3000+ deel 49
zaterdag 1 mei 2010 om 22:33
Het 3000+ topic! bestaat sinds 14 oktober 2009.
Welkom.
Sommige mensen vinden ons eng. En dat zijn we ook, maar als je toch durft om mee te schrijven, dan ben je welkom. Pas wel op, na drie berichten lijven we je in.
Eigenlijk zijn we helemaal niet eng, we zijn stiekem watjes.
Er zijn twee regels waar we ons aan houden:
1. S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.
2. Respecteer elkaar - al kun je hier soms wel een schop(je) de goede richting in krijgen.
Er zijn momenten waar je intens van geniet, tel die momenten en je leeft!
maandag 3 mei 2010 om 01:13
Ja de ps2 is nog goed betaalbaar.
spellen zijn er nog genoeg te krijgen Min, maar ik denk alleen dat er geen nieuwe meer gemaakt worden daarvoor.
Daarintegen zijn de spellen ook weer wat goedkoper dan voor ps3.
Als je dat prima vind om uit de voeten te moeten met de huidige spellen is het prima (en ook genoeg leuke spellen)
spellen zijn er nog genoeg te krijgen Min, maar ik denk alleen dat er geen nieuwe meer gemaakt worden daarvoor.
Daarintegen zijn de spellen ook weer wat goedkoper dan voor ps3.
Als je dat prima vind om uit de voeten te moeten met de huidige spellen is het prima (en ook genoeg leuke spellen)
maandag 3 mei 2010 om 01:15
quote:minny schreef op 03 mei 2010 @ 01:12:
Dat spel is helegaar niet leuk, ik kreeg steeds het niveau Hopeloos (of zoiets) toebedeeld. Onzin natuurlijk
Ik varieer van hopeloos tot leadsinger, afhankelijk van welk liedje ik moet zingen.
Sommige liedjes zijn gewoon stom, tsja dan zing je ook hopeloos.
Dat spel is helegaar niet leuk, ik kreeg steeds het niveau Hopeloos (of zoiets) toebedeeld. Onzin natuurlijk
Ik varieer van hopeloos tot leadsinger, afhankelijk van welk liedje ik moet zingen.
Sommige liedjes zijn gewoon stom, tsja dan zing je ook hopeloos.
maandag 3 mei 2010 om 01:17