3000+, deel 54

13-06-2010 03:26 3009 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deel 54 alweer, time flies.

Waar we lachen en soms huilen. Waar we knuffels uitdelen en soms een schop onder een kont geven. Waar we oeverloos kletsen over lekkere mannen en soms serieus over de dingen van het leven. Waar we soms tot aan 't krieken van de dag posten en voor elkaar klaar staan. Waar iedereen welkom is en waar je een warm onthaal krijgt na een lange of korte afwezigheid.

Voor de zekerheid nog even de regels:

1. S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.

2. Toon respect naar elkaar in elke situatie.

3. Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.
Floor, hoe lang gaat de verbouwing nog duren? En kan je al een beetje zien hoe het gaat worden?
quote:mocy schreef op 21 juni 2010 @ 21:19:

Floor, hoe lang gaat de verbouwing nog duren? En kan je al een beetje zien hoe het gaat worden?

Ik hoop dat we over 4 weken het ergste gehad hebben. Morgen komen ze alle stroom verleggen en een nieuwe meterkast aanleggen. Volgende week wordt de serre geplaatst, de week daarop de keuken en de week daarop de vloer gelegd.

De 2 kamers (incl. dakkapel) op zolder en de extra douche zijn bijna klaar.
Het wordt wel heel gaaf. We krijgen echt veel meer ruimte en daar ben ik heel blij mee!
Klinkt heel gaaf Floor! Nog even doorbijten en dan lekker genieten van de ruimte die je al zo lang wil!
Moeten ze voor de bouwvak-vakantie klaar zijn?
Dat is wel lekker Floor, en ondertussen dus gewoon roken
Klinkt zeker gaaf. Maar wat een mega-verbouwing zeg.
ze zijn echt overal tegelijkertijd bezig
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Bihihi, ben benieuwd of je nog gebeld hebt vandaag?
quote:mocy schreef op 21 juni 2010 @ 21:37:

Bihihi, ben benieuwd of je nog gebeld hebt vandaag?

Jahaha ik heb gebeld. Maar wat ik dus al dacht... de oppermanager was er vorige week niet, dus deze week wordt beslist. Ik zou zeker wat horen!

Nog wachten dus... intussen heb ik wel geinteresseerd gedaan over een andere leuke vacature van het uitzendbureau... maar van het uitzendbureau hoor ik bar weinig, dat valt me echt tegen.
Afwachten en duimen dus.

Zo Spanje ook weer gehad. Ik ben echt voetbalmoe intussen.
Leer mij de uitzendbureau's kennen Bi........die doen in mijn ogen helemaal niks voor je. Ik heb 7 jaar voor een bepaald UB gewerkt en nu geven ze niet thuis........Welterusten allemaal en ik hoop dat het morgen iets gezelliger is hier want al die shit is niet leuk om te lezen, doei
Truste Peet

Ik heb dus 20 jaar geleden voor het laatst voor een uitzendbureau gewerkt, en toen had ik binnen een paar dagen werk, dat uiteindelijk vast werk werd.

Ik wacht deze sollie af en dan ga ik me nog bij een ander uitzendbureau inschrijven.
Heel veel suk6 Bi en nu ben ik echt weggos en laat je verder niet opnaaien he!. Welterusten
Truste meis

En nee ik laat me niet opnaaien hoor
Ohw... daar ben ik ook niet bang voor Bi! Dat jij je laat opnaaien.
Ik ben vooral nogal toetermoe. Djeeeezz...laat ze daar ff mee oprotten.
Gelukkig gebeurt dat maar zelden Floor... ook irl overigens niet hoor!
quote:minny schreef op 21 juni 2010 @ 22:56:

Ik ben vooral nogal toetermoe. Djeeeezz...laat ze daar ff mee oprotten.Min ga lekker naar je mand joh, dit is niet gezond hoor! Suist je hoofd niet gewoon van moeheid?
Droeftoeters zijn het
Zo, mijn werkdag zit er weer op!
Nu eerst een portje en een peuk!
quote:mamalief schreef op 21 juni 2010 @ 23:04:

Nu eerst een portje en een peuk!Ik doe mee! Hoe was je pindasoep? Heeft ie het nog gered tot etenstijd?
Is de baby nu pas weg?
Ik heb geen port, maar wel een peuk. Doe dus half mee.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven