3000+ deel 49

01-05-2010 22:33 3022 berichten
Alle reacties Link kopieren

Het 3000+ topic! bestaat sinds 14 oktober 2009.

Welkom.

Sommige mensen vinden ons eng. En dat zijn we ook, maar als je toch durft om mee te schrijven, dan ben je welkom. Pas wel op, na drie berichten lijven we je in.

Eigenlijk zijn we helemaal niet eng, we zijn stiekem watjes.

Er zijn twee regels waar we ons aan houden:

1. S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.

2. Respecteer elkaar - al kun je hier soms wel een schop(je) de goede richting in krijgen.
Er zijn momenten waar je intens van geniet, tel die momenten en je leeft!
quote:Dushi74 schreef op 03 mei 2010 @ 00:20:

Ik knuffel iedereen even behalve Min, die houdt daar niet van dus krijgt een Waarvoor dank
Dush ik weet het ook niet.

En Floor, ik zeg nergens dat jij maar weg moet gaan, waarom krijg ik dat verwijt?

Wat is er nu aan de hand?
quote:Dushi74 schreef op 03 mei 2010 @ 00:21:[/

Ben ik net nieuw in een tRopiC gaan er mensen weg Aha! Dat is het
Volgens mij rust dit hoop ik op een heel groot misverstand.

Op een forum komen posts soms veel harder over dan bedoeld of helemaal verkeerd over zoals bij e-mail.
minny, 45 seconden geleden

Welke term bedoel je Sgaap?

Ik vind dit best erg....... Heeft iemand hier uberhaubt oog voor een ander of hoe zit dat? En nee ik ga de term niet herhalen het spijt me
Heb ik dat?!
quote:mocy schreef op 03 mei 2010 @ 00:23:

[...]

Aha! Dat is het
Dat is het nadeel van virtueel communiceren. Je hebt veel eerder misverstanden.

Ik volg jullie bijna heel de avond naast het studeren en zie deze wederzijdse irritatie van twee forumleden zo wat uit de lucht vallen.
Trekt floor op een barkruk. Zo vertel het barsgaap wat er mis gaat. Neem een drankje.
Heb ik dat?!
quote:Sgaapie schreef op 03 mei 2010 @ 00:25:

minny, 45 seconden geleden

Welke term bedoel je Sgaap?

Ik vind dit best erg....... Heeft iemand hier uberhaubt oog voor een ander of hoe zit dat? En nee ik ga de term niet herhalen het spijt meIk weet het echt niet, ben sowieso een paar dagen weggeweest en daarvoor ook niet al te veel aanwezig geweest doorgaans...misschien heb ik het gewoon niet gelezen. Maar als ik per ongeluk iets heb gezegd waarvan iemand heeft aangegeven er moeite mee te hebben, dan wil ik dat wel graag weten voordat ik het dus onwetend nog een keer zeg.
Sgaap, volgens mij heeft iedereen hier wel oog voor een ander. Alleen kan niet iedereen tussen de regels doorlezen. Daarbij komt ook nog dat sommigen hier elkaar irl kennen, of mailen, of sms=en, bellen. Dan worden de posts naar elkaar soms ook anders.
Ik weet wel welke term je bedoelt besef ik nu Sgaap (kwartje valt), ze heeft hem zelf ook geschreven volgens mij (die term bedoel je toch? )

Ja dat is idd heel vervelend dat er overheen gelezen wordt, beetje de heat of the moment ook denk ik
Floor als ik iets van je gemist heb dan is dat totaal mijn schuld! Ik ben weinig op dit topic (en heb daardoor ook misschien wel geen recht om hier te zijn) Maar als ik er iets is waar iemand mee zit en een luisterend oor nodig heeft. Of in dit geval een stel ogen die wat kunnen lezen. Dan ben er voor die persoon! Dus ook voor jou!!!! Tis maar dat je het weet
Of ben ik al te laat met mijn mea culpa maxima?
Lieve mensen

De term

ik ben er weg van svp niet meer gebruiken

Ik ga het niet voor BAM uileggen dat heeft ze al eens gedaan en ik wil niet voor haar spreken.
Heb ik dat?!
Tx sgaap.
Tx sgaap.
Ow oke, ik meen dat niet te hebben gezegd maar had zomaar gekund omdat ik het echt niet wist. Zal er rekening mee houden. Bedankt voor je antwoord Sgaap
Eerlijk gezegd vind ik niet dat je een mea culpa hoeft te schrijven Dush als je hier niet alles leest of vaak bent (of gewoon niet alles bijhoudt)

We scheppen hier toch geen verplichtingen naar elkaar toe om exact alles te volgen van elkaar?

Dus daarmee ook geen verwachtingen dat iedereen precies weet wat er bij iedereen allemaal speelt.

Hier wordt zoveel geschreven en zo snel.
Overigens kan ik mij niet voorstellen dat wie dan ook die term gebruikt heeft wetende dat het kwetsend zou zijn.
Weer eens met Iry
Dat kan ik me ook niet voorstellen Min.

(Beeldscherm van lap is trouwens heel erg goed, daar ligt het niet aan)
Dat neem ik aan minny maar het gebeurd en ik verbeeld me dat ik mensen daarop mag wijzen
Heb ik dat?!
Dat kan ik mij ook niet voorstellen

Ik gebruik die term zelf niet echt (zit niet in mijn systeem) maar kan mij wel voorstellen als het een geregeld gebruikte term van jezelf is, dat je er niet altijd bij stil staat , floept er zo uit denk ik.

Al wil je er wel echt rekening mee houden.
Dat mag altijd Sgaap.
Dat mag altijd sgaap

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven