3000+, deel 54

13-06-2010 03:26 3009 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deel 54 alweer, time flies.

Waar we lachen en soms huilen. Waar we knuffels uitdelen en soms een schop onder een kont geven. Waar we oeverloos kletsen over lekkere mannen en soms serieus over de dingen van het leven. Waar we soms tot aan 't krieken van de dag posten en voor elkaar klaar staan. Waar iedereen welkom is en waar je een warm onthaal krijgt na een lange of korte afwezigheid.

Voor de zekerheid nog even de regels:

1. S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.

2. Toon respect naar elkaar in elke situatie.

3. Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.
quote:floor72 schreef op 24 juni 2010 @ 23:42:

[...]

Ik ook niet, maar het gebeurt hier nu eenmaal. Wij hebben echt de hele dag aanloop. Echt bizar.schrikdraadje aan de deurklink wil weleens helpen
Het is te gezellig bij jullie Floor. Jullie moeten eens een fikse ruzie maken waar onverwachte visite bij is, dan snappen ze misschien dat jullie ook een eigen leven hebben.
Is er ergens nog wat te rellen of is het forum weer saai zoals altijd de laatste tijd?
quote:mamalief schreef op 24 juni 2010 @ 23:44:

Is er ergens nog wat te rellen of is het forum weer saai zoals altijd de laatste tijd?volgens mij het laatste....
Ik heb het er nu met Werper over en het gaat ook zijn grens over, maar hij biedt haar wel wat drinken en een stoel aan. Ik bleef stug door forummen.
quote:floor72 schreef op 24 juni 2010 @ 23:46:

Ik heb het er nu met Werper over en het gaat ook zijn grens over, maar hij biedt haar wel wel wat drinken en een stoel aan. Ik bleef stug door forummen.hij zag zo snel geen plekje om zich te verschuilen?
quote:courageux schreef op 24 juni 2010 @ 23:46:

[...]

volgens mij het laatste....

Jammerdan.

Dan ga ik maar met leuke meneer op bed, zeer vervelend
quote:mamalief schreef op 24 juni 2010 @ 23:44:

Is er ergens nog wat te rellen of is het forum weer saai zoals altijd de laatste tijd? Vind dat er hier al genoeg reuring is de laatste dagen.
quote:mamalief schreef op 24 juni 2010 @ 23:48:

[...]

Jammerdan.

Dan ga ik maar met leuke meneer op bed, zeer vervelend vind je vast vervelend jah heb ook bijna medelijden... sterkte he
quote:mamalief schreef op 24 juni 2010 @ 23:48:

[...]

Jammerdan.

Dan ga ik maar met leuke meneer op bed, zeer vervelend

Have fun!

quote:mocy schreef op 24 juni 2010 @ 23:48:

[...]

Vind dat er hier al genoeg reuring is de laatste dagen.

Hier wel ja maar das nie leuk nie.

Vind het maar saai tegenwoordig op de rest van het forum.
maar Floor staat je buuf dan gewoon ineens binnen of aan de deur?... anders zou ik gewoon eens laten vallen dat je na 10en de deur niet meer open doet voor visite ofzo... staat ze binnen... tjah... dan weet je je niet echt een houding aan te geven denk ik...
wat een opoffering Bam, sterkte

Floor, jij en Werper moeten hier toch echt iets mee, dit is niet normaal hoor!
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
zou bijna denken dat floor aan dr gevel heeft hangen ''24 uurs inloophuis, treedt binnen''
quote:courageux schreef op 24 juni 2010 @ 23:52:

zou bijna denken dat floor aan dr gevel heeft hangen ''24 uurs inloophuis, treedt binnen''

Of zo'n plantenmandje voor de deur met "welcome".

Ja... dan vraag je er gewoon om!
Het is toch raar...

Clienten raakt ze altijd kwijt en van de buuf raakt ze maar niet af
quote:courageux schreef op 24 juni 2010 @ 23:50:

maar Floor staat je buuf dan gewoon ineens binnen of aan de deur?... anders zou ik gewoon eens laten vallen dat je na 10en de deur niet meer open doet voor visite ofzo... staat ze binnen... tjah... dan weet je je niet echt een houding aan te geven dtegen het enk ik...Ze klopt tegen het raam en dan doen wij open. Ze laat zich echt niet zomaar 'wegjagen'. Zij is wel het meest ernstige geval, maar eigenlijk doen we hier niet anders. We hadden al vanaf vanmiddag 14 uur aanloop.
quote:Bianca40 schreef op 24 juni 2010 @ 23:53:

[...]

Of zo'n plantenmandje voor de deur met "welcome".

Ja... dan vraag je er gewoon om!En een mat en op de weg terug een mat met tot ziens.
quote:mamalief schreef op 24 juni 2010 @ 23:56:

Het is toch raar...

En meteen maar .....

slaap lekker
quote:mamalief schreef op 24 juni 2010 @ 23:56:

Het is toch raar...

Zo makkelijk als ik van mijn cliënten afkom...?

Ik heb net ff (zomaar voor de lol) zitten tellen wat wij aan volk over de vloer hebben gehad vandaag en dat is 17 man!

Hoiiii en doeiiii Hela

Slaap lekker!
toch blijft een aparte tijd...

zo hadden mn pa en ma ook een paar vrienden (ouders vriendje van broertje)... die kwamen meestal los van elkaar...

zat die vrouw er om 9 uur smorgens... en dan al om bier vragen bij de vraag ''kopje koffie?'' en tegen half 12 savonds kwam die vent weleens langswaaien voor de gezelligheid (het bier)... majah mn ma is dan gewoon zo lekker eigenwijs... die zegt weltrusten en gaat naar bed
quote:floor72 schreef op 25 juni 2010 @ 00:00:

[...]

Zo makkelijk als ik van mijn cliënten afkom...?

Ik heb net ff (zomaar voor de lol) zitten tellen wat wij aan volk over de vloer hebben gehad vandaag en dat is 17 man!

Das nie normaal hoor Floor!

Maar het past volgens mij wel heel erg bij jullie.

Vind je het altijd vervelend of alleen als het zo laat op de avond is?
Als het niet te veel typewerk was zou ik leuke meneer nu omdopen tot vies vuil vunzig stink meneertje

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven