3000+, deel 54
zondag 13 juni 2010 om 03:26
Deel 54 alweer, time flies.
Waar we lachen en soms huilen. Waar we knuffels uitdelen en soms een schop onder een kont geven. Waar we oeverloos kletsen over lekkere mannen en soms serieus over de dingen van het leven. Waar we soms tot aan 't krieken van de dag posten en voor elkaar klaar staan. Waar iedereen welkom is en waar je een warm onthaal krijgt na een lange of korte afwezigheid.
Voor de zekerheid nog even de regels:
1. S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.
2. Toon respect naar elkaar in elke situatie.
3. Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.
Waar we lachen en soms huilen. Waar we knuffels uitdelen en soms een schop onder een kont geven. Waar we oeverloos kletsen over lekkere mannen en soms serieus over de dingen van het leven. Waar we soms tot aan 't krieken van de dag posten en voor elkaar klaar staan. Waar iedereen welkom is en waar je een warm onthaal krijgt na een lange of korte afwezigheid.
Voor de zekerheid nog even de regels:
1. S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.
2. Toon respect naar elkaar in elke situatie.
3. Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.
donderdag 24 juni 2010 om 23:16
donderdag 24 juni 2010 om 23:17
quote:Bianca40 schreef op 24 juni 2010 @ 23:15:
Floor, ga je nog wat over mn sollie zeggen? Dan kan ik je van mijn lijstje van reageerder/niet-reageerders afstrepen!
zie je nu al tot het volgende gesprek erover doorgaan...
en dan van het 2e gesprek tot ontslag/pensioen/zelf opstappen over het aannemen
Floor, ga je nog wat over mn sollie zeggen? Dan kan ik je van mijn lijstje van reageerder/niet-reageerders afstrepen!
en dan van het 2e gesprek tot ontslag/pensioen/zelf opstappen over het aannemen
donderdag 24 juni 2010 om 23:18
donderdag 24 juni 2010 om 23:18
quote:Bianca40 schreef op 24 juni 2010 @ 23:16:
[...]
Ik vind het ook wel absurd Floor, maar zolang jij het in haar ogen wel leuk lijkt te vinden blijft ze dat doen he...
maar wat komt ze in godsnaam doen dan?Werper doet alsof hij het leuk vindt. Hij geeft 'r ook een borrel. Ik ben druk aan het forummen.
[...]
Ik vind het ook wel absurd Floor, maar zolang jij het in haar ogen wel leuk lijkt te vinden blijft ze dat doen he...
maar wat komt ze in godsnaam doen dan?Werper doet alsof hij het leuk vindt. Hij geeft 'r ook een borrel. Ik ben druk aan het forummen.
donderdag 24 juni 2010 om 23:19
quote:courageux schreef op 24 juni 2010 @ 23:17:
[...]
en dan van het 2e gesprek tot ontslag/pensioen/zelf opstappen over het aannemen Ja, ik heb nu de titel van dominant, dus dan zal ik me er ook maar eens een keertje eindelijk toch nog eens naar gaan gedragen
[...]
en dan van het 2e gesprek tot ontslag/pensioen/zelf opstappen over het aannemen Ja, ik heb nu de titel van dominant, dus dan zal ik me er ook maar eens een keertje eindelijk toch nog eens naar gaan gedragen
donderdag 24 juni 2010 om 23:21