3000+, deel 54

13-06-2010 03:26 3009 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deel 54 alweer, time flies.

Waar we lachen en soms huilen. Waar we knuffels uitdelen en soms een schop onder een kont geven. Waar we oeverloos kletsen over lekkere mannen en soms serieus over de dingen van het leven. Waar we soms tot aan 't krieken van de dag posten en voor elkaar klaar staan. Waar iedereen welkom is en waar je een warm onthaal krijgt na een lange of korte afwezigheid.

Voor de zekerheid nog even de regels:

1. S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.

2. Toon respect naar elkaar in elke situatie.

3. Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.
quote:courageux schreef op 26 juni 2010 @ 02:04:

daar heb ik eigenlijk nooit last van met pumps... dat op visite-zit... ga eerder met gympies op mn muil

Ook

Trustuh meissies, ik zak. Hoor morgen wel wat je draagt op je bruiloft Bam en of het 10.10.10 wordt of 11.11.11. Ik zet beiden wel in mijn agenda (want wordt toch zeker wel uitgenodigd!!!)
Tuurlijk Moos, als ik ooit weer ga trouwen mag jij erbij zijn.

Reken maar niet alvast op een feestje want gaat toch niet door.
Goedemorgen, was er al om 6.00 uit grrrr.

Man is een paar daagjes weer op pad.

Morgen naar het strand en vandaag feestjes, zwemmen, boodschappen en een verjaardag, fijn.
Mogguh Zus, dat is mooi op tijd op zaterdag.

Ik kom er net uitrollen, nu koffie en ontbijtje en dan de logeertassen van de meiden inpakken.

Hoeft niet veel in want we halen ze morgenmiddag alweer op om bij m'n moeder op verjaardagsvisite te gaan.

Daar zal ik vanmiddag nor even druk mee bezig, kadootjes kopen, salades maken en partytent afbreken en die van vrienden ophalen want zonder die dingen is het niet uit te houden in moeders tuin morgen.

Als er nog tijd over is nog even shoppen met leuke meneer, zal ik hem mezelf es in een hippe nieuwe outfit steken.
Is je mams morgen jarig?

Ik heb vanmiddag een verjaardag en ik loop al dagen mijn schransbuien tegen te houden, aangezien het goed gaat met de lijn, wens me sterkte.
Goeiemorgen

en al weer een zonnige dag (en ik heb niets op de planning) Heerlijk.
Sterkte Zus.
En mogguh Friez!
Mogguh BAM
Ik ga lappie weer sluiten en genieten van het mooie weer.

tot later
Goeiemorgen!!!

Bam met trouwplannen??

Ik vandaag ook een feestje, mn broerlief is jarig en geeft een barbeque bij zn stacaravan vlak aan het strand

En het leukste is dat mn lievelingsnicht en neef met zoon ook komen! Die zie ik eigenlijk alleen op bruiloften en begrafenissen maar zijn zulke schatten en mijn grote voorbeeld van hoe een huwelijk in elkaar hoort te steken!

Gisteren het terras hiero opgeknapt, van die mooie hardhouten vlonders neergelegd en het is echt supermooi geworden! Vergeleken met de bagger-Flodder-zooi wat het was, echt een paradijsje op aarde

Zus, veel succes met eten vandaag! Hou vol he, anders is het zonde van alle moeite die je de afgelopen tijd hebt gedaan. Heb je komkommer enzo bij je? In welke fase zit je eigenlijk?
Goedemorgen!

Ik was er al vroeg uit..maar ben lekker nog even terug gegaan

Vanmiddag komt Thee.... gaan we lekker de stad in en terrasje pakken.... gezellig!
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd

Ik ben er net uit en zit al weer buiten met een bakkie en een peuk. Heerlijk.

Ik ga straks maar eens kijken bij Veteranendag. Nog nooit geweest, dus wordt wel eens tijd.

Morgen Parkpop.
Al 5 weken fase 1 Bi!
Zus wat het betekent weet ik niet, maar ik neem aan dat dat goed is. Dus: volhouden!
8 kilo eraf Moos, maar het gaat de laatste week moeizaam en dan nu vandaag een verjaardag, morgen strand (lees patat,kroketten en ijsjes in overvloed)
8 kilo goed hoor zus. Denk daar vanmiddag en morgen aan en dat het zonde is als je aan gaat komen. je bent nu bijna bij de 10!
dubbel
Ik ga douchen en mijn legeroutfit aantrekken
Je gaat goed zus!! Echt volhouden he, des te sneller kun je naar fase 2 en dat is al weer een stukje minder streng (heb ik gelezen hoor, zelf heb ik fase 2 nooit gehaald ).
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best

Zo he.. heb alles eens even terug gelezen en ben weer helemaal bij!

Goed van je sollie Bi (kan ik nu ook van je lijstje af )
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
Freak...

check!

Ben druk met de voorbereidingen voor de bbq!
Bianc, moeten we die vragen en interesse blijven stellen en tonen om in je lijstje te blijven?

Met de frequentie van 1 maal per 3 dagen ofzo?

Zo ja... Je bent goed bezig Bianc!

Ben benieuwd wat ze maandag voor rotsmoes hebben zeggen als je belt!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven