3000+ deel 53!
zaterdag 29 mei 2010 om 15:09
Deel 53 alweer!
Waar we veel lachen en soms huilen. Waar we knuffels uitdelen en soms een schop onder een kont geven. Waar we oeverloos kletsen over lekkere mannen en soms serieus over de dingen van het leven. Waar we soms tot aan 't krieken van de dag posten en voor elkaar klaar staan. Waar iedereen welkom is en waar je een warm onthaal krijgt na een lange of korte afwezigheid.
Voor de zekerheid nog even de regels:
1. S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.
2. Toon respect naar elkaar in elke situatie.
3. Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.
zondag 6 juni 2010 om 15:02
zondag 6 juni 2010 om 15:36
Jeetje Fries, hoe hou je het vol. Elke avond feesten......ik "moet" straks ook weer met de TT.......ben er nu al moe van haha. Gefeliciteerd Min! En Ibi, wat erg voor je buuf en voor jou die zo van haar houdt, ga er snel naar toe meis. Ik duik terug in mijn boek op la balkonia, het is nog lekker weer hier
zondag 6 juni 2010 om 16:41
Heb net trouwens de hele straat tegen me gekregen 
Iedereen weet dat ik echt niets om voetbal geef. Kom ik thuis hangt er een grote vlag in mijn voortuin en zijn mijn bloembakken oranje versierd.
Ik heb de versiering dus van de bloembakken afgehaald en aangegeven dat ik verwacht dat morgen de vlag weg is.
Snap niet dat mensen niet kunnen accepteren dat ik niet om voetbal geef en maar vinden dat ze mijn tuin zomaar kunnen versieren
Iedereen weet dat ik echt niets om voetbal geef. Kom ik thuis hangt er een grote vlag in mijn voortuin en zijn mijn bloembakken oranje versierd.
Ik heb de versiering dus van de bloembakken afgehaald en aangegeven dat ik verwacht dat morgen de vlag weg is.
Snap niet dat mensen niet kunnen accepteren dat ik niet om voetbal geef en maar vinden dat ze mijn tuin zomaar kunnen versieren
zondag 6 juni 2010 om 17:01
Weet je wat het is Petra. Ik heb vooraf aangegeven dat ik er niets om geef en mensen weten ook dat ik geen versiering in mijn tuin wil. Als ik dan weg ben en ze doen het toch vind ik het vervelend dat ze niet kunnen accepteren dat ik het niet wil.
Heeft niets met een kort lontje te maken maar meer van het respecteren van wat ik wel en niet in mijn eigen tuin wil.
Heeft niets met een kort lontje te maken maar meer van het respecteren van wat ik wel en niet in mijn eigen tuin wil.
zondag 6 juni 2010 om 17:04
zondag 6 juni 2010 om 17:07
zondag 6 juni 2010 om 17:12
zondag 6 juni 2010 om 17:17
Bij mij in de straat wonen ook vele revo's en die doen dus ook allemaal niet mee, Het is dus niet zo dat ik de enige ben die niet meedoet. Ik denk dat maar 10% van de straat is versierd.
En bij mij is het gewoon heel duidelijk. Ik geef mijn grenzen aan en als mensen eroverheen gaan dan zeg ik er wat van.
En bij mij is het gewoon heel duidelijk. Ik geef mijn grenzen aan en als mensen eroverheen gaan dan zeg ik er wat van.