3000+ deel 53!

29-05-2010 15:09 3009 berichten

Deel 53 alweer!

Waar we veel lachen en soms huilen. Waar we knuffels uitdelen en soms een schop onder een kont geven. Waar we oeverloos kletsen over lekkere mannen en soms serieus over de dingen van het leven. Waar we soms tot aan 't krieken van de dag posten en voor elkaar klaar staan. Waar iedereen welkom is en waar je een warm onthaal krijgt na een lange of korte afwezigheid.

Voor de zekerheid nog even de regels:

1. S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.

2. Toon respect naar elkaar in elke situatie.

3. Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.
Jullie zijn lief! Zit nu in de auto op weg naar schoonvader. Ik ben er vanavond weer.
Alle reacties Link kopieren
voor Ibi
Nou ja zeg. In de achtertuin regent het wel en in de voortuin niet. Best raar.
quote:floor72 schreef op 06 juni 2010 @ 14:53:

Nou ja zeg. In de achtertuin regent het wel en in de voortuin niet. Best raar.
Oh en willen jullie die regen nog even bij je houden?? Dat kunnen we hiero nog niet gebruiken!
Hey Friez! Al bijgekomen van vannacht?

Ik heb het tentamen onderdeel recht met de hakken over de sloot gehaald! Baal alleen wel van laag cijfer en ga het gemiddelde met extra opdracht zeker omhoog proberen te krikken.
Gefeliciteerd Minny!
Haai minny. Nou het was weer een kort nachie, want wekker stond om 8.oo uur vanmorgen, en lag om 3 uur. Nu al druk bezig geweest om heel veel mensen van eten en drinken te voorzien. En nu gedouchet en dan zo weer naar het feest gebeuren. De laatste dag!
Oh en gefeliciteerd idd met je voldoende!
Jeetje Fries, hoe hou je het vol. Elke avond feesten......ik "moet" straks ook weer met de TT.......ben er nu al moe van haha. Gefeliciteerd Min! En Ibi, wat erg voor je buuf en voor jou die zo van haar houdt, ga er snel naar toe meis. Ik duik terug in mijn boek op la balkonia, het is nog lekker weer hier
haaiii!!

Hoe ist hier?

Ik drink net 2 glaasjes wijn, ben nu harstikke teut!
haha zonnestraaltje.....lekker teut zijn is ook wel is lekker he
Sterkte Ibi.
Heb net trouwens de hele straat tegen me gekregen :-)

Iedereen weet dat ik echt niets om voetbal geef. Kom ik thuis hangt er een grote vlag in mijn voortuin en zijn mijn bloembakken oranje versierd.

Ik heb de versiering dus van de bloembakken afgehaald en aangegeven dat ik verwacht dat morgen de vlag weg is.

Snap niet dat mensen niet kunnen accepteren dat ik niet om voetbal geef en maar vinden dat ze mijn tuin zomaar kunnen versieren
kort lontje boarder? Laat ze toch lekker hun gang gaan joh
Weet je wat het is Petra. Ik heb vooraf aangegeven dat ik er niets om geef en mensen weten ook dat ik geen versiering in mijn tuin wil. Als ik dan weg ben en ze doen het toch vind ik het vervelend dat ze niet kunnen accepteren dat ik het niet wil.

Heeft niets met een kort lontje te maken maar meer van het respecteren van wat ik wel en niet in mijn eigen tuin wil.
Pffff voel me nog steeds beroerd.... stomme misselijkheid

Heb echt zo'n mega opgezwollen buik nu (is wel handig om mijn lappie op te zetten)

Gefeliciteerd Minny met je examen!

Veel plezier vanavond Friez!
Ik snap het wel hoor Boarder, zou het ook niet fijn vinden als mensen mijn eigendommen zouden versieren terwijl ze weten dat ik dat niet wil.

Maar ik snap hun ook wel, vaak is het veel leuker dat de hele straat versierd is! maar ik keur natuurlijk niet goed dat ze dat tegen je wil in doen
Min gefeliciteerd!

Friez, zet het op he!

Pop wat naar, beterschap!

Boarder, ik snap je. Ze hebben mijn balkon ook versierd. Heb ze ook duidelijk gemaakt dat het donderdag weg moet zijn omdat er dan een just married spandoek komt te hangen. Rare mensen hoor die voetbalfreaks..
Sja, ik vind het wel leuk dat mensen de straat versieren, hier heb je ook hele wijken waar het allemaal oranje is. Zelf doe ik er niet aan mee, maar als iemand mijn balkon opleukt vind ik het prima en Sjook, in jouw geval is het anders.....Just Married............daar kan geen WK tegenop he
Ik vind het ook wel prima hoor. Maar idd, die spandoek heeft voorrang
Bij mij in de straat wonen ook vele revo's en die doen dus ook allemaal niet mee, Het is dus niet zo dat ik de enige ben die niet meedoet. Ik denk dat maar 10% van de straat is versierd.

En bij mij is het gewoon heel duidelijk. Ik geef mijn grenzen aan en als mensen eroverheen gaan dan zeg ik er wat van.
Mehn.. Moet nog steeds mijn auto ophalen die ik gisteren bij vrienden heb achtergelaten.. Pfff.. Gaan we maar weer met de bus...
Wat zijn revo's

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven