3000+ deel 55
zaterdag 26 juni 2010 om 17:09
woensdag 30 juni 2010 om 22:35
Lieverds......... bedankt voor het meeleven na afwijzing maar zo heb ik er momenteel ongeveer 5/6 per maand dus ben het al gewend.. en ooooooooit gaat het goed komen
Heb nog veel gedaan en vanavond bij paps en mams gegeten en sleuteloverdracht voor de poes gehad en lekker bijkletst
Nu wil ik even tegen Minny zeggen ( die we nu niet meer gaan zien ) want men wat een prachtig boek
Heel fijn om te lezen dat choco zo geniet
en en.. eh... ik mis het voetbal ook ( en deze muts gaat vrijdag middag rijden dus nl op radio................)
Morgenochtend laatste keer sporten en dan tassen inpakken en zo.. en huis aan kant en dan vrijdag voorpret en alles checken...
Morgenavond ex afscheid mini.. met eten en FF .... mmmm die ga ik wel missen alhoewel ik die veuls te weinig zie naar mijn opinie.... maar goed
Oooooooooooooit heb ik die baan en Oooooooooooooooit gaat liefdesleven normaal verlopen toch toch toch toch?????
ik ben nu veertig he... daar begint het leven toch??????????/
Heb nog veel gedaan en vanavond bij paps en mams gegeten en sleuteloverdracht voor de poes gehad en lekker bijkletst
Nu wil ik even tegen Minny zeggen ( die we nu niet meer gaan zien ) want men wat een prachtig boek
Heel fijn om te lezen dat choco zo geniet
en en.. eh... ik mis het voetbal ook ( en deze muts gaat vrijdag middag rijden dus nl op radio................)
Morgenochtend laatste keer sporten en dan tassen inpakken en zo.. en huis aan kant en dan vrijdag voorpret en alles checken...
Morgenavond ex afscheid mini.. met eten en FF .... mmmm die ga ik wel missen alhoewel ik die veuls te weinig zie naar mijn opinie.... maar goed
Oooooooooooooit heb ik die baan en Oooooooooooooooit gaat liefdesleven normaal verlopen toch toch toch toch?????
ik ben nu veertig he... daar begint het leven toch??????????/
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
woensdag 30 juni 2010 om 22:39
woensdag 30 juni 2010 om 22:41
tuurlijk komt het goed freak! Zo'n leuke baan dat je gelijk al die afwijzingen vergeten bent of juist blij bent dat je afgewezen bent omdat deze baan zoveel leuker is! en dan komt je leifdesleven natuurlijk ook goed... leuke baan lekker in je vel... dan is ie niet weg te slaan meer
hoop trouwens wel dat het bij mij voor mn 40e goedkomt met baan
hoop trouwens wel dat het bij mij voor mn 40e goedkomt met baan