3000+ deel 49

01-05-2010 22:33 3022 berichten
Alle reacties Link kopieren

Het 3000+ topic! bestaat sinds 14 oktober 2009.

Welkom.

Sommige mensen vinden ons eng. En dat zijn we ook, maar als je toch durft om mee te schrijven, dan ben je welkom. Pas wel op, na drie berichten lijven we je in.

Eigenlijk zijn we helemaal niet eng, we zijn stiekem watjes.

Er zijn twee regels waar we ons aan houden:

1. S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.

2. Respecteer elkaar - al kun je hier soms wel een schop(je) de goede richting in krijgen.
Er zijn momenten waar je intens van geniet, tel die momenten en je leeft!
hai iry
Gefeliciteerd Courageux
Ja de ps2 is nog goed betaalbaar.

spellen zijn er nog genoeg te krijgen Min, maar ik denk alleen dat er geen nieuwe meer gemaakt worden daarvoor.

Daarintegen zijn de spellen ook weer wat goedkoper dan voor ps3.

Als je dat prima vind om uit de voeten te moeten met de huidige spellen is het prima (en ook genoeg leuke spellen)
Oei, nu komt het wel erg dichtbij he? Zeg het maar hoor, als je alsnog wil vluchten, dan gaan we saampjes onderduiken in een warm land
quote:courageux schreef op 03 mei 2010 @ 01:11:

cour gaat volgende week dinsdag in ondertrouw... help komt nu wel heul dichtbij Cewl!!! Van harte gefeliciteerd Cour
Met PSP3 bedoel ik ook PS3.
Zoveel zal ik er ook niet mee spelen denk ik Iry, maar af en toe vind ik spelletjes wel leuk en op de laptop is toch wel weer wat minder...
quote:minny schreef op 03 mei 2010 @ 01:13:

[...]

Ah ja, dat is wel een plan idd, en dan doen ze er meestal ook de spelletjes bij denk ik. Klopt vaak wel ja, alleen even laten draaien waar je het apparaat koopt. Just 2b sure enzo.
quote:minny schreef op 03 mei 2010 @ 01:12:

Dat spel is helegaar niet leuk, ik kreeg steeds het niveau Hopeloos (of zoiets) toebedeeld. Onzin natuurlijk

Ik varieer van hopeloos tot leadsinger, afhankelijk van welk liedje ik moet zingen.

Sommige liedjes zijn gewoon stom, tsja dan zing je ook hopeloos.
quote:iry schreef op 03 mei 2010 @ 01:15:

[...]

Ik varieer van hopeloos tot leadsinger, afhankelijk van welk liedje ik moet zingen.

Sommige liedjes zijn gewoon stom, tsja dan zing je ook hopeloos.Psies, het ligt gewoon aan de liedjes!
Spannend cour!

Alles onder controle?
quote:minny schreef op 03 mei 2010 @ 01:14:

Oei, nu komt het wel erg dichtbij he? Zeg het maar hoor, als je alsnog wil vluchten, dan gaan we saampjes onderduiken in een warm land

goed plan dat weer in ons mooie Nederland word je ook niet blij van...

thnx all
Ik ga mijn 2e carriere tegemoet! Heb al één fan, die zich gek gaat zitten sms-en
Ooh sowwy Cour, zie het al.
quote:Enneaaa schreef op 03 mei 2010 @ 01:15:

[...]

Klopt vaak wel ja, alleen even laten draaien waar je het apparaat koopt. Just 2b sure enzo.Oh ja, dat is een goeie.
Dan zou ik zeker voor de ps2 gaan Min.

Betaalbaar,ook in overvloed op MP te krijgen al vind ik dat de prijzen daarvan nog best dicht bij de nieuwwaarde liggen. Maar gewoon even struinen.

En grafisch ook helemaal goed.
quote:mocy schreef op 03 mei 2010 @ 01:17:

Ik ga mijn 2e carriere tegemoet! Heb al één fan, die zich gek gaat zitten sms-enWel NL he dat is mijn favoriet shalalaaaaa shalaliee
Wii is m.i. ook meer een gezelschapsspel dan de Sony PS3.

Soms spelen we het met visite of familie, dan gaan we bijv. bowlen met z'n tweeën of vieren.
Ik ga ook voor je sms-en hoor Moos, al was het maar omdat ik je elke week wil zien zingen, of je het nou kan of niet. Nee, dat is niet helemaal waar...vooral als je het niet kan lijkt me dat wel amusant
Pfff, man gaat gewoon naar bed zonder mijn enorme wond te verbinden. Die kan dag met zijn handje zeggen tegen de PS3.
Amusant zal het zeker worden.....Moet eerst als bejaarde zien door te komen, maar mijn hoop is gericht op LaPaay.
Ik heb ooit een X-box gehad, maar die is door Dude verkocht om de een of andere reden. Heb toen nooit meer een spelletjescomputer gekocht.
Dat klopt Sp.met de Wii kan je met meerdere spelen in competitie.

Persoonlijks speel ik niet vaak met de Wii(wel af en toe met frummel)

Maar ben ook gewoon een singstar fan en DAT moet je gewoon op een ps spelen.
quote:mocy schreef op 03 mei 2010 @ 01:19:

Pfff, man gaat gewoon naar bed zonder mijn enorme wond te verbinden. Die kan dag met zijn handje zeggen tegen de PS3. dat is nog eens een serieuze aanpak , werkt misschien nog beter dan pik-straf.
Geef m uit wraak een PS1 met allemaal PS2 spelletjes.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven