3000+ DEEL 50!

05-05-2010 00:37 3030 berichten
Alle reacties Link kopieren

Een geintje op 14 oktober 2009 is volledig uit de hand gelopen!

Lief, leed, verdriet, ergernis, zo nu en dan een 'bekijk het maar, ik kom hier nooit meer terug!', maar vooral heel veel lol is hier gedeeld.

Laten we koesteren wat hier bestaat!

Dank allen: voor de lach, de traan, het luisterend oor en het inzicht op zijn tijd.
Moet man wel thuis komen.

Gebakken aardappelen, biefstuk en sla met veel. Lekkur.
Ik moet nog heel even wachten, de aardappelen waren nog niet gaar. met daarbij boontjes en kip
Ik neem denk ik woensdag vrij, heb ik ook 5 dagen achter elkaar.
Eet smakelijk die nog moeten eten. Hij is er.
Eet smakelijk voor de etengaanders, ik moet nog even wachten. Vriend is wel onderweg, maar het duurt nog een uurtje...
quote:mocy schreef op 10 mei 2010 @ 18:07:

Boarder, kan je geen surfinstructeur in Egypte worden?

Zo iets lijkt me wel leuk. In de zomer surflessen geven en in de winter snowboardlessen of zo iets.

Mijn droom is trouwens nog steeds om zo iets te beginnen
Ik heb trouwens heel makkelijk Chinees gehaald
Even wat werk aan het doen, tot later!
Af en toe een huppeltje op de plaats is ook ok
ik ga nog even in de tuin aan de slag, en dan al beetje tas pakken.

Tot later!
smakelijk voor wie gaan eten!
Heuj
heuj Min
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Das wel gaaf Boarder, maar lijkt me ook wel heel zwaar. Je komt daar aardig heftige gevallen tegen!
Sorry was zo boos dat ik in bed ben gaan liggen.

Vriend heeft speciaal grit dat geen urine opvangt zodat wij met een pipetje de urine kunnen oppikken. Dit laten we testen om te kijken of het iets lichamelijks is. Als dat niet het geval is gaan ze naar een gedrags therapeut. Want ik ben het zat!

Ik heb ze net in de gang opgesloten maar dat werkt ook niet want ze hebben de kledingkast opengetrokken en alles eruit gegooid. Wat een lieve poesjes heb ik toch

Enne straatje, dat deed ik expres dat fucking typen. Dacht dat je dat wel doorhad

Ik ga de urine opvangen. Tot later!
Die heftige gevallen ben ik niet zo bang voor. Ik vind het alleen moeilijk om dat alleen te beginnen. Ik kan me dan niet veroorloven om ziek te worden of zo iets en dat vind ik eng.
Zou je dan niet eerst een tijd bij een ander huis willen/kunnen werken, voordat je zelf zoiets begint Boarder?
Dat is dus ook waar ik aan zit te denken. Maar wie weet besluit ik ooit wel om mijn huis te verkopen om zo iets te beginnen. Lijkt me alleen leuker en makkelijker als ik het samen met een partner kan doen.

Mooie plannen Boarder

Hier eindelijk rust ... pff de hele dag aanloop gehad zeg.. niet normaal meer.. wel gezellig natuurlijk maar na een heel kort nachtje nu wel erg moe

Ga lekker lezen en af en toe hier mijn neus de hoek omsteken!
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
quote:chocolover schreef op 10 mei 2010 @ 18:47:

Sorry was zo boos dat ik in bed ben gaan liggen.

Vriend heeft speciaal grit dat geen urine opvangt zodat wij met een pipetje de urine kunnen oppikken. Dit laten we testen om te kijken of het iets lichamelijks is. Als dat niet het geval is gaan ze naar een gedrags therapeut. Want ik ben het zat!

Ik heb ze net in de gang opgesloten maar dat werkt ook niet want ze hebben de kledingkast opengetrokken en alles eruit gegooid. Wat een lieve poesjes heb ik toch

Enne straatje, dat deed ik expres dat fucking typen. Dacht dat je dat wel doorhad

Ik ga de urine opvangen. Tot later!

Hahaha, zéker had ik het door!

Denk je dat een gedragstherapeut werkt bij eigenwijze dieren als katten?

wie van orde en netheid houdt, is te lui om te zoeken.
iedereen

Ik heb heerlijk vegetarisch gegeten, yum, tagliatella, met zelfgemaakte gorgonzolasaus met creme en daarover heen gebakken peertjes gedrapeerd.....

Was een recept uit een zorgverzekeraargidsje.
Ik hoop het straatje
Ik hoop het ook voor jullie, Chooc, want poezen die overal maar lukraak pissen wekken ergernis
hee straatje!

fijn je weer te zien! waar was je al die tijd?
*lees af en toe mee maar hang voornamelijk op de bank dus reacties kunnen laat zijn!*

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven