vertellen.
(internet bleek niet goed te werken daar en waren erg druk, vandaar geen eerdere berichten )
Nog belangrijk nieuws hier?
Ga maar een beetje bijlezen en rondhangen op het forum.
Liefs allemaal!
Eindelijk een teken van leven
Ben thuis.
Superleuk gehad!
Prachtig weer, leuk geskied (mooi skigebied) , catered chalet dus geen klap hoeven doen en elke dag heerlijk eten en hapjes voor onze neus.
Gezellige mensen.....ehm, verder ben ik geloof ik even nog te moe om meer te vertellen.
(internet bleek niet goed te werken daar en waren erg druk, vandaar geen eerdere berichten )
Nog belangrijk nieuws hier?
Ga maar een beetje bijlezen en rondhangen op het forum.
Liefs allemaal!
dinsdag 13 april 2010 om 23:47
dinsdag 13 april 2010 om 23:47
Maar twee keer gevallen straat, en dat heb ik heel beheerst gedaan (wist dat het valllen ging worden, dus dan maar op verantwoorde wijze en daar ben ik best goed in )
Oh ja, en 1 keer uit de stoeltjes lift moeten springen, ik vergat op tijd op te staan
Maar niet vanaf 3 meter hoor! zo spectaculair was het nou ook weer niet, het zag er alleen een beetje belachelijk uit hoe ik neer kwam
Oh ja, en 1 keer uit de stoeltjes lift moeten springen, ik vergat op tijd op te staan
Maar niet vanaf 3 meter hoor! zo spectaculair was het nou ook weer niet, het zag er alleen een beetje belachelijk uit hoe ik neer kwam
dinsdag 13 april 2010 om 23:51
En.. een keer verkeerde afslag gepakt op een piste, vriend stond ergens anders op mij te wachten en te zwaaien, maar zag het niet.
Toen moest ik dus terug omhoog, want niet ging en heeft hij mij omhoog moeten duwen, zag er ook best belachelijk uit vermoed ik zo.
Eigenlijk...zie ik er vaak belachelijk uit op de piste
z
Zelfs als ik "gewoon" ski
Toen moest ik dus terug omhoog, want niet ging en heeft hij mij omhoog moeten duwen, zag er ook best belachelijk uit vermoed ik zo.
Eigenlijk...zie ik er vaak belachelijk uit op de piste
z
Zelfs als ik "gewoon" ski