3000+, deel 54
zondag 13 juni 2010 om 03:26
Deel 54 alweer, time flies.
Waar we lachen en soms huilen. Waar we knuffels uitdelen en soms een schop onder een kont geven. Waar we oeverloos kletsen over lekkere mannen en soms serieus over de dingen van het leven. Waar we soms tot aan 't krieken van de dag posten en voor elkaar klaar staan. Waar iedereen welkom is en waar je een warm onthaal krijgt na een lange of korte afwezigheid.
Voor de zekerheid nog even de regels:
1. S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.
2. Toon respect naar elkaar in elke situatie.
3. Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.
Waar we lachen en soms huilen. Waar we knuffels uitdelen en soms een schop onder een kont geven. Waar we oeverloos kletsen over lekkere mannen en soms serieus over de dingen van het leven. Waar we soms tot aan 't krieken van de dag posten en voor elkaar klaar staan. Waar iedereen welkom is en waar je een warm onthaal krijgt na een lange of korte afwezigheid.
Voor de zekerheid nog even de regels:
1. S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.
2. Toon respect naar elkaar in elke situatie.
3. Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.
donderdag 24 juni 2010 om 23:47
donderdag 24 juni 2010 om 23:50
donderdag 24 juni 2010 om 23:56
quote:courageux schreef op 24 juni 2010 @ 23:50:
maar Floor staat je buuf dan gewoon ineens binnen of aan de deur?... anders zou ik gewoon eens laten vallen dat je na 10en de deur niet meer open doet voor visite ofzo... staat ze binnen... tjah... dan weet je je niet echt een houding aan te geven dtegen het enk ik...Ze klopt tegen het raam en dan doen wij open. Ze laat zich echt niet zomaar 'wegjagen'. Zij is wel het meest ernstige geval, maar eigenlijk doen we hier niet anders. We hadden al vanaf vanmiddag 14 uur aanloop.
maar Floor staat je buuf dan gewoon ineens binnen of aan de deur?... anders zou ik gewoon eens laten vallen dat je na 10en de deur niet meer open doet voor visite ofzo... staat ze binnen... tjah... dan weet je je niet echt een houding aan te geven dtegen het enk ik...Ze klopt tegen het raam en dan doen wij open. Ze laat zich echt niet zomaar 'wegjagen'. Zij is wel het meest ernstige geval, maar eigenlijk doen we hier niet anders. We hadden al vanaf vanmiddag 14 uur aanloop.
vrijdag 25 juni 2010 om 00:00
quote:mamalief schreef op 24 juni 2010 @ 23:56:
Het is toch raar...
Clienten raakt ze altijd kwijt en van de buuf raakt ze maar niet af
Zo makkelijk als ik van mijn cliënten afkom...?
Ik heb net ff (zomaar voor de lol) zitten tellen wat wij aan volk over de vloer hebben gehad vandaag en dat is 17 man!
Het is toch raar...
Clienten raakt ze altijd kwijt en van de buuf raakt ze maar niet af
Ik heb net ff (zomaar voor de lol) zitten tellen wat wij aan volk over de vloer hebben gehad vandaag en dat is 17 man!
vrijdag 25 juni 2010 om 00:01
toch blijft een aparte tijd...
zo hadden mn pa en ma ook een paar vrienden (ouders vriendje van broertje)... die kwamen meestal los van elkaar...
zat die vrouw er om 9 uur smorgens... en dan al om bier vragen bij de vraag ''kopje koffie?'' en tegen half 12 savonds kwam die vent weleens langswaaien voor de gezelligheid (het bier)... majah mn ma is dan gewoon zo lekker eigenwijs... die zegt weltrusten en gaat naar bed
zo hadden mn pa en ma ook een paar vrienden (ouders vriendje van broertje)... die kwamen meestal los van elkaar...
zat die vrouw er om 9 uur smorgens... en dan al om bier vragen bij de vraag ''kopje koffie?'' en tegen half 12 savonds kwam die vent weleens langswaaien voor de gezelligheid (het bier)... majah mn ma is dan gewoon zo lekker eigenwijs... die zegt weltrusten en gaat naar bed
vrijdag 25 juni 2010 om 00:02
quote:floor72 schreef op 25 juni 2010 @ 00:00:
[...]
Das nie normaal hoor Floor!
Maar het past volgens mij wel heel erg bij jullie.
Vind je het altijd vervelend of alleen als het zo laat op de avond is?
[...]
Das nie normaal hoor Floor!
Maar het past volgens mij wel heel erg bij jullie.
Vind je het altijd vervelend of alleen als het zo laat op de avond is?