3000+ deel 53!
zaterdag 29 mei 2010 om 15:09
Deel 53 alweer!
Waar we veel lachen en soms huilen. Waar we knuffels uitdelen en soms een schop onder een kont geven. Waar we oeverloos kletsen over lekkere mannen en soms serieus over de dingen van het leven. Waar we soms tot aan 't krieken van de dag posten en voor elkaar klaar staan. Waar iedereen welkom is en waar je een warm onthaal krijgt na een lange of korte afwezigheid.
Voor de zekerheid nog even de regels:
1. S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.
2. Toon respect naar elkaar in elke situatie.
3. Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.
zondag 13 juni 2010 om 00:24
quote:chocolover schreef op 13 juni 2010 @ 00:22:
Ja min en roos (en etosha, die eigenlijk 20 uur naar huis zou gaan ) zijn rond 22.30 weggegaan.. Was een eind rijden he Dat zal het toch wel gezellig zijn geweest als Etosh bleef hangen... wat heeft die een zware baan eigenlijk he.. allemaal feesten en partijen.. en gratis drank en hapjes.. brrr.. moet er niet aan denken..
Ja min en roos (en etosha, die eigenlijk 20 uur naar huis zou gaan ) zijn rond 22.30 weggegaan.. Was een eind rijden he Dat zal het toch wel gezellig zijn geweest als Etosh bleef hangen... wat heeft die een zware baan eigenlijk he.. allemaal feesten en partijen.. en gratis drank en hapjes.. brrr.. moet er niet aan denken..
zondag 13 juni 2010 om 00:38
Choco, ik heb het filmpje gezien!
Wat ben je mooi!
enne....ik heb dus nu ook de persoon gezien die wat over mijn digibeetisme had te zeggen hahah olifantengeheugen he, maar hij kan goed zingen!
*jongen met bril in het filmpje is ook leuk b.t.w.*
Wat ben je mooi!
enne....ik heb dus nu ook de persoon gezien die wat over mijn digibeetisme had te zeggen hahah olifantengeheugen he, maar hij kan goed zingen!
*jongen met bril in het filmpje is ook leuk b.t.w.*
wie van orde en netheid houdt, is te lui om te zoeken.
zondag 13 juni 2010 om 00:38