3000+, deel 54
zondag 13 juni 2010 om 03:26
Deel 54 alweer, time flies.
Waar we lachen en soms huilen. Waar we knuffels uitdelen en soms een schop onder een kont geven. Waar we oeverloos kletsen over lekkere mannen en soms serieus over de dingen van het leven. Waar we soms tot aan 't krieken van de dag posten en voor elkaar klaar staan. Waar iedereen welkom is en waar je een warm onthaal krijgt na een lange of korte afwezigheid.
Voor de zekerheid nog even de regels:
1. S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.
2. Toon respect naar elkaar in elke situatie.
3. Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.
Waar we lachen en soms huilen. Waar we knuffels uitdelen en soms een schop onder een kont geven. Waar we oeverloos kletsen over lekkere mannen en soms serieus over de dingen van het leven. Waar we soms tot aan 't krieken van de dag posten en voor elkaar klaar staan. Waar iedereen welkom is en waar je een warm onthaal krijgt na een lange of korte afwezigheid.
Voor de zekerheid nog even de regels:
1. S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.
2. Toon respect naar elkaar in elke situatie.
3. Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.
dinsdag 22 juni 2010 om 09:27
Nee Floor, die staat met een groot huurbiljet op de deur dicht te zijn. Er zijn nieuwe enthousiaste huurders maar die moeten eerst de financien rond hebben voordat ze kunnen starten. Naar verwachting is dat niet voor het einde van het jaar, maar hopelijk gaat het allemaal wat vlotter.
Alles staat nog in de winkel, dus als ik administratie moet doen dan ga ik er steeds wel even heen.
Ik ben nu even huisvrouw
Alles staat nog in de winkel, dus als ik administratie moet doen dan ga ik er steeds wel even heen.
Ik ben nu even huisvrouw
dinsdag 22 juni 2010 om 09:57
quote:Xion schreef op 22 juni 2010 @ 09:55:
Mag ik erin wonen. Moet 1 juli uit me huisje.,
Ja van mij wel... badschuim en zeep hoef je niet mee te nemen, dat staat er voldoende
In welke regio zit je? Er staat hiero in het centrum een schat van een huisje te huur voor 375 euro per maand.. Hiero is in de randstad
Mag ik erin wonen. Moet 1 juli uit me huisje.,
Ja van mij wel... badschuim en zeep hoef je niet mee te nemen, dat staat er voldoende
In welke regio zit je? Er staat hiero in het centrum een schat van een huisje te huur voor 375 euro per maand.. Hiero is in de randstad
dinsdag 22 juni 2010 om 16:12