3000+ DEEL 50!
woensdag 5 mei 2010 om 00:37
Een geintje op 14 oktober 2009 is volledig uit de hand gelopen!
Lief, leed, verdriet, ergernis, zo nu en dan een 'bekijk het maar, ik kom hier nooit meer terug!', maar vooral heel veel lol is hier gedeeld.
Laten we koesteren wat hier bestaat!
Dank allen: voor de lach, de traan, het luisterend oor en het inzicht op zijn tijd.
maandag 10 mei 2010 om 20:09
maandag 10 mei 2010 om 20:13
quote:rosanna08 schreef op 10 mei 2010 @ 20:11:
Waar gaat die over Straatje?
Over een beruchte pedofiel die Donald Duckblaadjes rondbracht in de jaren 70.
Toen hij na zijn laatste moord werd opgepakt is het gezin ontwricht zeg maar.
De moeder ging weer samenwonen met haar eerste echtgenoot wat een sadistische klootzak en drankorgel was. De zoon van de pedofiel heeft toen die drankorgel doodgestoken en kwam op die manier in de TBS kliniek met alle gevolgen van dien...
Waar gaat die over Straatje?
Over een beruchte pedofiel die Donald Duckblaadjes rondbracht in de jaren 70.
Toen hij na zijn laatste moord werd opgepakt is het gezin ontwricht zeg maar.
De moeder ging weer samenwonen met haar eerste echtgenoot wat een sadistische klootzak en drankorgel was. De zoon van de pedofiel heeft toen die drankorgel doodgestoken en kwam op die manier in de TBS kliniek met alle gevolgen van dien...
wie van orde en netheid houdt, is te lui om te zoeken.
maandag 10 mei 2010 om 20:16
quote:boarder schreef op 10 mei 2010 @ 20:12:
Stratego Peter R en ik niet zo'n fan van. Maar als je een goed crimineel boek wilt lezen kan ik je: "mijn vriend de seriemoordenaar" aanraden. Is een waargebeurd verhaal
Toch schrijft hij op een pakkende en intelligente manier
Het boek wat je me aanraadt zal ik eens aanvragen bij de bieb
Wie is de auteur?
Stratego Peter R en ik niet zo'n fan van. Maar als je een goed crimineel boek wilt lezen kan ik je: "mijn vriend de seriemoordenaar" aanraden. Is een waargebeurd verhaal
Toch schrijft hij op een pakkende en intelligente manier
Het boek wat je me aanraadt zal ik eens aanvragen bij de bieb
Wie is de auteur?
wie van orde en netheid houdt, is te lui om te zoeken.
maandag 10 mei 2010 om 20:17
maandag 10 mei 2010 om 20:17
maandag 10 mei 2010 om 20:21
Haha zat alweer in mijn boek...
Alle stieg Larssons heb ik in 1 ruk uitgelezen .. fantastisch.. nu nog de films zien
Ik lees nu de nieuwe van Jodi Picoult.. de Bekering.. kom er nog niet echt in... maar haar boeken zijn eigenlijk altijd goed dus ik zet nog even door.
@ Boarder.. niet kopen joh dat boek... staat hier in mijn kast en ik vond het prachtig!!!!!
Eh wanneer wil ik friet.. eh donderdag.. dan ben ik remi de pemi .....
Alle stieg Larssons heb ik in 1 ruk uitgelezen .. fantastisch.. nu nog de films zien
Ik lees nu de nieuwe van Jodi Picoult.. de Bekering.. kom er nog niet echt in... maar haar boeken zijn eigenlijk altijd goed dus ik zet nog even door.
@ Boarder.. niet kopen joh dat boek... staat hier in mijn kast en ik vond het prachtig!!!!!
Eh wanneer wil ik friet.. eh donderdag.. dan ben ik remi de pemi .....
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd